שתף קטע נבחר

מחקר: עובד טוב הוא עובד עם חיי מין בריאים

לחיי מין קבועים ומספקים יש שלל יתרונות בריאותיים, וכעת מצטרף אליהם יתרון חדש - תפוקה גבוהה ומצב רוח טוב במקום העבודה. אהבנו

עשה מין הלילה, עבוד טוב מחר (צילום: Shutterstock) (צילום: Shutterstock)
עשה מין הלילה, עבוד טוב מחר(צילום: Shutterstock)

יש המון דרכים שבעזרתן אנחנו יכולים לשפר את התפקוד שלנו במקום העבודה. אנחנו יכולים לעצב את חלל העבודה בסגנון פנג שווי למשל, כדי לקבל השראה ולייצר סביבה רגועה ונעימה יותר. אנחנו יכולים להוסיף פעילות גופנית לרוטינה השבועית שלנו כדי ליהנות מהשפעות האדרנלין ויתר ההורמונים המופרשים בזמן ספורט. וכעת מתווספת לנו אופציה נוספת ששווה לקחת בחשבון. 

 

עוד בנושא:

6 דברים שלמדנו על סקס ב-2017

שאלנו גברים ונשים מהו סקס רע בעיניהם

 

מחקר חדש שפורסם ב-Journal of Management מצא שלחיי המין שלנו יש השפעה גדולה משחשבנו על התפוקה שלנו בעבודה. המחקר נערך למשך 14 יום, והשתתפו בו 159 זוגות נשואים המועסקים כולם במשרה מלאה. הזוגות התבקשו למלא שאלון עם שאלות שונות במשך שלוש פעמים ביום - בבוקר, צהריים וערב. בשאלון הם נשאלו בעיקר על הפעילות המינית שלהם מהלילה שלפני, ועל מצב הרוח והתפוקה שלהם בעבודה באותו היום.

 

 

תוצאות המחקר הראו שאנשים שעשו סקס בלילה הגיעו לעבודה עם מצב רוח טוב יותר ודיווחו על רמת סיפוק גבוהה יותר ממקום העבודה שלהם. באותה מידה, מצאו החוקרים, אנשים שלא היו מרוצים מעצמם או ממקום העבודה שלהם, היו אלו שלא עשו סקס בלילה שלפני. ד"ר קית' לוויט, חוקר מאוניברסיטת אורגון שבארצות הברית, טוען שהסיבה לכך קשורה בדופמין ובאוקסיטוצין, שני ההורמונים שמופרשים במהלך המגע המיני. "הודות להפרשת ההורמונים הללו, אנשים שקיימו יחסי מין בלילה שלפני הציגו תחושה מועצמת של שליטה עצמית ויכולת ריכוז ביום שלמחרת", הוא מסביר. 

 

לצערנו, המחקר הזה לא מספיק בשביל לקבוע שסקס הוא כל מה שאתם צריכים בשביל להשתפר במקום העבודה שלכם. מעבר לכך שיש עוד דרכים שיעזרו לכם להיות מרוכזים ופרודוקטיבים במקום העבודה, במחקרים אשר מבוססים על שאלונים תמיד יש מקום לחוסר דיוק, זאת מכיוון שאנשים נוטים לשקר בכל הנוגע לחיי המין שלהם - בעיה ידועה בתחום המחקר המיני שעדיין מנסים להתגבר עליה. כך או כך, לחיי מין בריאים וקבועים יש שפע של יתרונות בריאותיים, וכעת התווסף לו יתרון חדש ומשמח במיוחד.

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: Shutterstock
טוב לבריאות ועכשיו גם לתפקוד במקום העבודה. סקס
צילום: Shutterstock
הכרויות
כתבו לנו
מומלצים