שתף קטע נבחר

הוגו בוס: "רשת זמן שעונים זייפה את השעונים שלנו"

הוגו בוס העולמית תובעת את הרשת הישראלית זמן שעונים ותכשיטים בטענה כי היא מייבאת ומוכרת שעונים מזויפים כביכול עם סימני המסחר המוכרים של הוגו בוס. בא כוח הרשת: "תביעה מופרכת שמטרתה למנוע יבוא מקביל במחירים הוגנים ולפגוע בתחרות"

הוגו בוס העולמית תובעת את הרשת הישראלית זמן שעונים ותכשיטים בטענה כי הפרה את הקניין הרוחני שלה. בתביעה, שהוגשה באמצעות משרד עו"ד ד"ר שלמה כהן ושות' לביהמ"ש המחוזי בתל אביב, טוענת הוגו בוס כי הנתבעת הפרה קניין רוחני על ידי יבוא ושיווק שעונים מזויפים כביכול עם סימני המסחר המוכרים של הוגו בוס.

 

Brooks הפסידה: הסימן הגרפי שלה לא יירשם בישראל

אדידס ספגה מכה מבית המשפט: "3 פסים אינם סימן מסחרי"

תביעה: "חברת המיתוג הציגה רעיונות מועתקים"

 

>> לסיפורים הכי מעניינים והכי חמים בכלכלה - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו

 

לטענת הוגו בוס, הרשת מוכרת שעונים הנושאים את סימני המסחר הידועים של התובעת. "הם חיקוי כמעט מושלם של שעונים מהדגמים הרלוונטים והם נחזים להיות מקורים", נאמר בתביעה.

   (צילום: שאטרסטוק)
שעון הוגו בוס(צילום: שאטרסטוק)

עו"ד שאול ציוני, בא כוח הנתבעת, כתב לתובעת במאי כי "מרשתי רכשה שעונים באמצעות יבוא מקביל שאין חולק כי אין איסור עליו ומייצר תחרות לטובת הצרכנים. מרשתי מכחישה מכל וכל את הטענה שהיא מוכרת שעונים הנחזים להיות מזויפים".

 

ל-ynet ו"ידיעות אחרונות" אמר עו"ד ציוני: "התביעה מופרכת וחסרת בסיס. כל מטרתה למנוע יבוא מקביל במחירים הוגנים ולפגוע בתחרות".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: שאטרסטוק
שעון הוגו בוס
צילום: שאטרסטוק
מומלצים