שתף קטע נבחר

בשר ודגים הושמדו בסניף מחסני מזון חינם פלוס

בסניף באזור התעשייה תנובות נמצאו כ-150 ק"ג בשר ודגים ש"נארזו והוקפאו ללא רישיון, חלקם פגי תוקף". משרד הבריאת הורה להשמיד את הסחורה. בסניף אמרו ל-ynet: "היתה בעיה עם ספק הדגים - צ'ירינה. הבשר במילא היה מיועד להשמדה"

משרד הבריאות הודיע היום (א') על השמדת בשר ודגים באטליז בסניף מחסני מזון חינם פלוס בע"מ, אזור תעשייה תנובות. במשרד מסרו כי בסניף נמצאו כ-150 ק"ג בשר ודגים שנארזו והוקפאו ללא רישיון, חלקם פגי תוקף. לא ברור כמה בשר ודגים כאלה נמכרו לציבור.

 

הווטרינר המחוזי של משרד הבריאות, שערך את הביקורת ב-5 בינואר, הורה להשמיד את הסחורה. מהמשרד נמסר כי "הטיפול במוצרי הבשר והדגים, אחסונם ושיווקם ללא התנאים הנדרשים בחקיקה עלול להזיק לבריאות הציבור".

 

לרשת מחסני מזון חינם פלוס יש 3 סניפים בתנובות, קרני שומרון וקדימה וכן תפתח בקרוב סניף בשוהם. כמו כן היא מפעילה אתר אינטרנט מכירתי. בסניף אמרו ל-ynet ש"היתה בעיה עם הספק".

 

מנהל התפעול שלומי דנינו, הסביר ל-ynet שמדובר בדגים מעושנים ומשומרים של חברת צ'ירינה. לטענתו, הפריטים, הגיעו לסניף באישור וטרינר. "הווטרינר של נתניה אישר את הדגים, אבל מסתבר שהמוצרים של חברת צ'ירינה כרגע לא מאושרים למכירה, למרות שיש לנו אישורים. לגבי הבשר: מיועד בבשר שנמצא במקפיא אחד, שכתוב עליו: 'לא לתצוגה, לא למאכל אדם'. זה בשר שמיועד להשמדות. נציג משרד הבריאות אמר להשמיד את הבשר וכך עשינו. הכנתי תעודות חזרה לספקים שלהם. עשינו זאת למרות שבכל סניף בסניף יש פינת השמדות וזה בסדר גמור".

 

2016 היתה שנה עמוסת השמדות מזון, שבראשן השמדת דגני הבוקר של יוניליוור. בדצמבר 2016 המשרד הזהיר מפני חשד לליסטריה באריזות 3 ק"ג תירס של מילוטל ובנובמבר 2016 - היה חשש לליסטריה בסלטי חומוס של שופרסל.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
מומלצים