שתף קטע נבחר

האפליקציה שתייצר עבורכם ברכת שנה טובה

ברכות לחג דרך הסמארטפון, רשת חברתית חדשה לצמחונים וטבעונים והמילון המלא ליין. סקירת אפליקציות

Rosh Hashanah Greeting Cards: משלוח ברכות לראש השנה

תפוח בדבש, יונות צחורות ונצנצים: משלוח אגרות "שנה טובה" בדואר הוא מנהג עתיק וחמוד, שכמעט עבר מן העולם. היישום הניו-יורקי הזה מאפשר להחזיר עטרה ליושנה ולשלוח ברכות (באנגלית) בעזרת כל יישומי התקשורת המותקנים בסמארטפון.

 

תמצאו כאן מאגר בלתי נדלה של ברכות המקוטלגות על-פי קטגוריות: משפחתיות, וידיאו, כרטיסי ברכה, סרטוני GIF ועוד. פרק מיוחד מיועד לברכות דתיות. האפליקציה מעודכנת לברכות המתאימות לראש השנה 2019, אך היא תמשיך ותשרת אתכם גם לאחר החג, עם ברכות לאירועים ולחגים במהלך השנה כולה (כולל חגים נוצריים ולאומיים).

 

לאחר שבוחרים ברכה, מזינים את פרטי השולח והנמען, ומציינים את שיטת השיגור ומועד המשלוח.


אנדרואיד

אייפון

 

VeganNation‏: רשת חברתית לצמחונים וטבעונים

צמחונות וטבעונות הן חלק מאורח החיים של מיליונים ברחבי העולם. VeganNation‏ הישראלית היא אפליקציה חברתית עבורם. היזמים שמאחוריה מתכוונים אפילו להשיק בקרוב מטבע דיגיטלי, שישמש לעסקאות בין צרכנים ועסקים מתחום הצמחונות והטבעונות.

 

סקירת אפליקציות ()


כבכל רשת חברתית, גם כאן תוכלו להיחשף לפיד שעוסק כולו בתחום: פוסטים על מחקרים חדשים, אירועים ושווקים, מתכונים והרבה אידאולוגיה. לכל פוסט תוכלו להגיב בלייק, בתגובה טקסטואלית או בשיתוף לחברים, לעקוב ולהיות נעקבים על-ידי חברי הקהילה.

 

חלק אחר ביישום מוקדש כל-כולו למתכונים ולתמונות המרהיבות של המנות. גם לאלו תוכלו להגיב באותה דרך. ויש גם כפתור לפרסום אירועים בעולם הצמחונות - כנסים ושווקים ברחבי ארה"ב ואירופה.

 

אייפון
אנדרואיד

 

Rotation: עומד או שוכב

כלי עזר לשליטה באפשרויות התצוגה האופקית והאנכית בסמארטפון. היישום משתלט על הגדרות האוריינטציה של האפליקציות השונות ומאפשר לכם לקבוע אותן לפי הצרכים שלכם.

 

אנדרואיד

 

סקירת אפליקציות ()

 

Carspot Ready: אינטרנט ברכב שלך

אפליקציה שמפעילה את הנתב האלחוטי הנייד בסמארטפון עם הכניסה לרכב, שמאפשר גם למערכות הניווט והמדיה במכונית וגם לנוסעים להתחבר לאינטרנט. האפליקציה יודעת גם לשמור את המקום שבו חניתם, לטובת איתור הרכב בהמשך.

 

אנדרואיד

 

Wine Dictionary: יין ישמח

ייננים מקצוענים וחובבים יוכלו ללמוד כאן אוצר מילים ומונחים בנושאים הקשורים למשקה העתיק כולל הגייה נכונה של המותגים והמושגים.

 

אנדרואיד

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים