שתף קטע נבחר

להגיע ל-75 דולר בדיוק: כך לא תשלמו מע"מ ותזכו במשלוח חינם עד הבית מאמזון

המבצע באמזון משגע את הישראלים, שמנסים בשבועות האחרונים להגיע לסכום סל מדויק: 75 דולר. מתחת לזה: אמזון לא שולחת חינם ומעל לזה: תשלמו מע"מ. ישראלים חיסלו מלאי של ברושורים וברגים שעולים כמה סנטים רק כי זה סגר להם פינה כדי להגיע לסכום הרצוי. כך תעשו את זה

אמזון ממשיכה להטריף את הישראלים שמכורים לקניות אונליין במבצע שילוח חינם לישראל שמסתמן כקבוע. כיוון שהמשלוח חינם עד הבית מותנה בקנייה מ-75 דולר ומעלה, יש פה אתגר מעניין, שישראלים לא יכולים להישאר אדישים לו: איך להגיע לסכום מדויק בסל הקניה, כדי לא לשלם מע"מ ולקבל משלוח חינם עד הבית.

 

אמזון מציעה מגוון פריטים במשלוח חינם עד הבית בתנאי שסכום סל הקניות שלהם הוא 75 דולר ומעלה. המלכוד: בקנייה מעל 75 דולר תהיו אמנם זכאים למשלוח חינם מאמזון, אבל אז תיאלצו לשלם מע"מ על סכום הקנייה, שכן על ייבוא אישי מחו"ל המדינה לא גובה מע"מ רק כשסכום הקנייה נמוך מ-75 דולר. כלומר, אם תקנו ב-74.99 דולר אתם לא זכאים למשלוח חינם ואם תקנו ב-75.01 דולר אתם זכאים למשלוח חינם אבל תשלמו מע"מ.

 

כלומר, מי שרוצה להימנע מתשלום מע"מ ובכל זאת להיות זכאי למשלוח עד הבית, צריך להזיע כדי להגיד ל-75 דולר בדיוק ולא סנט אחד יותר או פחות. יתכן שישנם הרבה מוצרים באמזון שמחירם 75 דולר בדיוק, אבל רוב הסיכויים שאת רובם אתם בכלל לא רוצים לקנות.האתגר הוא להרכיב סל מוצרים ששוויו בקופה יהיה 75 דולר בול.

אמזון 75 דולר (צילום מסך)
הגולשת מורן הציעה: ברגים להשלמת הסל ל-75 דולר(צילום מסך)

 

אמזון 75 דולר (צילום מסך)
ישראלים שואלים: יש לכם מוצר ב-0.27 דלר?(צילום מסך)

 

המשימה: לא לצאת פראייר

את המדריך הכי בהיר בנושא תמצאו פה באתר ali-buy, כולל צילומי מסך מפורטים וסרטון.

 

את שרשור הפייסבוק הגדול ביותר בנושא תמצאו פה, עם קרוב ל-1,500 תגובות. למרות הנחיות שניתנו בתחילת הפוסט הזה (שהיה הראשון להצביע על האתגר) כיצד להגיע ל-75 דולר ובקשה מהגולשים להציג את עגלות ה-75 דולר שלהם, רוב הגולשים מבקשים שם עזרה להשלים להם פריטים ל-75 דולר.

 

הנה בכל זאת דוגמא לעגלת 75 דולר מהוקצעת שליקט גולש בשם יאיר. "שלישיית מחבתות טפאל בגדלים שונים כפול 2 (כלומר סה"כ 6 מחבתות); סט חול משחק לילדים כפול 2, כלומר סה"כ 6 קופסאות קטנות בצבעים שונים + 4 תבניות ו חבילת צבעים עבור בדים - אפשר לצייר על חולצות זולות, אחלה פעילות עם הילדים.

 

"כל זה ביחד מגיע ל-75 דולר בדיוק, ולאחר בחירה של משלוח החינמי - המחיר יורד ל-62.75 דולר, כלומר כ-230 שקל עבור הכל - תמורה מעולה לדעתי". גם חבר הקבוצה ניר הזמין ב-75 דולר, "מבחינתי הלהיט בהזמנה הזו הוא פומפייה לקיצ׳ן אייד, ב-39 דולר, עולה בערך 350-400 בארץ. בנוסף, תיק טוב לגג הרכב".

אמזון 75 דולר (צילום מסך)
(צילום מסך)

אמזון 75 דולר (צילום מסך)
(צילום מסך)

אמזון 75 דולר (צילום מסך)
(צילום מסך)

אמזון 75 דולר (צילום מסך)
(צילום מסך)

 

אז מה השיטה?

קודם כל יש לחפש מוצר לפי קטגוריה. למשל baby, back to school או Garden and outdoor. בתוך הקטגוריה צמצמו למוצרים יותר ספציפיים. למשל, אנחנו בחרנו Boys - Toys.

אמזון 75 דולר (צילום מסך)
חפשו מוצר בטווח המחירים שבין הסכום אותו אתם צריכים להשלים ל-75 דולר לבין אותו סכום בדיוק. לא תמיד תמצאו מוצר כזה אבל יש לא מעט פעמים שכן(צילום מסך)
 

ואז יופיעו לכם אופציות בצד שמאל של המסך. בין היתר: בחירת המוכר (seller). יש לסמן ולבחור באמזון. אחרי כן רדו למטה מצאו את האפשרות לסנן מחירים. אמזון מאפשרת לבחור בטווח מחירים וכך הישראלים מצאו טריק: חסר לכם 16 סנט בחבילה? כיתבו טווח של מ-16 סנט עד 16 סנט ואולי תמצאו מוצר בך ישראלים חיסלו מלאי של ברושורים פרסומיים של אמזון או קנו גומייה אחת וחיסלו את המלאי שלה.

 

שימו לב שיש באמזון מוצרים שלכאורה לא נשלחים לישראל ובסופו של דבר כן נשלחים לישראל. לכן כדאי לא לסנן את החיפוש לפי מה שנשלח לישראל בלבד, אבל אם בסוף התהליך אתם לא מקבלים משלוח חינם - יתכן שזו הסיבה. בנוסף מוצרים כבדים מאוד לא נשלחים חינם בארצה במסגרת המבצע הזה אבל הם בדרך כלל במילא עולים יותר מ-75 דולר.

 

 

 

לימדו מנסיונם של אחרים

בקבוצת כזה אני רוצה IneeditIL - ממליצים לא לחפש מוצרים בסנטים בודדים, אלא לבחור מוצרים מבוקשים בסכום של עד 72-70 דולר ואז לחפש מוצר שתמיד נחוץ בבית כמו עטים, משחת שיניים, דבק לילדים. זה עדיף מאשר "להגיע עם העגלה ל74.65 דולר ואז לחפש שטות ב 35 סנט".

 

מאיה קשת מפרדס חנה, עמלה כמה ימים כדי לעזור לחבריה לשופינג אונליין להשלים מוצרים בעגלה ל-75 דולר. היא נותנת טיפ נוסף: אחרי שהרכבתם את הפאזל והגעתם לסכום הנכסף והמדויק של 75 דולר, אל תתמהמהו. אם תחזרו לעגלה בעוד כמה שעות או למחרת תגלו שהמחיר השתנה בכמה סנטים. קשת

 

"השתדלתי למצוא דברים שאנשים צריכים או דברים מעניינים", היא מספרת. "ברגע שסימנתי זה שטויות לכן החלטתי לעזור לאנשים לכן כדאי לשמור כמה דולרים כדי 'לסגור' את העגלה ולא כמה סנטים. עוד טיפ זה שכדי לבדוק אם מוצר באמת לא נשלח לארץ, אני מכפילה את הכמויות שלו עד שאני עוברת את ה-75 דולר ומעלה ואז הסל מתפצל לשניים אם יש מוצרים שלא נשלחים לארץ הם עוברים להיות בקטגוריה אחרת.

 

"חשוב גם לקנות בדולרים לבחור בזה במקום בשקלים והכי חשוב: לבחור משלוח חינם כי אמזון לא שולחת אוטומטית חינם וצריך לבחור בזה אקטיבית, אחרת כל המאמצים היו לחינם".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
מומלצים