שתף קטע נבחר

קל אוטו פורשת; מכרז חדש לחברת השכרה בנתב"ג

קל אוטו הודיעה לרשות שדות התעופה שלא תמשיך לפעול בנתב"ג עקב רווחיות נמוכה. למרות זאת, המכרז שייצא בקרוב נחשב לנחשק במיוחד בקרב חברות ההשכרה, משום שרוכשי חבילות תיירות הכוללות השכרת רכב מעדיפים לקחת את הרכב מנתב"ג

רשות שדות התעופה תודיע בקרוב על מכרז להכנסת חברת השכרת רכב חדשה לנתב"ג. עוד נודע שבשבוע שעבר חברת ההשכרה קל אוטו הודיעה לרשות שלא תמשיך לפעול בנתב"ג עקב רווחיות נמוכה שלא מצדיקה את המשך הפעילות. קל אוטו נמצאת בעיצומו של תהליך שבסופו תעבור לידי קבוצת קרסו, יבואנית רנו וניסאן. במסגרת התייעלות לקראת המעבר, נקבע שתצא מהשדה.

 

הקמת הרכבת הקלה בתל אביב תתייקר בחצי מיליארד שקל

משרד הכלכלה הקפיא את מכרזי הרכבת הקלה בת"א  

חברות התחבורה למשרד התחבורה: לא תשלמו? נשבית פעילות תוך ימים

 

>> לסיפורים הכי מעניינים והכי חמים בכלכלה - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו

 

על אף הטענות לרווחיות נמוכה, המכרז נחשב לנחשק במיוחד בקרב חברות ההשכרה מסיבה ברורה: רוכשי חבילות תיירות שכוללות השכרת רכב יעדיפו לקחת את הרכב מנתב"ג.

 (צילום: חגי דקל) (צילום: חגי דקל)
(צילום: חגי דקל)
 

המכרז לא רק נחשק, אלא הוא גם היקר ביותר בישראל. שש חברות ההשכרה שפועלות בשדה (באדג'ט, אוויס, סיקסט, אלדן, אלבר וקל אוטו) משלמות לרשות שדות התעופה מיליוני שקלים בשנה. במכרז האחרון שהתקיים ב־2017 (ותוקפו הוארך עד אפריל 2021) שילמה הרץ מעל ארבעה מיליון שקל תמורת הזכות למקם את מתקני המסירה שלה סמוך ככל האפשר לפתח יציאת הנוסעים בטרמינל 3.

 

ברשות שדות התעופה אישרו את הדברים.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים