שתף קטע נבחר

הגברים שרצו לשלוט בי והנקמה הסקסית שהגיתי

יש להם כינויים מעולם השליטה, החל מ"דומינייט וואן", "דום" ועד "השטן". חלקם נשואים, חלקם בעלי משרה בכירה, מרביתם חושבים שהטרילוגיה של "50 גוונים" הוכיחה שנשים מחפשות גבר שישלוט בהם. אני חשבתי אחרת: אלכס, הדמות הזנותית שבניתי, החליטה שבמקום לאבד שליטה, היא לוקחת אותה

בפנטזיה שלהם כולנו רוצות גבר שישלוט בנו (צילום: shutterstock) (צילום: shutterstock)
בפנטזיה שלהם כולנו רוצות גבר שישלוט בנו(צילום: shutterstock)

אני מקבלת הרבה בקשות חברות, עשרות כל שבוע, ולמדתי לאתר פרופילים של אנשים: אנשים שרוצים להמשיך לשמוע מה יש לי לומר, אנשים שמביעים תודה והערכה על הכתיבה שלי, חברים אמיתיים, פרופילים מזויפים, גרושים שמחפשים להתחיל איתי ויש את אלה שחושבים שהם יודעים מה אני צריכה, ולדבריהם זה מישהו שישלוט בי.

 

שרדתי סרטן. לכתוב ארוטיקה קטן עליי

דברים שצריך לדעת על אזיקים

בין פנטזיה לאונס: 50 גוונים של תחום אפור

 

אתרי ההיכרויות מלאים בגברים כאלה. יש להם כינויים מעולם השליטה, החל מ"דומינייט וואן", "דום" ועד "השטן". חלקם נשואים, חלקם בעלי משרה בכירה, מרביתם חושבים שמאז הטרילוגיה של "50 גוונים" זה מה שנשים מחפשות. ובכן, הם טועים. פעם אחת שאלתי את אחד הגברים האלה האם הקטע הזה באמת מצליח ונשים משאירות לו מספר טלפון. הוא ענה לי, "תתפלאי לדעת אילו נשים עושות את זה", וביקש ממני להשאיר גם את שלי. סירבתי, והוא ענה לי בכעס שאין לו זמן בשבילי, ורק אם אחליט להתמודד עם עצמי, אוכל לחזור אליו. מיותר לציין שלא חזרתי, אבל תהיתי עם עצמי על השאלה: אם כל כך הרבה נשים חזקות משאירות לו מספר טלפון, אז למה הוא רוצה דווקא אותי ולמה הוא כועס עליי?

 

אבל זה לא שלא חשבתי על זה או שלא ניסיתי. התמימה שלכם כאן בנתה לעצמה תדמית של מפלצת, של סופרת רומנים ארוטיים זנותית בשם אלכס, שתרה אחר רומן מרגש ומפוקפק. התירוץ שלי? רציתי לחוות דברים, או כך לפחות חשבתי. אבל אני גאה לבשר שקיבלתי "נכשל" גדול ועגול בקורס בשליטה. אני לא מסוגלת לתת למישהו אחר לשלוט בי, לא פיזית, לא מנטלית ולא נפשית. אני גם לא צריכה ולא רוצה. מה שאני כן רוצה זה שבמקום המקודש הזה בין שני אנשים, הם יוכלו לעשות כל מה שעולה להם בראש, ללא שיפוטיות וללא דעות קדומות. הנה הסיפור שכתבתי בתור אלכס:

 

 

אהבה בחקירה

"עכשיו שתיים ורבע, ולא. אני לא עייף אם את חושבת על מה שאני חושב. אני רוצה לקבל את ההפתעה שהכנת לי", הוא קרץ כמו ילד קטן שלא יכול לדחות את סיפוקיו. היא הביטה במכנסיו הזרוקים על הרצפה. "תיכנס למיטה, תשכב ותעצום עיניים. אל תציץ, אחרת ההפתעה תבוטל", היא הזהירה אותו כשעמדה על רגליה, והוא עשה כפקודתה. אלכס מיהרה להוציא בשקט מתוך מכנסיו את האזיקים שלו והתיישבה על מותניו. הוא הושיט יד אל גופה, אך היא עצרה אותו.

 

"הו לא... ידיים למעלה", היא אמרה ולקחה את שתי ידיו לאחור. הוא ציית לה ושכב רפוי מתחתיה, מוכן לכל מה שתעשה לו, חיוך מרוצה על שפתיו. אלכס התכופפה, כשהיא מייצרת הסחת דעת עם שדיה על חזהו, ובתנועה מהירה, לפני שהבין מה היא עושה לו, אזקה את שתי ידיו אל עמודי המתכת במיטתה. איתן פקח את עיניו בבת אחת כששמע את צליל המתכת נסגר על ידיו. הוא הביט בה בכעס, ניער את ידיו ואת המיטה בניסיון להשתחרר.

 

"את נורמלית? תשחררי אותי!" הוא הרים את קולו.

"לא רוצה", היא משכה בכתפיה.

"אלכס, עכשיו!".

 

הוא נשמע לה לחוץ, והיא ליטפה את החזה שלו בקצות אצבעותיה. "תירגע. אם תאמר שזה לא טוב לך, אני אשחרר אותך", היא חייכה חיוך ערמומי כשפתחה את חגורת חלוק המשי שלה וזרקה אותו על הרצפה. הוא נעץ את מבטו ההמום בשדיה שרצו להתפוצץ מתוך החזייה הוורודה, השקופה והקטנה שלבשה.

אהבה בחקירה (צילום: באדיבות מירב איינשטיין)
עטיפת הספר "אהבה בחקירה"(צילום: באדיבות מירב איינשטיין)
 

"אם תסכים לשתף איתי פעולה, אני מבטיחה שיהיה לך רק טוב. אתה כל הזמן אומר לי לבטוח בך, אבל נראה לי שמי שצריך לבטוח כאן קצת יותר זה אתה בי". היא הושיטה את ידיה לאחור ופתחה את קרס חזייתה. באותה השנייה השתחררו שדיה מול הפרצוף שלו והוא נאנח. "אז מה אתה אומר?", היא אספה את שערה הארוך לזנב סוס גבוה, וכשמתחה את גופה הוא נעץ את מבטו בפטמותיה. הוא היה האסיר שלה, והיא ידעה את זה. "אני מניח שגם אני אזקתי אותך בעבר, אז נראה בזה סיום התחשבנות?", הוא חייך אליה חיוך ערמומי משלו, נחוש לנצל את המצב לטובתו. "בסדר", היא אמרה, אם כי ידעה שאי אפשר להשוות כלל את מה שעשתה לו למה שהוא עשה לה. הוא רצה להכאיב לה, והיא רצתה לענג אותו.

 

"אני יכול לבקש דברים?", שאל. "לא. אתה העבד שלי, ואתה כאן כדי לעשות את מה שאני רוצה. הבנת?", היא דיברה אליו בקול סמכותי, והוא ידע שהיא משחקת איתו. "אין בעיה", הוא חייך. "אתה גבר יפה מאוד ואתה שלי", היא לחשה בקול מפתה כשמשכה ממנו את התחתונים ונתנה לגבריותו להתפרץ מולה.

 

"את לא יודעת מה את עושה לי, תנשקי אותי עכשיו", הוא התחנן אליה. "אההה, אמרתי שאסור לך לבקש כלום, אבל באופן חד־פעמי אני אסלח לך, רק מפני שאתה כל כך יפה וטוב אליי". היא התכופפה אליו, החדירה אל פיו את הלשון שלה וסובבה אותה במעגלים בתוכו. הוא ניסה לתפוס אותה בשיניו, אך היא צחקה והתחמקה ממנו. שדיה התחככו בחזהו, וידיה תפסו את הצוואר שלו. "אתה בוטח בי? אני יכולה לעשות לך כל כך הרבה דברים עכשיו. לחנוק אותך, להצליף בך, לשרוט אותך, לדקור אותך", היא הייתה רצינית לגמרי, אך הוא חייך.

 

"אני בוטח בך לגמרי, אני נתון בידיים שלך, אלכס. אני אתמודד עם כל מה שתעשי לי, אני לא מפחד ממך", הוא אמר לה בביטחון מלא, והיא נישקה אותו. אלכס התיישבה מעליו והכניסה את איבר מינו אליה באיטיות, כשהיא מחזיקה אותו בידיה. לאחר שהתמקמה עליו היא נעה בתנועות מפותלות, ידיה תפסו את החזה שלה ושיחקו עם פטמותיה במרחק של עשרה סנטימטרים בלבד מעיניו הרעבות. הוא הביט בה בעיניים פקוחות לרווחה. מדי פעם עצם אותן וגנח, וכשעשה זאת היא הפסיקה את תנועותיה כדי שלא יגמור.

 

"את אוהבת מאוד להיות בשליטה!", הוא קבע. היא התכופפה לנשק אותו ונשכה את שפתה התחתונה. "גם אתה. איך זה לא להיות?", היא לחשה לתוך פיו המתנשף. "את קצת מתעללת בי, אבל אין לי תלונות, כל מה שצריך כדי שתסלחי לי. יום אחד אני אעשה לך את אותו הדבר ואת תבכי. וואו, כמה שאת תבכי", הוא הביט בתוך עיניה. היא החלה לזוז עליו והגבירה מהירות. היא גנחה וגנחה ורכבה עליו במהירות, ידיה נשענו על חזהו, והוא הביט בשדיה שקפצו מול פניו.

 

"כן", היא צעקה ורכבה עליו מהר יותר. "כן. תמשיך"."יום אחד, כשלא תצפי לזה בכלל, אני אתעלל בך ללא רחמים, בדיוק כמו שאת עושה לי עכשיו", הוא גנח. "כן, כן, כן", היא צעקה כשהתפוצצה עליו. היא הושיטה את ידה לאחור, תפסה את האשכים שלו ומחצה אותם בחוזקה. "פאק. אני גומר. אל תעזבי אותי", הוא צעק אליה, והיא המשיכה לזיין אותו בעוצמה. "אני אוהב אותך", הוא צעק כשגמר מתחתיה, והיא נפלה עליו כדי להסדיר את נשימתה (מתוך "אהבה בחקירה - חלק 1: היום הקצר ביותר בשנה").

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: חני בלינסקי
מירב איינשטיין. המציאה את אלכס הזנותית שתרה אחר רומן מרגש ומפוקפק
צילום: חני בלינסקי
הכרויות
כתבו לנו
מומלצים