שתף קטע נבחר

פחית קוקה קולה אירוויזיונית - במאות שקלים ברשת

עוד לא התאוששנו מאירועי האירוויזיון, וכבר יש מי שממנף את החגיגה האירופאית ומוכר את המזכרות ממנה לכל המרבה במחיר: שש פחיות קוקה קולה מוזהבות ששווקו במהדורה מיוחדת לרגל האירוע נמכרות באיביי תמורת 720 שקל - למרות שהן ריקות. ומה המחירים של הפחיות המלאות?

האירוויזיון אולי מאחורינו - אבל ההדים שלו עדיין כאן. יש מי שלקחו את המרצ'נדייז שליוו את חגיגת אירוויזיון 2019, שידרגו אותם לסטטוס של פריטי אספנים - וכעת מוכרים את פחיות קוקה קולה האירוויזיוניות במאות שקלים באיביי (eBay).

 

קוקה-קולה מרימה לאירוויזיון: תייצר פחיות בצבע זהב

דוז פואה מהדואר לחולדאי: גיליון בולים ארוויזיוני בניחוח העיר

להתראות, אירוויזיון 2019: הרגעים הגדולים של השבוע ההיסטורי

 

 

>> לסיפורים הכי מעניינים והכי חמים בכלכלה - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו 

 

אם זרקתם את הפחיות המוזהבות והממותגות ששווקו במהדורה מיוחדת לאירוויזיון, ועוטרו במילים כמו: "תרימו", "מוש", "בלאגן", "יאלה", ו-"קוללו" - טעיתם בגדול. מסתבר שיכולתם למכור את הפריט הנחשק בלי המשקה הפופולארי החל מ-189.93 שקלים לחמש פחיות ריקות. משמע, 38 שקלים לפחית שעלתה שמונה שקלים או שקל בלבד למי שהשתמש באפליקציה של חנות הנוחות "מנטה". ולא רק זה - מצאנו גם פחית אחת ריקה שמוצעת, לבדה, בלמעלה מ-70 שקל.

    (צילום: אלכס קולומויסקי)
המהדורה המיוחדת לרגל אירוויזיון 2019 של קוקה-קולה(צילום: אלכס קולומויסקי)
 

נראה כי ההיצע הולך וגדל והאספנים מציפים את איביי בהצעות למכירת פריטים שבין רגקע נכנסים לקטגוריה החדשה והאטרקטיבית: "אירו וויזין לימטיד אדישיין".

 

בגזרת הסטים, מצאנו 12 פחיות ריקות ב-429 שקל וגם שש פחיות ריקות ב-716.70 שקל. משמע, המחיר לפחית אחת ריקה הרקיע שחקים והגיע ל-119.45 שקלים בסט, והמחירים רק ממשיכים לעלות בכל רגע. אם התאפקתם ולא פתחתם את הפחיות הרי שהמחיר שלהם שווה אפילו יותר, כפריט אספנים לימטיד אדישיין. פחית אחת מלאה הוצעה היום באיביי במחיר של 232.93 שקלים.

   (צילום מסך)
12 פחיות ב-429 שקל. אפטר אירוויזיון באיביי(צילום מסך)
  

חוץ מקוקה-קולה, מצאנו באותה קטגוריה גם שתי פחיות בירה קלסברג ריקות אך ממותגות אירוויזיון 2019, במחיר של 72 שקל. כך שאם נשאר לכם פריט אירוויזיוני בבית שלא תכננתם לשמור לעצמכם - זה הזמן להציע אותו למכירה ברשת.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
מומלצים