שתף קטע נבחר

הסברו רוכשת מחיים סבן את הפאוור ריינג'רס ומותגים נוספים בחצי מיליארד דולר

ענקית הצעצועים מחזיקה כיום במותגים כמו מונופול, הפוני הקטן והרובוטריקים. על פי הערכות, המהלך נועד למזער את הפסדיה על רקע פירוק רשת המשחקים האמריקאית טויס אר אס. סבן: "25 שנים לאחר השקת הפאוור ריינג'רס, אני מאמין שהעתיד מעולם לא היה טוב יותר עבור המותג"

יצרנית הצעצועים הסברו תרכוש נכסי בידור לילדים וזיכיונות למרצ'נדייז מסבן אנטרטיינמנט, תמורת 520 מיליון דולר. בין המותגים הבולטים נמצאים הפאוור ריינג'רס, כך דווח ב-CNBC.

 

יצרנית הצעצועים הגדולה בעולם מחזיקה במותגים כמו מונופול והרובוטריקים. על רקע כניסתה לפירוק של קמעונאית המשחקים האמריקאית טויס אר אס לפני חודשיים, הסברו מנסה למזער את הפסדיה.

 

חיים סבן. גו גו פאוור ריינג'רס! (צילום: עופר עמרם) (צילום: עופר עמרם)
חיים סבן. גו גו פאוור ריינג'רס!(צילום: עופר עמרם)

ההסכם בין החברות כולל את כל הקניין הרוחני, זכויות הקטגוריה וספריות התוכן שבבעלות Saban Properties והחברות הקשורות לה. ההצעה כפופה למספר תנאי סגירה, לרבות השגת אישורים רגולטוריים, והיא צפויה להיסגר ברבעון השני של שנת 2018.

  

פרט ליצירת דמויות וצעצועים, רווחיה של הסברו מזיכיונות מגיעים גם מהפקות טלויזיה וסרטים. גיוון הכנסה כזה משמעותי על רקע היחלשות המכירות הקמעונאיות.

 

סדרת הטלויזיה של הפאוורריינג'רס הושקה לראשונה ב-1993, ונוצרה על ידי חיים סבן. סרט הקולנוע שהופק בכיכובם של דמויות הסדרה גרף 142 מיליון דולר ברחבי העולם.

 

 

 

בשבוע שעבר דיווחה הסברו על הפסד נקי של 112.5 מיליון דולר – 90% למנייה – ברבעון הראשון של 2018. זאת, בהשוואה לרווח נקי של 68.6 מיליון דולר אשתקד. ב-2014 הסברו היו במגעים למיזוג עם אולפני האנימיציה דרים-וורקס, שלבסוף נרכשו על ידי קומקסט.

 

"הפאוור ריינג'רס הם מותג איקוני המבוסס על מורשת של עלילה ומוצרי מותג מעולים, והם בעלי פוטנציאל עצום במסגרת תוכנית המותג שלנו", אמר בריאן גולדנר, יו"ר ומנכ"ל הסברו. "זמן קצר לאחר החתימה על הסכם הזיכיון, התברר לנו שהגיעה העת להתחיל להשקיע במימוש מלוא הפוטנציאל של הפאוור ריינג'רס.

 

"אנו רואים עבור הפאוור ריינג'רס הזדמנות משמעותית בתוכנית המותג כולה, כולל צעצועים ומשחקים, מוצרי צריכה, משחקים ובידור דיגיטלי, וכן מבחינה גאוגרפית ברשת הקמעונאות הגלובלית שלנו. אנו מאוד שמחים שחיים סבן ימשיך למלא תפקיד כיועץ להמשך פיתוח נכס יקר זה עבור הדור הבא של אוהבי הפאוור ריינג'רס".

 

"25 שנים לאחר השקת הפאוור ריינג'רס, אני מאמין שהעתיד מעולם לא היה טוב יותר עבור המותג", אמר חיים סבן, מייסד Saban Brands ויוצר הפאוור ריינג'רס. "ההובלה של הסברו בתחום החדשנות, הסיפורים שהם מספרים, וצורת המיתוג שלהם, הופכת אותה לחברה המושלמת להמשך פיתוח הפריסה והנהירה העולמית אחר נכס הפאוור ריינג'רס. אני מצפה לעבוד עם בריאן ועם הצוות בשנים הבאות".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים