שתף קטע נבחר

שוב תרמית: שופרסל לא מחלקת לכם קופונים בשווי 900 שקל

אלפי ישראלים קיבלו לינק חשוד שמבטיח קופונים חינם לכבוד בלאק פריידיי. בעבר הופצו הודעות דומות גם לכבוד יום הולדת 60 לרשת. לאחרונה ישראלים נפלו בפח של הונאה דומה שהבטיחה 500 שקל לזארה

אין טעם ללחוץ על הלינק, לא תקבלו 900 שקל משופרסל: שוב ישראלים נופלים בפח ומעבירים זה לזה בוואטסאפ הודעה לפיה שופרסל מחלקת קופונים בשווי 900 שקל חינם. רשת שופרסל מכחישה כל קשר ל"מבצע". בהודעה נכתב: "שופרסל לכבוד 'יום שישי השחור' בחודש נובמבר, מחלק את הקופונים החופשיים בשווי 900 שקל. קיבלתי את הקופון". להודעה מצורף לינק.

 

לחצתם על הקישור הבעייתי בהודעה המזויפת משופרסל? כיתבו לנו >>

 

>> לסיפורים הכי מעניינים והכי חמים בכלכלה - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו

 

שופרסל מתפכחת מהחלום האמריקאי: "אמריקן אאוטלטס" מאכזב

שופרסל תפצה ב-5 שקלים על קניית עוף אונליין

הונאה: לא תקבלו 500 שקל מתנה לזארה

 

מדובר בסוג הונאות שכיח ביותר. רק לאחרונה, פרופיל אינסטגרם מזויף של "זארה תל אביב", שהבטיח גיפט קארד מתנה בשווי 500 שקל, למי שמעלה תמונה לסטורי ומתייג את העמוד. לא נראה שהייתה לכך מטרה מיוחדת של גניבת זהות או פרטים, אך כך או כך, לזארה לא היה קשר לפרופיל. גם בהונאת שופרסל לא ברור מה קורה כשלוחצים על הלינק. חלק מהלוחצים אמרו ל-ynet שהחלו לקבל הצפה של הודעות פרסומת.

שופרסל. לא מחלקת לכם קופונים בשווי 900 שקל ()
שופרסל. לא מחלקת לכם קופונים בשווי 900 שקל

ישראלים קיבלו בעבר הודעות על "זכייה" בכרטיסי טיסה ו"זכייה" בהגרלת הלוטו האירופי וב"הגרלה" של מיקרוסופט וקוקה קולה, הודעות דומות הופצו גם לכבוד יום הולדת ה-60 לרשת שופרסל בהן הבטיחו קופונים מזוייפים ללקוחות. כל אלה הן תרמיות שמטרתן גניבת פרטים, השתלת תוכנה זדונית או גניבת כסף. כמו הונאת הטאבלטים של חברות הסלולר בעבר, גם התרמיות האלה מנצלות חולשה אנושית: להגיד כן למתנות חינם.

   ()
 

משופרסל נמסר: "בשעות האחרונות אנו עדים להפצת הודעה באמצעות וואטסאפ, המזמינה להיכנס ללינק על ידי הענקת קופונים בסך 900 שקל. מדובר בהונאה פרסומית ובהתחזות. לשופרסל אין קשר למודעה הזו והציבור מתבקש שלא להיכנס ללינק המדובר ולא להעבירו הלאה".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
מומלצים