שתף קטע נבחר

אייל גולן וצביקה פיק רכשו דירות ב"פרויקט מוזיקלי" ברמלה

חברת פרי נדל״ן השיקה פרויקט מגורים ברמלה, ראשון מסוגו בישראל: 6 בניינים, שבכל אחד מהם יהיה חדר מוזיקה מאובזר בכלי נגינה, מערכות הגברה ואקוסטיקה איכותית. צביקה פיק, אייל גולן ושדרן הרדיו אליקו כבר רכשו שם דירות

חברת פרי נדל״ן הודיעה היום (ג') על השקת פרויקט המגורים "פרי מלודי" - פרויקט נדל״ן ייחודי ברמלה, המיועד לחובבי המוזיקה. בפרויקט רכשו דירות צביקה פיק, אייל גולן ושדרן הרדיו אליקו, שקיבלו "הנחת סלב" ויובילו איתו קמפיין פרסומי מוסיקלי.

 

במסגרת הפרויקט יבנו 6 בניינים עם כ-180 יחידות דיור, כאשר בשלב הראשון יצאו לשיווק כ-110 יחידות דיור במסגרת יזמות וקבוצת רכישה. מחירי דירות 4 חדרים - החל מ-1.19 מיליון שקל.

 

כל בניין יכלול חדר מוזיקה ייעודי, המאובזר בכלי נגינה ומערכות הגברה. בחברה מציינים כי מדובר בפרויקט ראשון מסוגו בישראל, שמציע שימוש יחודי של החדרים המשותפים בבניין, כזה שלא נעשה עד היום.

 

פרויקט פרי מלודי (יח"צ) (יח
פרויקט פרי מלודי(יח"צ)

החדרים תוכננו עם קירות אקוסטיים בליווי מהנדס אקוסטי, בדומה לתכנון חדרי הקלטות, כדי לספק חוויה מירבית לנגנים ולשמור על השקט בבניין לטובת הדיירים. ליאור ברדוגו, מנכ״ל פרי נדל"ן, סבור כי חדרי המוזיקה יספקו לדיירים הזדמנות למפגשים חברתיים.

 

"זיהינו צורך אדיר בחדרי פנאי המוקדשים למוזיקה בקרב הדיירים שלנו בפרויקטים השונים", הוא מספר. "מדובר בתחביב שאהוב גם על ילדים וגם על מבוגרים, והם משקיעים שעות רבות באימונים.

 

"באמצעות חדרי המוזיקה המושקעים הדיירים יכולים, למשל, לשכור מורה פרטי לנגינה לילדים, ובכך לחסוך את הלוגיסטיקה הכרוכה בהסעת הילד לחוגים ברחבי העיר. כמו כן בחדר המוזיקה ניתן לנגן ולהתאמן בכל שעה, כך שמדובר בנוחות מקסימלית לנגנים שלא יכולים להתאמן בביתם בלילה או בשעות המנוחה". 

 

נזכיר כי אייל גולן והיזם אלדד פרי, הבעלים של פרי נדל"ן, כבר שיתפו בעבר פעולה לצורך רכישת קבוצת הכדורגל מרמורק לפני מספר שנים.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים