שתף קטע נבחר

חברת ארגון החתונות איזיווד קרסה סופית - עשרות זוגות יאבדו את כספם

לא נמצא משקיע שיפעיל את החברה שנקלעה לחובות. המנהל המיוחד ביקש מביהמ"ש לאשר את מכירת הציוד, סימן המסחר ואתרי האינטרנט של החברה

 

 

לא אותר משקיע שיוכל להפעיל את חברת ארגון החתונות איזיווד  (הידועה בשמה איזי טו ווד). המשמעות היא כי עשרות הזוגות שכבר שילמו מקדמות לחברה כדי שתארגן את חתונתם יוגדרו כנושים רגילים, וספק גדול אם הם יקבלו את כספם או חלקו בחזרה. כך נודע ל"ממון".

 

>> לסיפורים הכי מעניינים והכי חמים בכלכלה - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו 

 

בעלי איזיווד: "הפסדתי יותר מהזוגות - איבדתי הכול"

חברת החתונות איזיווד קרסה: זוגות נותרו ללא מענה

ביהמ"ש מינה מפרק זמני לחברת החתונות איזיווד

קריסת איזיווד: "חתונה כבר לא נעשה - אין לנו עוד 40 אלף שקל לשלם"

 

המנהל המיוחד של חברת ארגון החתונות, עו"ד גונן קסטנבאום, ביקש ביום חמישי האחרון את אישורו של בית משפט למכור את סימן המסחר "איזיווד" לרבות אתרי האינטרנט של החברה, תיבות דוא"ל, בלוג ודפים ברשתות החברתיות תמורת 75 אלף שקל. המציעות הן הדר גרינברג ועינת סיידן. המנהל המיוחד סבור כי בנסיבות הקיימות, ומשלא הוגשה עד כה הצעה אחרת לרכישת נכסי החברה, יש לאשר את ההסכם כדי להיטיב עם נושי החברה.

כלה חתונה אילוסטרציה (צילום: shutterstock)
(צילום: shutterstock)

עוד ביקש עו"ד קסטנבאום להתקשר עם חברת סמוראי סחר לרכישת כל ציוד החברה (מטלטלין שאינם מחוברים) בסך 50 אלף שקל. זו ההצעה היחידה שהוגשה לרכישת הציוד.

 
  ()

בחודש דצמבר האחרון מינה נשיא בית המשפט המחוזי בתל אביב, השופט איתן אורנשטיין, את עו"ד קסטנבאום למפרק זמני לאיזיווד. החברה הוקמה בשנת 2005 על ידי מנהלה, עמית בר ציון. מאז הקמתה עסקה איזיווד בתחום הניהול והארגון של חתונות. המודל העסקי של איזיווד היה לעניין בני זוג שאינם רוצים לארגן חתונה או שאין ביכולתם לעשות זאת, על שלל הסידורים והארגונים הכרוכים בכך, לבצע בעבורם את כל הסידורים הארגוניים הנדרשים ולגבש הצעת מחיר סופית בעבור חבילת חתונה.

 

עו"ד גונן קסטנבאום מסר בתגובה: "איזיווד הגיעה לשלב הפירוק (חדלות פירעון), כאשר פעילות החתונות העתידית שנותרה לתפעל לאחר גביית מקדמות בעבר גירעונית ב-3.5 מיליון שקל. במצב הזה לא אותר משקיע שהסכים לקחת על עצמו את הפעלת החברה כעסק חי, ולהזרים 3.5 מיליון שקל כדי לאפשר את קיום החתונות העתידיות. נותר למנהל המיוחד למכור את נכסי החברות (מוניטין, סימן מסחר, אתרי אינטרנט, ציוד ועוד)".

 

טרם ניתנה החלטת בית המשפט.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
מומלצים