שתף קטע נבחר

בשבוע הבא בת"א - פסטיבל Gamerz לגיימינג, טכנולוגיה וגאדג'טים.

פסטיבל גיימרז, שייערך בחול המועד בגני התערוכה בתל אביב יכלול לראשונה מתחמי רחפנים, מציאות מדומה וגם מתחם תחפושות של גיבורי אנימציה ומשחקים

בשבוע הבא, חול המועד פסח, ייפתח בתל-אביב פסטיבל Gamerz - אירוע גיימינג, טכנולוגיה וגאדג'טים, אשר צפויים להגיע אליו השנה אלפי חובבי משחקי וידיאו ומחשב.

 

 

הפסטיבל יכלול כמה מתחמים, לא רק של משחקים: למשל, מתחם קוספליי - תחפושות של גיבורי משחקים, סרטים ואנימה - תופעה נפוצה בפסטיבלי גיקים, מתחם VR - מציאות מדומה - שבו ניתן יהיה להתנסות במשחקים עם משקפיים מיוחדות, ומתחם להטסת רחפנים. המתחמים יכללו מאות עמדות למשחקי PC, נינטנדו סוויץ' וסוני פלייסטישן. ותהיה, כמובן, זירת Esport (ספורט אלקטרוני), שבה יתקיימו  טורנירים לקהל הרחב כחלק מהמוקדמות לאליפות ישראל בגיימינג.

 

עמדות משחקים חדישים ב GAMERZ ()
עמדות משחקים חדישות בפסטיבל גיימרז

 

עוד ניתן יהיה ליהנות באירוע מאזור של משחקי אינדי (עצמאים) שנוצרו ביישראל, וכן מהשקות ומהתנסויות במשחקים חדשים, כמו Far cry 5 ו-Detroit: become human, אחד המשחקים המצופים של השנה, שאמור לצאת רק בעוד כחודשיים.

 

במקביל יתקיימו במקום סדנאות ומפגשי מעריצים עם היוטיוברים המוכרים ביותר בתחום הגיימינג בישראל. גיימרים המעוניינים להשתדרג במקלדת ייעודית או עכבר חדשים יוכלו לרכוש כאלה במקום במחירים מוזלים.

 

הפסטיבל יתקיים מה-1 עד ה-5 באפריל בביתן 1 בגני התערוכה.

 

צילום: Bluestone
פסטיבל גיימרז
צילום: Bluestone
מומלצים