שתף קטע נבחר

החולים תובעים: לתיקון עולם אזל מלאי הקנאביס הרפואי

התובעים הגישו בקשה לתביעה ייצוגית בטענה כי היצרנית והמשווקת הגדולה בישראל של מוצרי קנאביס רפואי מפירה התחייבות לחולים. תיקון עולם הודיעה: אין תפרחות קנאביס 4 חודשים

מה היו עושים חולים במחלה קשה אם לפתע היו מודיעים להם שהתרופה שאותה הם מקבלים אזלה מהמלאי למשך 4 חודשים? זה מה שקרה לחולים הרבים ‑ לקוחות חברת "תיקון עולם", המספקת לעשרות אלפי חולים הסובלים ממחלות קשות מוצרי קנאביס רפואי.

 

חתן פרס הנובל אהרון צ'חנובר מצטרף לחגיגת הקנאביס בת"א

הצמח ששווה מיליארדים: אישור הקנאביס פותח עידן כלכלי חדש בישראל

שוק הקנאביס האירופי גלגל ב-2018 פי חמישה מהתחזיות

 

לבית המשפט המחוזי מרכז הוגשה אתמול בקשה לאישור תביעה ייצוגית נגד החברה, היצרנית והמשווקת הגדולה בישראל של מוצרי קנאביס לשימוש רפואי.

 

>> לסיפורים הכי חמים בכלכלה - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו 

קנאביס רפואי של תיקון עולם (צילום: דימה חבר, תיקון עולם) (צילום: דימה חבר, תיקון עולם)
קנאביס רפואי של תיקון עולם(צילום: דימה חבר, תיקון עולם)
 

התובעים טוענים שהחברה הפרה את התחייבותה לפי חוק הגנת הצרכן לספק מענה סדיר וזמין למטופלים. מהודעה שפירסמה תיקון עולם עולה שאין ביכולתה לספק תפרחות קנאביס בארבעת החודשים הקרובים במקביל למעבר חממות החברה מחווה בגליל העליון לחווה בעמק יזרעאל. המחסור הוא בתפרחות בלבד ולא בשמני הקנאביס.

 

תיקון עולם: נסייע למטופלים לעבור לספקים אחרים

בבקשה שהוגשה באמצעות עוה"ד יצחק אבירם ומאור ברוש, נטען שמדובר בחולים ומטופלים שתיקון עולם היא הספק היחיד שלהם ונותרו ללא מענה. משרד הבריאות פירסם נוהל שמחייב כל גורם העוסק בתחום להחזיק מלאי הולם של מוצרי קנאביס רפואי. לטענת המבקשת תיקון עולם הפרה הוראות אלו.

 

המבקשת היא אישה שיש לה רישיון לקנאביס בשל מצבה הרפואי אך קיבלה הודעה מתיקון עולם כי "עקב מחסור במלאי התפרחות הניפוק הקרוב יתאפשר רק עד 14 במרץ. תוכל לשוב ולרכוש את תפרחות החברה בחודש יולי 2019. במידה ותרצה לעבור ספק בהליך מזורז אנו נעביר הבקשה למשרד הבריאות".

 

תיקון עולם מסרה בתגובה: "אנו פועלים כדין. מטופלים יוכלו להמשיך לקבל בקבוקוני שמן כרגיל. נסייע לכל המטופלים לעבור לספקים אחרים, כך שכולם יקבלו אספקה בהתאם לרישיונם".

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: דימה חבר, תיקון עולם
מוצרי תיקון עולם
צילום: דימה חבר, תיקון עולם
מומלצים