שתף קטע נבחר

תקלה בבנק הפועלים: לקוחות לא יכלו למשוך כסף במשך שעות

לקוחות הבנק דיווחו מהבוקר על תקלה רוחבית במכשירים האוטומטיים למשיכת והפקדת מזומן של הבנק ושיבושים בכניסה לאתר ובאפליקציה. הבנק: "התקלה נפתרה"

לקוחות התלוננו הבוקר (ה') כי הם לא מצליחים למשוך כסף בכספומטים של בנק הפועלים. בבנק הפועלים לא סיפקו בתחילה הסבר לשיבושים, אך נכון לעכשיו, ולאחר כמה שעות של שיבושים, הבנק מסר כי התקלה נפתרה.

 

הבנק גם הסיר את ההודעה שהופיעה בשעות האחרונות באתר הבנק ובה נכתב: "לקוחות נכבדים, יתכנו שיבושים בעת השימוש בערוצי הבנק. אנו פועלים לתיקון התקלה, תודה על סבלנותכם". עם זאת, ל-ynet ממשיכות להגיע תלונות של לקוחות על קושי במשיכת מזומן.

  

>>לסיפורים הכי מעניינים והכי חמים בכלכלה - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו

 

בנק הפועלים מסכם את 2018 עם רווח נקי של 2.6 מיליארד שקל

בנק הפועלים יפריש קרוב למיליארד שקל נוספים בגין חקירות המס בארה"ב

בגלל סכסוך שותפים: הפועלים מבקש כינוס לבעלת פרויקט בקריית מלאכי

 

נציין כי היום, ה-28 בחודש, זהו המועד בו מגיעים לרוב נכים, קשישים ונתמכי הביטוח הלאומי למשוך את הקצבה שלהם. ברקע העובדה שבנק פועלים כמו גם בנקים אחרים, סגר בשנים האחרונות לא מעט סניפים וקופות ומנתב את הלקוחות למכשירים האוטומטיים, התקלה מקשה עוד יותר על אותה אוכלוסייה.

   ()
ההודעה על השיבושים באתר הבנק
 

 

הלקוחות גם דיווחו במהלך הבוקר ושעות הצהריים כי קיימת בעיה במוקד הטלפוני של הבנק, וישנם שיבושים גם בכניסה לאתר ובאפליקציה.

 

בתגובה ראשונית מסר בנק הפועלים כי "עקב בעיית תקשורת זמנית היו שיבושים במכשירים לשירות עצמי. התקלה נפתרה והמכשירים שבים לפעילות סדירה".

 

בתגובה מעודכנת מסר, כאמור, הבנק, כי כל התקלות תוקנו.


פורסם לראשונה 28/03/2019 11:32

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אבישג שאר-ישוב
בנק הפועלים
צילום: אבישג שאר-ישוב
מומלצים