שתף קטע נבחר

בקשה לייצוגית: "רמי לוי חיקה אריזות והטעה צרכנים"

את הבקשה הגיש חייל שהבחין בדמיון גדול בין מוצרי מותגים מובילים, כמו קפה נמס עלית, מיונז של תלמה וקטשופ אסם, למוצרי המותג הפרטי של הרשת. "הרוכשים טועים לחשוב כי מדובר באותם מוצרים", נטען. רמי לוי: "נגיב בבית המשפט"

בקשה לאישור תביעה ייצוגית בסך כ-147 מיליון שקל הוגשה בשבוע שעבר נגד רשת רמי לוי. את הבקשה הגיש חייל בחטיבת גולני בשם אפיק להב, בטענה לגניבת עין והטעיה שמבצעת הרשת לכאורה.

 

פשרה בייצוגית נגד פייפאל: תחזיר כסף לצרכנים

בקשה לייצוגית: "באלדן ואלבר החודש קצר יותר"

בעקבות תיאום מחירים: מאפיות מובילות יתרמו מצרכים ב-10 מיליון שקל לנזקקים

 

על פי הנטען, הרשת נטלה מוצרים של מותגים מובילים וייצרה מוצרים שלה במחיר נגיש יותר, אבל כדי להבטיח שהצרכן ירכוש דווקא אותם, "רמי לוי ייצרה אותם כך שייראו דומים להפליא למוצרים של המותגים המובילים. הרוכשים טועים לחשוב כי מדובר באותם מוצרים".

רמי לוי (צילום: דרור סיתהכל) (צילום: דרור סיתהכל)
רמי לוי(צילום: דרור סיתהכל)

החייל טוען, באמצעות עוה"ד יקיר דניאל שעשוע ומירן אליהו פורט ממשרד כצנלסון-להב, כי הגיע לסניף רמי לוי ברמת החייל והבחין בדמיון גדול בין מוצרי מותגים מובילים, כמו קפה נמס עלית, מיונז של תלמה וקטשופ אסם, למוצרי המותג הפרטי של הרשת, והדמיון עלול להטעות. על פי הנטען, "מותג פרטי אינו יכול להסוות עצמו כמותג של המוצר בעל מוניטין, שכן הדבר עולה לכדי הטעיה".

קטשופ אסם מול המותג הפרטי של רמי לוי ()
קטשופ אסם מול המותג הפרטי של רמי לוי

חוות דעת מד"ר טלי פרידמן, מומחית לפסיכולוגיה צרכנית, קבעה כי "רמי לוי גורמת לבלבול ולהטעיה של הצרכנים בכך שבחרה לחקות אריזות של מותגים מובילים במוצרי המותג הפרטי שלה".

 

מרמי לוי נמסר: "התביעה לא הגיעה לידינו. נגיב עליה כשתגיע בבית המשפט. מכירות המותג הפרטי של רמי לוי צמחו בשנים האחרונות בעשרות אחוזים ומעידות על קניות חוזרות של מוצרים אלה על ידי לקוחותינו בזכות איכותם ומחירם הזול".

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
צילום: קרן נתנזון ויץ
רמי לוי
צילום: קרן נתנזון ויץ
מומלצים