שתף קטע נבחר

רות עופר: "עשו לי שיימינג"

אלמנתו של יולי עופר תובעת 2 מיליון ש' מבעלי דירות בסיטי טאוור. "כתבו עליי בווטסאפ: 'רות, סופם של החזירים במשחטה. תתביישי'"

רות עופר, אלמנתו של יולי עופר, תובעת 2 מיליון שקל מנציגות הדיירים בבניין סיטי טאוור ומכמה בעלי דירות בבניין, בטענה כי השפילו אותה ועשו לה שיימינג, כך נכתב הבוקר ב"ידיעות אחרונות".

 

כתבות נוספות בערוץ הנדל"ן

 

לעופר יש דירה בקומה 38 בבניין היוקרה ברמת־גן שבו 41 קומות, אולם היא אינה מתגוררת בה. בין עופר ובין נציגות הדיירים בבניין יש סכסוך משפטי ארוך. לאחרונה נתבעה עופר בטענה כי זה שנה וחצי היא אינה משלמת את דמי הוועד, בסכום של 6,800 שקל בחודש, וחובה מסתכם בכ־115 אלף שקל.

 

רות עופר (צילום: עמית שעל) ()
רות עופר (צילום: עמית שעל)
 

 

עופר טוענת כי שטח דירתה קטן יותר מהשטח שלפיו היא מחויבת בתשלום וכי ועד הבית מסרב להפנים החלטות שיפוטיות סופיות.

 

בתביעה שהגישה, באמצעות עוה"ד גיא נאמן ודור יורוביץ ממשרד שרקון, בן־עמי, אשר & נאמן קינן ושות', טוענת עופר כי במשך תקופה ממושכת מתקיים בינה לבין הוועד סכסוך משפטי שמתברר בימים אלו בפני המפקח על המקרקעין.

 

"חרף הכוונה להמשיך ולנהל דיון משפטי וענייני בפני הערכאה השיפוטית שדנה בכך ולפעול בהתאם לדין, בחרו הנתבעים ליטול את הדין לידיהם, לבצע שיימינג ולהשתלח ברות עופר ללא כל רסן, להשפילה ולבזותה. כך, בין היתר, במסגרת קבוצת ווטסאפ של דיירי הבניין הנתבעים התבטאו באופן שנועד להשפילה, לשים אותה כמטרה ללעג, שנאה ובוז ולפגוע בשלוות חייה, והכל בפני כלל דיירי הבניין", נטען בתביעה.

 

עוד נטען בתביעה כי במסגרת קבוצת הווטסאפ, שבה יש לפחות 100 חברים, נכתב "רות, סופם של החזירים במשחטה. תתביישי לך". על פי התביעה, אמירות נוספות שנכתבו בקבוצת הווטסאפ היו: "צריך להילחם ברות עופר עד הסוף"; "רות! חוצפנית, תתביישי לך"; "כולנו, כולל כל הדיירים בבניין, כולל הכלבים והחתולים, נילחם בה לשלם את דמי הניהול לשטח הדירה שלה. אם היא טוענת שיש לה רק חצי דירה אז המחצית השנייה שייכת לכלל הבניין"; "היא הסרבנית החייבת הכי גדולה בהיסטוריית הבניינים בישראל. לא הייתי ישנה בלילות ולא אוכלת ושותה שמפניה וקוויאר בידיעה שאני מסכנת חיי אדם במגדל שלם. רותי, תתעוררי, זה יכול לעלות לך ביוקר אם חלילה יקרה אסון".

 

עו"ד גיא נאמן (צילום: סטודיו גילי ומירית) ()
עו"ד גיא נאמן (צילום: סטודיו גילי ומירית)
 

 

עוד נכתב בקבוצה, לדברי עופר: "גב' רות עופר הלא נכבדה ולא נחמדה (...) מסתבר שאת פשוט מאותו זן של נובו־רישים שכל הונם הוא כדי להרשים אחרים בעושרם", וכן: "‏פרסום אחד בתקשורת על משפחת טייקונים ‏שמסרבת לשלם ועד בית — והם ירוצו ‏על ארבע לשלם".

 

"הנתבעים ביצעו שיימינג של ממש, וכי כל המידע והטענות שנכתבו הם דברי שקר וכזב", נכתב בתביעה. טרם הוגש כתב הגנה.

 

עו"ד ציון בהלול מסר בתגובה מטעם נציגות הדיירים: "כתב התביעה נמסר. הנציגות תשיב בכתב הגנה שיוגש לבית המשפט".

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים