שתף קטע נבחר

עוד לפני "הישרדות": איוב קרא נבחן בעבר ל"זוג מנצח VIP"

ל-ynet נודע כי קרא, שהתפטר מתפקידו כשר התקשורת לאחר שנחשף שהשתתף באודישן ל"הישרדות", נבחן בעבר עם אשתו לתוכנית "זוג מנצח VIP": "הוא היה דמות טובה, אבל משהו שם לא עבד", סיפרו גורמים המעורים בפרטים

אחרי חשיפת ynet על האודישן ל"הישרדות" בזמן שהוא מכהן בתפקיד שר ההתקשורת וההתפטרות שבאה אחרי הפרסום, התברר כי איוב קרא נבחן בעבר לתוכנית ריאליטי נוספת.

 

ל-ynet נודע כי קרא נבחן יחד עם אשתו להשתתף בתוכנית הריאליטי "זוג מנצח VIP", ששודרה בערוץ עשר. את הבחינה ערך קרא כשהוא נפגש עם צוות ההפקה יחד עם אשתו אי שם בשנת 2014, בזמן שלא כיהן בתפקיד חבר כנסת.

 

ישיבת ממשלה שבועית (צילום: עמית שאבי)
לא רק הישרדות. איוב קרא(צילום: עמית שאבי)

 

צוות ההפקה התלהב מקרא עצמו, אבל חשב כי השילוב הזוגי לא בהכרח התאים לפורמט המדובר: "הוא היה דמות טובה", סיפרו גורמים המעורים בפרטים, "אבל בסוף החליטו לוותר עליו בהפקה בגלל שמשהו שם לא עבד בעניין הזוגי. בהפקה חשבו שבתור זוג, הם לא מתאימים לפורמט הריאליטי הזה".

 

באותה עונה של תוכנית הריאליטי זכו ג'קי אזולאי ובעלה ישראל והשתתפו, בין היתר, רון קופמן ובת זוגו שרית, מיכל אמדורסקי ובן זוגה ג'פרי ישי, דנה רון ובן זוגה יריב נתי ועוד.

 

אתמול (א') נחשף ב-ynet כי שר התקשורת איוב קרא עשה אודישן לתוכנית הריאליטי "הישרדות VIP" ומלשכתו נמסר כי הוא שוקל את ההצעה. היום הוא הודיע על התפטרותו מהממשלה, אך לא על פרישתו מהחיים הציבוריים. גורמים בהפקת הישרדות אמרו כי "הכדור נמצא אצלו".

 

מלשכת השר קרא נמסר: "אין תגובה".

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עמית שאבי
השר שאהב ריאליטי. איוב קרא
צילום: עמית שאבי
לאתר ההטבות
מומלצים