שתף קטע נבחר

צפו: קיפלנו את הגלקסי פולד של סמסונג

הסמארטפון המתקפל של הענקית הקוריאנית סוף סוף מגיע למדפים ואנחנו הצלחנו להניח עליו ידיים בתערוכת IFA בברלין. אז איך זה מרגיש לקפל סמארטפון? צפו

רגע לפני שהוא סוף סוף מגיע לחנויות - קודם כל בדרום קוריאה ורק אחר כך באירופה ובארה"ב - הצלחנו לשים ידיים על הגלקסי פולד, הסמארטפון המתקפל המדובר של סמסונג שמוצג היום (ה') בתערוכת IFA בברלין. צפו בסרטון.

 

 

הגלקסי פולד החדש מעורר עניין רב בעולם. כאן בתערוכה זה מתבטא בתורים ארוכים שמשתרכים לפני הדוכן בו הוא מוצג, באמצעות דיילות ודיילים שמאפשרים בדיוק דקה אחת של התנסות במכשיר. מה אפשר לומר אחרי דקה? שחוויית השימוש שונה מהמוכרת, ושהמסכים הפנימיים והמסך החיצוני עובדים היטב.

 

כשפותחים את הטלפון מתקבל מעין טאבלט קטן, בעל מימדים רבועים - לא בדיוק מסך מחשב אבל שונה לגמרי ממסך טלפון, אפילו אם הוא גדול. כותרות אתרי החדשות נראות טוב מאוד וגם נוחות לקריאה, וגם התמונות שצילמתם ייראו טוב יותר בגודל הזה.

 

גלקסי פולד ()
גלקסי פולד בידי כתב ynet
 

 

 

כשמקפלים אותו זה קצת פחות מרגש: המסך צר ומאפשר גישה למעט מידע, והמכשיר המקופל עבה ולא נוח. בסך הכל - המסך החיצוני אינו שונה בהרבה מהמסכים של טלפוני הצדפה הישנים, רק גדול מהם. מעבר לתכונות המיוחדות האלה, כל השאר מתפקד כמו טלפון סמסונג גלקסי רגיל. 
 

בסך הכל, סמסונג עושה הכל כדי שהפעם זה לא יתפשל. אחרי שהמכשירים שיצאו לעיתונאים בחודש אפריל התפרקו להם בידיים, הפעם החברה הדגישה ששיפרה וחיזקה את המכשיר וגם וידאה שציפוי החיזוק של המסך לא יוסר בטעות, כמו שקרה בפעם שעברה. 

 

שני צבעים ואוזניות 

סמסונג הייתה אמורה להשיק את הגלקסי פולד בסוף אפריל, אבל בעיות שהתגלו ביחידות שנשלחו לעיתונאים ימים ספורים לפני ההשקה הובילו לדחייה ולחזרה לשולחן השרטוטים. אחרי שעבר מקצה שיפורים, המכשיר יגיע כבר מחר למדפים בדרום קוריאה, ב-18 בספטמבר ינחת בכמה מדינות באירופה ובסינגפור ובעוד כמה שבועות יגיע גם לארה"ב. האם גם בישראל נוכל לרכוש אותו? כרגע אין תאריך להשקה מקומית - וישנה גם האפשרות שלא יגיע בכלל.

 

מסיבת העיתונאים של סמסונג ב-IFA (צילום: EPA)
מסיבת העיתונאים של סמסונג ב-IFA(צילום: EPA)

 

 

סמסונג לא הודיעה על שינוי במחיר של המכשיר, והוא צפוי לעמוד על 1,980 דולר. גלקסי פולד יימכר בצבעים שחור וכסוף (היצרנית ויתרה על כחול וירוק) והרוכשים יקבלו זוג אוזניות אלחוטיות, גלקסי באדס, במתנה. בנוסף, סמסונג השיקה שירות לקוחות מיוחד לרוכשים, הכולל הדרכה אישית ותמיכה 24/7. בחלק מהמדינות תהיה זמינה למכירה גם גרסת 5G.

 

הכותב הינו אורח חברת LG בברלין

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים