שתף קטע נבחר

משתלם? בדקנו את האתר החדש של דקטלון

באתר נמכרים 5,000 פריטים, אך חלקם אינם זמינים או זמינים במלאי מצומצם מאוד. עלות המשלוח נעה בין 20 ל-350 שקל, תלוי בסוג המוצר ובמורכבות של ההובלה - למרות שבמדינות אחרות המשלוח בחינם בקנייה מעל סכום מסוים. דקטלון: "האתר בהרצה, מנסים למצוא פתרונות להוזלת המשלוח"

רשת הספורט הצרפתית השיקה אתר מכירתי בעברית. באתר מוצעים למכירה "5,000 מוצרים עבור 70 סוגי ספורט", כך נכתב, אבל חלק מהפריטים חסרים במלאי, או שסובלים ממלאי מצומצם.

 

>> לסיפורים הכי מעניינים והכי חמים בכלכלה - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו

 

נפתחה חנות דקטלון בתל אביב - ומה עם המחירים?

פורטנייט, LOL או בלי מותגים בכלל: החלו הקניות לשנת הלימודים החדשה

זארה החלה למכור אונליין בישראל - כרגע רק באפליקציה

 

למשל, לגבי אופניים לילדים 14 אינץ' (גיל 3-5) דגם 500 - אוקיינוס, שנמכרים ב-460 שקל, נכתב שהמוצר לא במלאי. כשחיפשנו שולחנות פינג פונג - החיפוש כלל לא הניב תוצאות.

דקטלון (צילום: מירב קריסטל) (צילום: מירב קריסטל)
דקטלון(צילום: מירב קריסטל)

לצד בגד ים שלם לנשים RIANA - שחור, כתוב: "מוצר זה כבר אינו קיים באתר במידה זו, אך אולי קיים במידה אחרת", עוד בטרם בחרנו במידה. גם אחרי בחירת מידות 36, 42 ו-44 - המשפט נותר בעינו. לגבי מידות 38 ו-40, נכתב שמדובר ב"מוצר אחרון במלאי".

 

לצד אוהל קמפינג עם תמיכת מוטות דגם ARPENAZ 5.2 FRESH&BLACK _PIPE_ ‏5 במחיר 1,800 שקל, נכתב שקיים רק פריט אחד במלאי. מצאנו מוצרים רבים נוספים לגביהם נכתב שיש רק פריט אחד במלאי, בין היתר כדורי משחק, קורקינטים וביגוד ספורט.

 

בנוסף, המשלוח עד הבית בארץ יקר ולעיתים הופך את הקנייה ללא משתלמת. לשם השוואה בבריטניה המשלוח חינם מעל 30 ליש"ט גם לפריטים כבדים.

 

יש אפשרות לאיסוף מהחנויות עד שלושה ימי עסקים ללא עלות, אך לרשת אין עדיין פריסה ארצית.

 

ניתן לבחור באיסוף מ-400 נקודות חלוקה עד שלושה ימי עסקים בעלות של 20 שקל, למשלוח עד ארבעה ק"ג, ונפח שמוגבל לגודל של לוקר.

   (צילום מסך)
(צילום מסך)
 

משלוחים עד הבית גם הם יגיעו עד שלושה ימי עסקים במחירים הבאים: 35 שקל למשלוח עד 10 ק"ג, כשקיימת הגבלת נפח; 45 שקל למשלוח עד 25 ק"ג, לא כולל אופניים; ועל משלוחים מעל 25 ק"ג תשלמו החל מ-150 שקל כשנפח ומשקל חורגים יקפיצו את עלות המשלוח.

 

משלוח של שולחנות טניס, לוחות וסלי כדורסל, יהיה החל מ-200 שקל והחל מ-350 שקל להובלה עד פתח הבית. משלוח הליכונים: 300 שקל, הובלה והרכבה 450 שקל; עלות משלוח אופניים וגלשנים: 150 שקל.

   (צילום מסך)
(צילום מסך)
 

האתר מחולק לקטגוריות, שביניהן: טיולים, קרדיו, כדורגל, רכיבה, ריצה, איגרוף, אירובי, הליכה, אתלטיקה, ג'ודו, התעמלות אומנותית, טיפוס, יוגה, פילאטיס, שחייה, ריקוד, דיג, וציוד קמפינג וגם תת קטגוריות משונות (כנראה בעיית תרגום) כמו "הליכה נורדית".

   (צילום מסך)
(צילום מסך)

ממשיכים להתבסס בשוק הישראלי

דקטלון, שמחזיקה בסניפים ב-55 מדינות, נכנסה לשוק הישראלי ב-2017 ופתחה עד כה סניפים בראשון לציון, תל אביב וביג קריות. היא סבלה מבעיות מלאי קשות בחנות הראשונה שלה והציגה לעיתים קרובות מדפים ריקים. כעת מסתמנת בעיה דומה באתר האינטרנט שלה.

 

מדקטלון נמסר בתגובה: "עלות המשלוח נעה בטווח של 20-350 שקלים לפריטים שדורשים הובלה מורכבת. דקטלון פועלת בשקיפות ובהוגנות ומפרידה את מחירי המוצרים ומחירי המשלוח, אשר מועברים במלואם לחברת השילוח, ושוקדת על מציאת פתרונות להוזלת עלות המשלוח. לגבי מגוון הפריטים - מתוך מטרה להנגיש את הספורט - עלתה דקטלון עם אתר בשלבי הרצה, והחברה שוקדת על מתן מענה לביקושים וחידוש המלאים באופן שוטף".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
מומלצים