שתף קטע נבחר
צילום: EPA

עם המעריצים מתחת למלון: "אוהבת אתכם ורוצה כבר לחזור הביתה"

"איזו אנרגיה מדהימה יש לנו. נמאס להחביא את השמחה שלנו כל הזמן", אמרה נטע ברזילי במפגש עם המעריצים אחרי לילה היסטורי, שגם בסופו שמרה על אנרגיה גבוהה וירדה לשמוח עם מי שליוו אותה במסע. חוץ מדואט מאולתר היא עדכנה בתחושותיה ובחגיגות שעוד מחכות לה: "אימא שלי הכינה שניצל"

אחרי לילה מטורף שכלל זכייה מרגשת בליסבון, חגיגות מטורפות בארץ וסיקור אוהד במיוחד ברחבי העולם - נטע ברזילי יצאה מבית המלון אל המעריצים שליוו אותה לכל אורך המסע למקום הראשון בתחרות האירוויזיון. גם כמה שעות אחרי שנודע על זכייתה של ברזילי, נראה שהאנרגיות נשארו גבוהות, כהכנה לחגיגה שתמשיך עם הגעתה לארץ. "אני אוהבת אתכם. תודה שבאתם, תודה שתמכתם. איזה כיף - זכינו באירוויזיון!", אמרה לקהל שקיבל אותה בתשואות.

 

 
נטע ברזילי באירוויזיון 2018 (צילום: AFP)
נטע ברזילי באירוויזיון 2018(צילום: AFP)

"כפרה עליכם. איזה כיף שיש לי אתכם", הוסיפה ברזילי וכשהמעריצים שאלו אותה איך הייתה התחושה, היא תיארה את הזמן שבו הודיעו על חלוקת הניקוד מרחבי העולם: "סביבי הייתה ספה של גברים ואני לא מבינה מה קורה, יש לי חצי מספר במשקפיים - אני רואה מטושטש את המסך, והם שכחו להביא גבינות ואני צמה שש שעות לפני שאני שרה".

 

הניצחון של נטע ברזילי הוא בדיוק מה שישראל הייתה זקוקה לו

זכתה גם על המסך: הרייטינג הגבוה של נטע ברזילי

הדרך למקום הראשון באירוויזיון: מי נתן לנטע נקודות, וכמה?

נטע ברזילי אחרי הזכייה: "הגיע הזמן - מגיע לנו"

 

מלבד ביצוע משותף ומאולתר עם המעריצים לשיר הזכייה, ברזילי התרגשה לשמוע על החגיגות בארץ - והביעה את הציפייה שלה לחזור: "אימא שלי הכינה לי שניצלים. היא הביאה לי לפה. אכלתי עכשיו שניצל עם קטשופ. האוכל של פורטוגל לא פשוט בכלל. אין על האוכל של ישראל, אני רוצה נורא לחזור הביתה כבר. איזו אנרגיה מדהימה יש לנו. נמאס להחביא את השמחה שלנו כל הזמן. בואו נחגוג ונרים ידיים".

 

 

ברזילי, שהייתה בין המועמדים המובילים לזכייה לכל אורך השבועות האחרונים, סיימה את התחרות במקום הראשון בפער גדול של קרוב למאה נקודות - השופטים והקהל בבית העניקו לה בסך הכול 529 נקודות, כשאחריה נציגת קפריסין עם 436 נקודות. הקהל בבית היה זה שהעניק לברזילי את הניצחון, שכן בתום ספירת קולות השופטים היא ניצבה במקום השלישי, אחרי אוסטריה ושבדיה.

 

 

במסיבת העיתונאים שנערכה זמן קצר לאחר הזכייה, אמרה ברזילי כי היא "גאה להביא את האירוע הקסום הזה לישראל", והוסיפה: "איזה כיף שהגענו ללבבות, איזה כיף שהצלחנו לשנות את התדמית, הגיע הזמן - מגיע לנו". מיד עם ההכרזה הגיעו אלפי אנשים לכיכר רבין בתל אביב, לחגיגה המונית שלא נפסקה גם כשהחל לרדת גשם לפנות בוקר.

 

ניקוד השופטים ()

ניקוד השופטים ()

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
נטע ברזילי פוגשת את המעריצים
לאתר ההטבות
מומלצים