שתף קטע נבחר

"חפש את האוצר": רשת אופנה מדרום אפריקה תמכור עודפי מותגים

רשת האאוטלט DMF תפתח חנויות בראשון לציון ובבני ברק-רמת גן בהן היא תמכור מותגים מוכרים ויקרים בשיטת חיפוש אוצרות: מכל דגם יש לרוב פריט אחד בלבד. הזכיינים טוענים להנחות של עשרות אחוזים ממחירי השוק

שיטת "חיפוש האוצרות" עושה עלייה: רשת האופנה הדרום אפריקנית (DMF (Discount My Fashion תפתח חנויות בארץ ומצהירה שתספק הנחה של עשרות אחוזים ממחירי השוק במותגים יקרים, עד מאוד יקרים.

 

>> לסיפורים הכי מעניינים והכי חמים בכלכלה - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו

 

זארה החלה למכור אונליין בישראל - כרגע רק באפליקציה

רשת Be של שופרסל נכנסת לתחום ההלבשה התחתונה

אמזון מגיעה לישראל: מזמינה מוכרים ישראלים למכור דרכה בארץ

 

הסניף הראשון ייפתח בראשון לציון ברחוב משה בקר בשישה ביוני וישתרע על פני 600 מ"ר. הסניף השני ייפתח ברמת גן במהלך יולי, מול קניון איילון, כך שיהווה תחרות לחנות מחסן היבואן שממוקמת באיזור. הבעלים של הרשת בארץ הם כמה יבואנים דרום אפריקנים, אוסטרלים וישראלים.

Discount My Fashion ()
Discount My Fashion
 

הרשת, שהוקמה ב-2014, מחזיקה שבעה סניפים בדרום אפריקה. היא תמכור בארץ ביגוד, בגדי ים, הלבשה תחתונה והנעלה לנשים, ילדים גברים ותינוקות במודל TJMaxx ומרשל, אותו מתאר סמנכ"ל הרשת בארץ גיא פינקלשטיין, כ"לא קנית - בכית". לדבריו, "אנחנו נמכור במודל פריט אחד לדגם, או פריטים בודדים. היום כולם לובשים את אותו ג'ינס ומשקפיים. אצלנו זה לא יקרה.

 

"מבחר המותגים משתנה על בסיס שבועי, הדגמים המוצעים בחנות יחידים במינם ולרשת אין מחסן מלאי עודף או כפולות של מוצרים, כך שפריט שנמכר לרוב לא יחזור למדפים.

 

"אנחנו קונים את הסטוקים הללו במחירים נמוכים ובכמויות גדולות. בעקבות שיטת הקניינות של הרשת, קולקציות שונות יוצעו בכל סניף".
    ()
  

עיקר הסחורה: ממייסי'ס

הרשת פועלת בשיטה הבאה: היא רוכשת סטוקים של פריטי אופנה, עודפים של מותגים בהנחות גדולות, וכן עושה יבוא מקביל וכך מוכרת לכאורה בזול. כיוון שמדובר בעודפים, לא יהיה בחנויות מבחר של מידות לכל פריט.

 

את רוב הסחורה, 80% ממנה, החברה קונה מאאוטלט מייסי'ס. יש לה גם פריטים מאמזון, אסוס, פוט לוקר ובלומינגדייל'ס והיא תמכור בין היתר את המותגים נייקי, אדידס, ראלף לורן, מייקל קורס, טומי הילפיגר, אלדו, דיזל, הוגו בוס, ליוויס, גס וקלווין קליין, כאשר ייתכן שבחלק מהתקופות המתוגים הללו לא יימכרו כלל ובמקומם יימכרו מותגים אחרים שכן התחלופה גבוהה מאוד. לצד השמות הגדולים יימכרו גם פריטים שהם לא מותגים.

 

בקנייה, כדאי לוודא שהמחירים אכן נמוכים יחסית לדגם. ניתן לעשות זאת מחיפוש באינטרנט לפי מספר הדגם כפי שהוא מצוין על גבי התווית. כדאי לחפש אותו כך ולבדוק באלו מחירים הוא נמכר

    ()
 

גם המחירים ברשת גמישים. "אני לא יכול לתת טווח מדויק", טוען פינקלשטיין. "המחירים משתנים אפילו באותו פריט, כי אם הוא לא נמכר - המחיר שלו יורד. בנוסף, יש מוצרים במחיר מאוד נמוך, או מאוד גבוה. אם מגיע פריט של גוצ'י, גם אם הוא נמכר בהנחה - המחיר שלו גבוה. אני גם לא יכול לומר שאנחנו מוכרים גוצ'י, כי זה תלוי במלאי. אם יגיע פריט של גוצ'י היום, זה לא אומר שגם בשבוע שאחרי כן נמכור גוצ'י".

 

הפריטים הם מהעונה הנוכחית?

"אי אפשר לומר שהקולקציה עכשווית, אבל היא לא מ-2002, זה מהעונות האחרונות. זה לא מהעונה הנוכחית, אם כי יש לנו גם מלאי מעונות עכשוויות - פריטים שירדו לפני מספר שבועות מהמדפים. אנחנו לא מתחרים באף קמעונאי שמחזיק קולקציות ומלאי כי אנחנו פועלים במודל ייחודי".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
מומלצים