שתף קטע נבחר

רשת ג'מבו סטוק השיקה אתר קניות אונליין

רשת הסטוק מציעה באתר בין היתר מגוון מוצרים עם דגש על עיצוב הבית. ניתן להזמין משלוח עד לבית בעלות של 29 שקל. הבעלים: "באתרים הסינים משלוח מגיע תוך חודש ואצלי תוך יום-יומיים"

ג'מבו סטוק, רשת המוצרים לבית ג'מבו, השיקה אתר קניות אונליין. הרשת הוקמה לפני ארבע שנים על ידי רועי וענונו, בן למשפחת קבלני עפר, לאחר שהיה שותף ברשת דומה, "סופר סטוק". קודם לכן היה שותף בעסקי חיי הלילה בתל אביב.

 

>> לסיפורים הכי מעניינים והכי חמים בכלכלה - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו

 

אמזון: משלוחים חינם מארה"ב לישראל מעל 49 דולר ותרגום לעברית

יום הרווקים: לא תמיד משתלם להזמין מסין

נובמבר כבר כאן: לקנות או לחכות

 

באתר יש מגוון רחב מאוד של מוצרים עם דגש על עיצוב הבית, מאביזרי נוי ועד לפריטי ריהוט קטנים. המשלוחים מבוצעים לבית הלקוח עם חברת השליחויות צ'יטה במחיר של 29 שקל למשלוח. כך למשל, מעכשיו ניתן להזמין קולף אבוקדו או גאדג'טים אחרים שנמכרים בחנויות הסטוק גם באתר אונליין. 

קניות ברשת (צילום: shutterstock)
קניות ברשת(צילום: shutterstock)

רשת ג'מבו מפעילה 8 סניפים ברחבי הארץ, כשהסניף באשדוד הפך לסניף הליקוט עבור המשלוחים לבית הלקוח. ניתן גם לבצע איסוף עצמי מהסניף. הרשת פועלת ללא זכיינים.

 

על רשתות הסטוק הזרות בבעלות סינית ויפנית שהגיעו לארץ כמו מניסו, דייסו וכעת הרשת החדש אקסימה ווג, שתפתח סניף ראשון בקניון עזריאלי ביום חמישי הקרוב, אומר וענונו: "הסינים מכתיבים לזכיינים הישראלים מה לקנות ובניגוד לרשתות הסטוק הישראליות, שמכירות את צרכי השוק הישראלי, לא תמיד המוצרים שלהם מתאימים לקהל המקומי".

 

על קניות של מוצרים זולים באתרים כמו עלי אקספרס הוא אומר כי "באתרים הסינים משלוח מגיע תוך חודש ואצלי תוך יום-יומיים ובמחירים של האינטרנט גם בחנות וגם באתר".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
צילום: shutterstock
קניות אונליין
צילום: shutterstock
מומלצים