שתף קטע נבחר

שלי נרקיס משיב מלחמה: "בן דודי חייב לי כספים"

איש העסקים שלי נרקיס, לשעבר "מלך השוק האפור", יוצא נגד המעצב אלי טהרי שהגיש נגדו תביעה בטענה כי הוא חייב לו כספים. לטענת נרקיס, 9 מיליון דולר שנתן לו טהרי הם החזר חוב

איש העסקים שלי נרקיס, שבעבר כונה מלך השוק האפור, משיב מלחמה לתביעה שהגיש נגדו לאחרונה בן דודו, מעצב האופנה הבינלאומי אלי טהרי. בבקשה שהגיש אתמול לביהמ"ש המחוזי בתל אביב לסלק את תביעת טהרי נגדו טען נרקיס כי טהרי חייב לו כספים, ולא להפך.

 

המחירים ירדו? הנאמן הסכים למכירת הנכס של רייפמן בסביון

שלי נרקיס: למנות כונס למכירת הנכס של אלי רייפמן

אושרה מכירת הבית של אלי רייפמן בסביון

 

בתצהיר שהגיש נרקיס לביהמ"ש נכתב כי "טהרי הסתיר ומחק ביד קלה מערכת יחסים כלכלית וארוכת שנים ביני לטהרי והסתיר מסמכים השומטים את היסוד לתביעה ומפריכים את גרסת ההלוואה המופרכת. מערכת היחסים ביני לטהרי החלה בראשית שנות ה-90. קודם למועד זה טהרי לא התייחס אליי למרות הקרבה המשפחתית בינינו, שכן קודם לכן לא הייתי בעל ממון".

שלי נרקיס (צילום: צביקה טישלר)
שלי נרקיס(צילום: צביקה טישלר)

נרקיס ביקש מביהמ"ש באמצעות עוה"ד בעז בן צור וחגי הלוי ועו"ד עדי בראונשטיין לעכב את הליכי התביעה בסך 56 מיליון שקל שהגיש נגדו טהרי מאחר שלטענתו הצדדים הקנו לבית משפט בניו יורק סמכות ייחודית לדון בתובענה.

 

בתביעתו טען טהרי כי ב-2005 הלווה לנרקיס לבקשתו 9 מיליון דולר ולא קיבלם בחזרה. מנגד, טוען נרקיס כי "גרסת טהרי כי ב-2005 העמיד לנרקיס הלוואה של 9 מיליון דולר שלטענתו עומדת לפירעון בחלוף כ-15 שנה היא גרסה מופרכת. טהרי הסתיר בתביעתו את מערכת היחסים הכספית ארוכת השנים בינו לנרקיס. חשיפת התמונה האמיתית של מערכת יחסים זו תצביע בעליל שטהרי הוא זה שחייב כספים לנרקיס, שבמהלך השנים הלווה לטהרי סכומי עתק. העברת 9 מיליון דולר באפריל 2005 לא הייתה הלוואה אלא פירעון חלקי של חובו של טהרי לנרקיס".

 

עוד טוען נרקיס כי טהרי הסתיר מביהמ"ש הסכם שנחתם ביוני 2005, כחודשיים לאחר מועד ההלוואה המדוברת. "בהסכם זה הודה טהרי כי עוד ב-1994 נרקיס הלווה לו 4 מיליון דולר לרכישה ובנייה של בית בכפר שמריהו שנרקיס מימן בעבור טהרי. בהסכם התחייב טהרי לפרוע לנרקיס את ההלוואה על דרך של מכירת הבית הרשום על שמו של טהרי". את טהרי מייצגים עוה"ד אייל רוזובסקי וציון אמיר. עו"ד רוזובסקי מסר: "טהרי חולק על טענות נרקיס בבקשת רשות להתגונן והוא ימסור תשובות מפורטות לבית המשפט".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: צביקה טישלר
שלי נרקיס
צילום: צביקה טישלר
מומלצים