שתף קטע נבחר

האנשים שעושים מיליונים מאינסטגרם

הסלבס העלו מחירים: קיילי ג'נר יכולה לדרוש מיליון ורבע דולר על פוסט פרסומי - 25% יותר מאשר בשנה שעברה. אריאנה גרנדה במקום השני (996 אלף דולר) ואחריה כריסטיאנו רונאלדו, שפוסט שלו שווה "רק" 975 אלף דולר - למרות שיש לו הכי הרבה עוקבים. דירוג העשירים של הרשת החברתית

קיילי ג'נר היא המלכה הבלתי מעורערת של אינסטגרם לפי דירוג "רשימת העשירים של אינסטגרם" לשנת 2019, כוכבת הריאליטי בת ה-21 יכולה לדרוש סכום של לא פחות ממיליון ורבע דולר עבור פוסט שבו תקדם מוצר של חברה כלשהי. ג'נר עמדה בראש הטבלה גם בשנה שעברה, אבל אז הסכום שיכלה לגבות עמד על מיליון דולר "בלבד".

 

קיילי ג'נר וכריסטיאנו רונאלדו (צילום: AP)
המחירים עולים. קיילי ג'נר וכריסטיאנו רונאלדו(צילום: AP)

 

טבלת העשירים של אינסטגרם (צילומים: Getty, רויטרס)
טבלת העשירים של אינסטגרם(צילומים: Getty, רויטרס)
במקום השני ניצבת הזמרת אריאנה גרנדה שיכולה לקבל סכום של 996 אלף דולר עבור פוסט. מדובר בזינוק מרשים עבור הזמרת הצעירה, לאחר שבשנה שעברה בכלל לא התברגה בעשירייה הראשונה. גרנדה הגיעה למקום השני בלבד, למרות שיש לה יותר עוקבים מאשר לג'נר - 158 מיליון לעומת 139 מיליון.

 

הכדורגלן כריסטיאנו רונאלדו הצליח לשמור על דירוגו מהשנה שעברה והגיע למקום השלישי. הוא יכול להרשות לעצמו לגבות 975 אלף דולר לפוסט - 225 אלף דולר יותר בהשוואה לשנה שעברה. רונאלדו, אגב, הוא שיאן העוקבים - יש לו כמעט 173 מיליון כאלה.

 

View this post on Instagram

Vintage Versace ✨

A post shared by Kylie ✨ (@kyliejenner) on

 

גם קים קרדשיאן, אחותה הגדולה של קיילי ג'נר, הצליחה לשמור על דירוגה במקום הרביעי. היא יכולה לדרוש 910 אלף דולר לפוסט באינסטגרם, בהשוואה ל-720 אלף דולר אשתקד. את החמישייה הראשונה סוגרת סלינה גומז. היא אמנם צנחה מהמקום השני, אבל הרווחים שלה רק עלו: 886 אלף דולר לפוסט בהשוואה ל-880 אלף דולר בשנה שעברה.

 

אחריהם בעשירייה הראשונה דוויין ג'ונסון (882 אלף דולר), ביונסה (785 אלף דולר), טיילור סוויפט (748 אלף דולר), ניימאר (722 אלף דולר) וג'סטין ביבר (722 אלף דולר).

 

מאחורי הדירוג עומדת החברה הבריטית HopperHQ, שניתחה את הפעילות בחשבונות האינסטגרם של הכוכבים והמשפיענים - אינגייג'מנט, תדירות פרסום הפוסטים וכמות העוקבים - על מנת להעריך כמה הם יכולים לדרוש עבור פוסט פרסומי בודד.

 

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: AP
קיילי ג'נר וכריסטיאנו רונאלדו
צילום: AP
מומלצים