שתף קטע נבחר

"הכלבה הזאת משקרת": כריס בראון מכחיש את האונס

הראפר שנעצר בפריז בחשד כי אנס צעירה בת 24, שוחרר ומיד פנה לרשתות החברתיות כדי להבהיר את עמדתו: "זה שקר ושטויות", כתב והוסיף: "זה נגד האופי והערכים שלי". עורך דינו הוסיף כי הם מתכננים לתבוע את הצעירה על לשון הרע

פחות מיממה לאחר שנעצר בפריז בחשד לאונס של צעירה בת 24, כריס בראון שוחרר ממעצר. הראפר הגיב להאשמות בחשבון האינסטגרם שלו, בתמונה בה כתוב "הכלבה הזאת משקרת", ואף כתב בפוסט: "אני רוצה להבהיר.... זה שקר ושטויות. מעולם! עבור בתי ומשפחתי, זה כל כך לא מכבד ונגד האופי והערכים שלי".

 

מתוך האינסטגרם של כריס בראון ()
מתוך האינסטגרם של כריס בראון
 

בראון נעצר ביום שני האחרון, בחשד לאונס ושימוש בסמים, יחד עם שומר ראשו וחבר. הצעירה שהגישה תלונה נגד הזמר האמריקני, טענה כי פגשה את בראון במועדון לילה, והוא לקח אותה למלון שלו (מנדרין אוריינטל) שם אנס אותה בלילה שבין ה-15 ל-16 בינואר. לפי הצהרת הצעירה, שומר הראש של בראון וחבר נוסף תקפו אותה גם הם.

 

כריס בראון (gettyimages)
כריס בראון(gettyimages)

אמש (ג'), פורסם באתרי החדשות בעולם כי השלושה שוחררו על ידי המשטרה ללא אישומים נוספים שהוגש נגדם בסביבות השעה עשר בערב. התובע המחוזי של פריז אמר כי החקירה בעיצומה.

 

עורך דינו של בראון, רפאל צ'יצ'ה, שיחרר הצהרה בה נאמר: "כריס בראון חופשי. שום תביעה לא הוגשה נגדו. הוא עמד בגבורה בהאשמות נגדו. תלונה על האשמת שווא תוגש מחר לתובע המחוזי של פריז".


מתוך ההופעה שלו בישראל ב-2015 (צילום: ירון ברנר) (צילום: ירון ברנר)
מתוך ההופעה שלו בישראל ב-2015(צילום: ירון ברנר)

 

זוהי ממש לא ההסתבכות הראשונה של הראפר עם עבירות אלימות נגד נשים (ובכלל). לפני עשור הוא תקף את בת זוגו דאז, ריהאנה, ב-2013 הוא תקף אדם בקטטה, בינואר 2016, מעריצה שהסתננה למסיבה שלו טענה כי הוא תקף אותה, ובהמשך אותה שנה, הוא הואשם שתקף אישה עם אקדח.

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
לאתר ההטבות
מומלצים