שתף קטע נבחר

פרויקט חדש בבת ים: 2.5 מיליון שקל ל-5 חדרים

שני פרויקטים חדשים מתוכננים בעיר: מגדל של 200 דירות על קו החוף עם דירות 4,3,2 ו-5 חדרים ודירות פנטהאוז ופרויקט עם 80 דירות בדרום מערב העיר

חברת פרי נדל״ן השלימה את התשלום האחרון לרכישת הקרקע על קו החוף בבת ים, לבניית מגדל דירות חדש. ליאור ברדוגו, מנכ״ל החברה, העריך כי הם יחלו בעבודות הבנייה במהלך החודשיים הקרובים.  

 

פרויקט פרי הורייזן נמצא בשכונת פארק הים החדשה ויכלול דירות 4,3,2 ו-5 חדרים ודירות פנטהאוז. בפרויקט נמכרו עד כה 180 מתוך 205 דירות.

 

כעת נותרו למכירה דירות 4 במחירים של כ-2.15 מיליון שקל ודירות 5 חדרים, במחירים של כ-2.5 מיליון שקל. דירות 4 חדרים משתרעות על שטח של 105 מ"ר ו-14 מ"ר מרפסת, כולל חניה ומחסן.

 

 

 (סמי טיטו) (סמי טיטו)
(סמי טיטו)

 

הרוכשים בפרויקט קיבלו מחירים נמוכים בהשוואה למחירי השוק במסגרת קבוצת רכישה שארגנה החברה. בתוך כך, דירות 3 חדרים נמכרו במחירים של כ-1.65 מיליון שקל ודירות פנטהאוז במחירים של כ-4.5 מיליון שקל.

 

בסוף השבוע האחרון הועבר התשלום האחרון לבעלי הקרקע, והחברה קיבלה את רישום הקרקע בטאבו. התשלום הכולל עבור הקרקע מסתכם ב-141 מיליון שקל ובתוספת ההוצאות הנלוות סך העסקה מסתכם ב-160 מיליון שקל.

 

העסקה בוצעה באמצעות מימון בהיקף של 30 מיליון שקל שקיבלה החברה מקרן ״בונוס״ של רו״ח אריק גולדיאן, באמצעות עוה״ד רון טורקלטאוב ודנה פלפול-סגל. עלות הבנייה צפויה לעמוד על כ-200 מיליון שקל.  

 

גם חברת חן ואיתי גינדי מתכננת לבנות פרויקט בבת ים, שיכלול 80 דירות על קרקע בדרום מערב העיר, על גבול ראשון לציון ובסמוך לחוף הים. 

 

החברה חתמה לאחרונה על עסקת קומבינציה עם בעלי קרקע הפרטיים, במסגרתה החברה תישא בעלות הקמת הפרויקט וחלק מהדירות שיבנו יהיו של בעלי הקרקע. את בעלי הקרקע ייצגו בעסקה עוה"ד שמואל שוב, שושי בירזון ו-רינת בן ציון ממשרד עוה"ד שוב ושות' ואילו את חברת חן ואיתי גינדי ייצגה עו"ד לירון רוט  ממשרד עוה״ד גינדי כספי.

לירון רוט, עו"ד שותפה במשרד גינדי כספי (יח"צ) (יח
לירון רוט, עו"ד שותפה במשרד גינדי כספי

״מדובר באחד המתחמים היחידים במרכז הארץ שטרם פותח״ אומרת עו״ד לירון רוט, שותפה וראש המחלקה המסחרית במשרד גינדי כספי. ״חטיבת קרקע גדולה של מגדלי יוקרה עם נוף לים כאשר קיימת ציפייה שככול שבת ים תאוחד עם תל אביב תהיה עליית מחירים.״ מוסיפה עו״ד רוט. ״חברות הנדלן המובילות בארץ מגלות התעניינות גדולה במתחם בין היתר משום שמדובר בקרקע פרטית הרשומה בטאבו ואיננה בבעלות רשות מקרקעי ישראל״. 


 

 


פורסם לראשונה 19/09/2017 21:32

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עיריית בת ים
קו החוף של בת ים
צילום: עיריית בת ים
מומלצים