שתף קטע נבחר

מטיילי נפאל, קיבלתם חשבונית סלולר של אלפי ש' במקום הטבה שהובטחה? תזוכו

פרטנר הבטיחה לשוהים בנפאל בין 25 ל-28 באפריל חבילת דקות, הודעות וגלישה בחינם, בעקבות רעידת האדמה. מטיילים שלא חרגו מהחבילה החינמית, פנו ל-ynet בטענה: בכל זאת קיבלנו חשבוניות של 6,000 שקל. פרטנר מרגיעה: "הסכום לא נגבה, בידקו בחשבון הבנק"

שיר, לקוחת אורנג' ששהתה בנפאל בזמן רעידת האדמה שאירעה באפריל, סיפרה ל-ynet בתדהמה שקיבלה חשבונית מפרטנר ובה חיוב שמגיע כמעט ל-6,000 שקל - רובו על על שיחות מנפאל. היא נבהלה מהחיוב משום שהחברה הבטיחה הטבה: חבילת שיחות ודקות חינם מ-25 עד 28 באפריל, לכל מי ששהה במדינה באותה העת.

 

קיבלתם חיוב יתר מחברת סלולר או כל חברה אחרת? ספרו לנו >>   

 

מבירור ערכנו עם פרטנר, מסתבר שהחברה שלחה חשבוניות לשיר ולחבריה, הכוללת את מלוא עלות השימושים שלהם, אך החשבוניות האלה לא תקפות והסכומים שמצויינים בהם כסכומים על שיחות, הודעות או גלישה בנפאל לא ירדו מחשבונם. בפרטנר מדגישים שההבטחה להטבה תקויים ויישלח ללקוחות עדכון בהמשך (אם לא כבר נשלח), עם זיכוי + הסכום המעודכן לגבייה.

 

שיר קיבלה חיוב ונדהמה ()
שיר קיבלה חיוב ונדהמה


סך הכל: 5,976.763 שקל ()
סך הכל: 5,976.763 שקל

 

שיר תשלם רק 340 שקל

ההטבה של פרטנר, שניתנה באופן אוטומטי לכל לקוחות אורנג' באזור האסון (בלי צורך להתקשר למוקד הבינלאומי), כללה: 300 דקות, 200 הודעות ו-1 ג'יגה גלישה מ-25 עד 26 באפריל והוארכה עד 28 באפריל.


 

  

שיר כתבה ל-ynet (היא עדיין בחו"ל):  "קיבלנו את ההודעה הזאת אחרי הרעידה, כשחזרה הקליטה. גם אני וגם חברי שאינם מנויי אורנג', ניצלנו את ההטבה ויצרנו קשר עם הבית כדי להרגיע את כולם, הכל במסגרת מספר הדקות והסמסים שקיבלנו וזו התוצאה.

 

"הגעתי ל-181 דקות בלבד מתוך 300 שהוקצו ול-34 הודעות מתוך 200 שהוקצו. זה כל השימוש שלי. לפני שנפתחה ההטבה, השתמשתי בסים של פרטנר כדי ליצור קשר עם המשפחה ושלחתי 10 הודעות. לפני כן השתמשתי בסים הודי, כך שלא עשיתי שיחות בכלל דרך אורנג' כבר 5 חודשים". 

 

שיר כן עשתה שימוש בטלפון מאוחר יותר בפיליפינים. החשבונית שקיבלה הגיעה לכ-5,976 שקל. מתוכה, כך מסתבר לאחר בירור ynet, תשלם רק 340 שקל על חבילת חו"ל, שירות חסימת שיחות ושימוש בפיליפינים.

 

שיר המבוהלת מסרה בתגובה: "מעולה! תודה רבה, זה הציל לי את הכסף של הטיול. החשבונית הזאת ממש הלחיצה, גם חברים שלי קיבלו כאלה".

 

א' פנה ל-ynet עם סיפור דומה. "כבר יצאתי מנפאל ואני מקבל חשבונית למייל שכוללת חיוב של אלפי שקלים. כמעט חטפתי דום לב. הסיבה היחידה שדיברתי עם המשפחה אז ועדכנתי חברים, היא כי פרטנר אמרו שלא נחוייב, כהטבה. האם עלי לשלם עכשיו אלפי שקלים? אני ממשיך בטיול ואין לי זמן להתקשר למוקד, לחכות למענה ולהתלונן וכמובן שיתכן שתלונתי לא תתקבל. מה עושים"?

 

תגובת החברה

מפרטנר נמסר בתגובה: "בעקבות אסון הטבע שפקד את נפאל, העניקה פרטנר ללקוחותיה השוהים והמטיילים 300 דקות שיחה, 200 הודעות sms ו-G1 גלישה בכדי שיוכלו ליצור קשר עם קרוביהם.

 

"בהתאם לכך וכפי שהבטיחה החברה, הלקוחות לא חויבו בפועל בגין השימוש שבוצע. ועוד, ללקוחות נשלח מסמך המיידע אותם כי לא חויבו בתקופת ההטבה. גם במקרה זה, חשבון הלקוחה לא חויב.

 

"החשבונית שנשלחה מציגה את שווי השימושים שבוצעו בתקופת הטבה, אך סכום זה לא נגבה, כפי שניתן לבדוק בחשבון הבנק".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
מומלצים