שתף קטע נבחר

דיווח: לואי סי קיי אמר כי הפסיד 35 מיליון דולר בשעה בגלל ההטרדות

לפי דיווחים בארה"ב, הקומיקאי שהואשם בהטרדות מיניות התייחס במהלך הופעה לפרשה ולהשפעתה על הקריירה שלו. "הלכתי לגיהנום ובחזרה", אמר

הקומיקאי לואי סי קיי התייחס בהופעה לפרשת ההטרדות המיניות לפי דיווח בארה"ב. האתר LaughSpin פרסם כי במהלך הופעה במועדון ה"ווסט סייד קמדי קאלב" בניו יורק בשבוע שעבר, דיבר הסטנדאפיסט בן ה-51 על ההטרדות והפרסום שלהן בשנה שעברה. 

 

35 מיליון דולר בשעה. סי.קיי בהופעה (צילום: gettyimages) (צילום: gettyimages)
35 מיליון דולר בשעה. סי.קיי בהופעה(צילום: gettyimages)

 

לפי האתר, סי קיי אמר בתחילת ההופעה כי "זו הייתה שנה מוזרה", והוסיף כי "הלך לגיהנום ובחזרה". בהמשך התייחס להד התקשורתי ולהשלכות המקצועיות של הפרשה: "הפסדתי 35 מיליון דולר בשעה", אמר הקומיקאי על פי האתר.

 

סי קיי התייחס לשרשרת הביטולים והניתוקים המקצועיים שחווה בעקבות ההטרדות, שכללה בין היתר ספיישל סטנד-אפ בכיכובו שנטפליקס החליטה לבטל, הסרה של כל תכניו מהספרייה של רשת HBO וביטול של יציאת סרטו "אבא, אני אוהבת אותך".

 

על פי דיווחים מהמקום, הופעתו התקבלה בביקורות מעורבות, אך סי.קיי עצמו היה נראה "הרבה יותר בטוח בעצמו" מאשר בהופעותיו האחרונות, מאז שב לבמה.

 

סי קיי הודה בשנה שעברה כי חשף עצמו ואונן בפני נשים - לאחר שחמש מתלוננות סיפרו על כך בתקשורת. "בזמנו אמרתי לעצמי שמה שעשיתי הוא בסדר. אני מרגיש חרטה על מעשיי, ניסיתי ללמוד מהם, וגם לברוח מהם. כעת אני מודע להשלכותיהם", כתב בהצהרה שפרסם בנובמבר. הקומיקאי חזר להופיע בסוף הקיץ בהופעת הפתעה במועדון סטנדאפ בניו יורק. לדברי נוכחים במקום, הקהל במקום נדהם כשעלה להופיע.

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
לאתר ההטבות
מומלצים