שתף קטע נבחר

"פאודה" או "האח הגדול": מה תראו החורף בטלוויזיה הישראלית?

לצד תוכניות ריאליטי כמו "הכוכב הבא" ו"משחקי השף" שחוזרות בעונה חדשה, מגיעות גם תוכניות מקור שאמורות לגרום לקהל הישראלי להישאר בבית מול המסך. איילת זורר במותחן פסיכולוגי סקסי, אילן פלד ויעל פוליאקוב חוזרים לשתף פעולה, ואיך מצליחים לאלף את ליהיא גרינר הסוררת? עושים סדר בלוח השידורים

העונה הקרה של הטלוויזיה בישראל תתחיל מיד אחרי החגים כשבמרכזה, כמו בשנים האחרונות, תוכניות הריאליטי הגדולות. קשת תחפש את הנציג או הנציגה שלנו לאירוויזיון 2020 ב"הכוכב הבא", ברשת יחפשו את הדייר האחרון בבית "האח הגדול" ואיך אפשר שף אחד או שניים. אבל לא רק תוכניות מציאות על הפרק: גם סדרות כחול לבן יקבלו ביטוי לא רע בלוח השידורים הקרוב - "פאודה" ב-yes, מתיר עגונות" ב-כאן, "שנות ה-80" ברשת, "ביום שהאדמה רעדה" בקשת ו-"הקיבוצניקים" ב-HOT. אז אילו תוכניות יהפכו לפצצות רייטינג ומה ידביק אתכם למסך? ריכזנו עבורכם את הסדרות החדשות והתוכניות המרכזיות של חורף 2019-2020 בטלוויזיה הישראלית.

 

לוח שידורים ()
לוח שידורי החורף

 

כאן:

 

80 וארבע:  הגרסה הישראלית לסדרה הדוקמונטרית הבריטית, "Old people's home for 4 years old". גן ילדים בתוך בית דיור מוגן, בהשתתפות בני 4 ובני 80 או יותר. במיוחד עבור התוכנית הוקם גן ילדים מיוחד בבית הדיור המוגן "בית בכפר" בביתן אהרן. במשך שישה שבועות באו עשרה ילדים בני ארבע ועשרה דיירים בני שמונים או יותר בכל יום לגן לפעילות משותפת.  מומחים בתחום החינוך והגריאטריה ליוו את המיזם ועקבו אחר השינויים בבריאותם של הזקנים ובהתפתחות הילדים בעקבות הפעילות.

מתיר עגונות: דרמה בכיכובו של השחקן אביב אלוש שמגלם רב שרודף אחר סרבני גט, ומנסה לשכנע אותם לחתום על שחרור הנשים העגונות. את הסדרה בת 12 הפרקים יצרו יוסי מדמוני, תמר קיי ודוד אופק, ובה מככבים בין היתר אלמה דישי, תיקי דיין, נתן דטנר, דוד לביא ואביגיל קובארי.

 

אבא משתדל: סדרה קומית בהשראת סיפור חייו של הקומיקאי והשחקן טל פרידמן, שבתו המאומצת אובחנה באוטיזם עם פיגור. פרידמן בעצמו מגלם את התפקיד הראשי של יוסי וייס, בן 50 שמפוטר מעבודתו בתור מדריך טיולים בחו"ל, ומתמודד עם אבהות לשלושה ילדים - שביניהם, דנה, בתו בעלת הצרכים מיוחדים, שאותה תגלם השחקנית ג'וי ריגר. בסדרה שיצרו טל פרידמן ורן דברת, מככבים גם רבקה מיכאלי, מיכל ברנשטיין, הנרי דוד, לירית בלבן, ליה קניג, ירון ברלד ועוד.

 

הדבר הגדול המיוחד: שתי כוכבות סדרת הטלוויזיה המיתולוגית "הפוך", עינת ויצמן ואורנה פיטוסי חוזרות לשתף פעולה. ויצמן תגלם את יהודית, אישה בת 40 שחולה במחלה קשה ומספרת על כך רק לחברתה הטובה, דניאלה, אותה תגלם אורנה פיטוסי. אחרי הניתוח של יהודית - דניאלה מחליטה לעשות מעשה כדי להציל את חיי חברתה ולשנות את חייה שלה עצמה. את בסדרה יצר שמואל חיימוביץ' ובנוסף מככבים בה גם טליה שמר מגן, זוהר שטראוס, ריימונד אמסלם, נעמי לבוב ועוד.

 

ומה עוד על הפרק?

סדרות דוקומנטריות ביניהן: "מלכה של מטה", סדרה על העולם החסידי דרך עיניהם של החסידים, "מעברים" שעוקבת אחר חיילים מיום מיום גיוסם ועד להתנהלותם במחסומים השונים ברחבי הארץ, "מאה אחוז", על הכפר הדרוזי בית ג'אן שמככב בשנים האחרונות במערכת החינוך מאה אחוזי זכאות לבגרות. וגם, עונות חדשות ל"מרדף", "טיול שורשים" עם אברהם טל, טהוניה רובל, מוקי והדר לוי, "פגישה" עם רוני קובן ו"טיול אחרי צבא" עם גל תורן ופבלו רוזנברג שטסים ליפן.

  

 

קשת:

 

ביום שהאדמה רעדה: סדרת דרמה חדשה מבית היוצר של עומרי גבעון, יוצר הסדרה המצליחה "בשבילה גיבורים עפים". העלילה מתחילה עם רעידת אדמה בצפון הארץ שחושפת בור גדול בשמורת טבע ובתוכו שלושה שלדים של בני אדם. גילוי הקבר מעורר הדים ברחבי המדינה והמסתורין סביבו מעורר סקרנות רבה, והסיפור הופך גדול יותר כאשר מתגלה שבדיקות הדנ"א של השלדים תואמים לשלושה אנשים שחיים. בסדרה מככבים שלום מיכלאשווילי, דניאל גל, צחי הלוי, ריימונד אמסלם, נדב נייטס, מיכל קלמן גבעון, אורטל בן שושן ועוד.

 

ביום שהאדמה רעדה לוח שידורים קשת (צילום: ניתאי נצר)
"ביום שהאדמה רעדה"(צילום: ניתאי נצר)

 

צומת מילר, עונה שלישית: הסדרה שיצר אדיר מילר על חייו האישיים, המשפחתיים והמקצועיים, חוזרת למסך קצת יותר משנה אחרי שהעונה השנייה הסתיימה. מילר בתפקיד הראשי יחזור עם השחקנים המזוהים עם הסדרה גל זייד, דקלה הדר, עדי חבשוש, גאיה באר גורביץ' ועוד.

 

מועדון לילה, עונה חדשה: אחרי כשנתיים של היעדרות, צוות הקומיקאים יחזור לשבת מסביב לשולחן בהנחיית מגיש הטלוויזיה ארז טל. ההכנות לעונה החלו אחרי שהקומיקאי ישראל קטורזה הודיע לפני יותר משנה שהוא עוזב את התוכנית בגלל תחושת מיצוי, אולם חזר בו מהחלטתו. גם בעונה הזאת כמו בכל קודמותיה חיפשו בתוכנית בקדחתנות נשים שיצטרפו לפאנל ובסופו של דבר מיה דגן, שהשתתפה בתוכנית בעבר, תחזור לכיסא המוכר.

 

הכוכב הבא לאירוויזיון: עונה נוספת לתוכנית הריאליטי-כישרונות שתבחר את הנציג או הנציגה הישראלית לאירוויזיון שייערך השנה בהולנד. אל צוות השופטים הצטרף הזמר איתי לוי במקום הראל סקעת שעזב. צוות השופטים כולל כעת את שירי מימון, קרן פלס, סטטיק ובן אל ואסף אמדורסקי, בנוסף ללוי.

 

"עובדה": תוכנית התחקירים של אילנה דיין וצוות הכתבים תחזור לעונה ה-26 שלה.

 

ומה עוד על הפרק?

פרקי סיום העונה השנייה של "נינג'ה ישראל", עונה חדשה ל"ארץ נהדרת", עונה חדשה ל"יצאת צדיק" בהגשת חיים אתגר, כמו גם פרקים של "המתחזים" בהגשתו, וסדרה תיעודית של נסלי ברדה על כתות ועד.

 

 

רשת:

 

נבסו, עונה חדשה: סדרת הטלוויזיה שזכתה בפרס היוקרתי בטקס פרסי האמי הבינלאומי חוזרת לעונה נוספת שתגולל במרכז הסיפור המוכר את המפגש בין משפחה ממוצא אתיופי למשפחה ממוצא אשכנזי. את הסדרה יצרו השחקן הראשי, יוסי ואסה, שי בן עטר וליאת שביט. מירב פלדמן שמגלמת תפקיד ראשי בסדרה, תחזור גם כן לעונה השנייה.

 

שנות ה-80, עונה חדשה: העונה החמישית של הסדרה המצליחה על סיפור חייו ומשפחתו של שלום אסייג שיצר הקומיקאי עם אחיו מני אסייג והמפיק יואב גרוס, תעלה כשבמרכזה שלום אסייג חושף חוויות מהטירונות בשירות הצבאי, ספר תורה עתיק שהתגלגל לידיו של פרוספר, אביו של שלום, המשבר של ממוקה, ההתנסות של מורדי בתפקיד אחראי מועדונית טף במלון ועוד.

 

"שנות ה-80"(צילום: אוהד רומנו)

 

החיים זה לא צחוק: הסטנדאפיסטים קובי מימון וליטל שוורץ יוצאים לסדרה דוקומנטרית-קומית חדשה כדי לבחון איך לעבור את גיל 40 בשלום.

 

האח הגדול: הבית המצולם בנווה אילן יחזור לחיים של כולם עם עונה חדשה ודיירים חדשים. השילוב המוצלח של לירון ויצמן וגיא זוארץ בתפקיד המנחים צפוי להמשיך, כמו גם האח הגדול עצמו, רועי עוז.

 

אבודים, עונה חדשה: צופית גרנט תמשיך במסע שלה עם שני סיפורים בעונה החדשה בבימויו של דוד דרעי - חטיפת ילדה מגן ילדים בתל אביב לפני שלושים שנה וסיפור מסירת תינוקת מוסלמית לאימוץ, מישראל לשבדיה, בשל חילול כבוד המשפחה בחברה הפלסטינית.

 

 

ומה עוד על הפרק?

עונה חדשה של "אהרוני וגידי", עונה חדשה לתוכנית הריאליטי "משחקי השף" עם השופטים אסף גרניט, מושיק רוט, יוסי שטרית וארז קומורבסקי, "גב האומה" ו-"המקור".  

 

 

 

HOT

 

הקיבוצניקים: סדרה חדשה על חבורת קיבוצניקים שסיימו את שירותם הצבאי והתפזרו כל אחד לדרכו - אולם נאלצים לחזור לקשר בעקבות פירוק הקיבוץ "מעיין חיים" בו גדלו. הם מוצאים את עצמם חוזרים לחיות ביחד כמו בבית הילדים בקיבוץ, אלא שהפעם בגיל 30, ובמקום קיבוץ - זה קורה בהאנגר תעשייתי בדרום תל אביב. בסדרה יככבו בין היתר רועי ניק, דינה סנדרסון, ליהי קורונובסקי, יעל הלאקנה, ליאנה עיון, דניאל סבג, שי אביבי, מירי אלוני ועוד. יביים: בעז פרנקל.

 

גולסטאריות 2:  עונה נוספת לדוקו-ריאליטי המצליח "גולסטאר", אחד ממותגי הדגל של HOT. השנה תכלול נבחרת הנשים הבועטת כמה מהנשים המדוברות ביותר בישראל: מפיקת האירועים אירית רחמים, ראש לשכת ראש הממשלה לשעבר שולה זקן, חברת הכנסת לשעבר ענבל גבריאלי, לי ברקוביץ', בתו של אייל ברקוביץ', שחושפת את סיפור הפרידה של אביה ואמה, כוכבת הנוער שירן סנדל ואחותה הכדורגלנית קארין סנדל, זוכת "מיס טרנס ישראל" תאלין אבו חנא, אוהדת בית"ר ירושלים אביגיל שרעבי, הדוגמנית לי לוי, כדורגלנית העבר מיטל דיין, והדוגמנית והשחקנית דניאל גרינברג. את בנות הנבחרות יאמנו השנה המאמן האגדי שייע פייגנבוים והעיתונאי ופרשן הספורט רז זהבי.

 

 

 

לאבד את אליס: מותחן פסיכולוגי חריף וסקסי, אודות אליס (איילת זורר), קולנוענית בת 40 פלוס, שמרגישה תקועה מקצועית, מבוגרת, חיוורת ביחס להצלחה של בעלה השחקן המצליח (גל תורן), ועייפה אל מול האנרגיה הבלתי נגמרת של שלוש בנותיה. בפגישה מקרית ברכבת נכנסת לחייה סופי (ליהי קורנובסקי), מעריצה צעירה, שחולמת שאליס תביים תסריט שלה. הכישרון, הנעורים והמיניות המתפרצת של סופי מעוררים את אליס, שמכניסה אותה אל תוך חייה המשפחתיים, המקצועיים והמיניים, מפתחת כלפיה אובססיה ונשאבת אל עולמה האפל וההרסני. ככל שסופי ואליס יתקרבו בעלילה שלא מפסיקה להתפתל, כבר לא ברור מי חדרה אל חייה של מי, מי תלך רחוק יותר ומי תשלם את המחיר הכבד יותר? על התסריט והבימוי: סיגל אבין ("טלנובלה בע"מ", "בלתי הפיך"). 

 

עפרה חזה (HOT 8, שם זמני): סדרה בת שלוש שעות שחודרת לעומק חייה ומותה של הזמרת גדולה שנולדה בשכונת עוני והפכה לאחת הכוכבות הגדולות בישראל, עד שנפטרה ממחלת האיידס בגיל 42. יוצרים: דני דותן ודליה מבורך.

 

אילוף הסוררת (HOT בידור): כוכבת הריאליטי ליהיא גרינר, התייצבה לסדרת חינוך אצל כוכבת ריאליטי אחרת - נעמה קסרי. השתיים שכיכבו יחד בעונה האחרונה של "הישרדות VIP", ישתפו פעולה בסדרת דוקו-ריאליטי חדשה. קסרי, בתפקיד המבוגרת האחראית בצמד, מוציאה את גרינר למסע ברחבי הארץ שבמהלכו תנסה להחזיר את חברתה לדרך הישר אחרי לא מעט שערוריות תקשורתיות, ביניהן בגידה בשידור חי, חתונה שיצאה משליטה, הסתבכות עם המשטרה ועוד אינספור סכסוכים מתוקשרים.

 

נעמה קסרי ליהי גרינר HOT בידור לוח שידורים (צילום: תום גת)
נעמה קסרי וליהיא גרינר(צילום: תום גת)

 

ומה עוד על הפרק? 

 "להאיר את יוסי", סרט על יוסי בנאי 13 שנה אחרי מותו, סיטקום חדש בשם "משפחה בהנפקה" שיעלה ב-HOT בידור, המשך העונה השלישית של "מטומטמת", "הנספח", סדרה חדשה של הקומיקאי אלי בן דוד, "תמונות חייו" על מסעו של צלם הטבע הנודד עמוס נחום בדרך לתמונה היחידה שחסרה לו, ו"אל תקרא לי נכה" (שם זמני), סדרה דוקומנטרית על החיים האמיתיים של אנשים עם מוגבלויות.

 

yes

 

"פאודה 3": גולת הכותרת בלוח השידורים של yes - צוות המסתערבים של דורון חוזר בעונה חדשה. הפעם המשימה היא להגיע לראש הזרוע הצבאית של חמאס ברצועת עזה. כדי לעמוד במטרה, דורון מושתל בכפר באזור חברון וחי בזהות בדויה של פלסטיני שעובד שם למחייתו כמאמן אגרוף. בתפקידו החדש הוא נקשר לצעיר פלסטיני שצפוי לו עתיד כמתאגרף. החיבור ביניהם מעניק לדורון גישה נוחה לאביו של המתאגרף - בכיר בחמאס ששוחרר מהכלא אחרי 20 שנה. ליאור רז בתפקיד דורון יוביל את הצוות עם השחקנים המוכרים, כשהעונה מצטרפת מארינה מקסימיליאן כחיזוק נשי נוסף. יצרו את הסדרה: ליאור רז ואבי יששכרוף.

 

 

"לעיניו בלבד - הפוליטיקה של המוסד" (yes דוקו): לציון 70 שנה להקמת המודיעין הישראלי, תעלה הסדרה שיצרו עמית גורן ואמיר אורן, שתסקור את הסיפורים מאחורי הקלעים של ארגון הביון הישראלי - ההברקות, הכשלונות, ההתרעות למלחמה וגישושי השלום.

 

"יס מן": פורמט מקורי וחדש שבו חנוך דאום מלווה 5 אנשים  שחתמו על הסכם שבו הם מתחייבים לומר כן לדברים שבדרך כלל אומרים להם "לא" - זאת כדי להתמודד עם כל מה שנמנעו ממנו ולצאת מאזור הנוחות. בסדרה ישתתפו נועה ירון יובל דיין, יחד ולחוד – אחרי שהחזירו אלפים בתשובה, חושפים לראשונה את השינוי המטלטל שחל בחייהם, קותי סבג מתמודד עם העליות והמורדות של החיים שאחרי ה"אח הגדול" ומתכונן לחתונה עם בת זוגו מגי אזרזר, אלברט אסקולה - בן זוגו של אסי עזר - מתמודד עם קשיי הרילוקיישן והגעגוע לעולם שהשאיר מאחור, ומור חן תיתן הצצה לעולמה של סטנדאפיסטית וכוכבת רשת מצליחה. יוצרים: עמי טיר, רם לנדס, טליה ענבר, אורי הלוי

 

"הנוכלות": קומדיית פשע שיצרו אילן פלד ויעל פוליאקוב, וממשיכה את מעלליהן של האחיות מירי ותקווה, כוכבות הסדרה המיתולוגית "אחד העם 1". הפעם הן חוזרות לשתף פעולה בתור זוג נוכלות ערמומיות, שלא מבינות כלום בכלום. במאי: ארז בן הרוש.

 

הנוכלות אילן פלד יעל פוליאקוב yes לוח שידורים (צילום: ורד אדיר)
אילן פלד ויעל פוליאקוב. "הנוכלות"(צילום: ורד אדיר)

 

ומה עוד על הפרק?

עונה חדשה לסדרה "רון", "מסורבות", סיפוריהן של מסורבות גט המבקשות להשתחרר מכבלי נישואיהן, הסרט "פגות תוקף", וגם "רק להיום" ו"חמישים" שעלו כבר.  

 

סלקום

 

סדרות הרכש שעלו במהלך חודש אוקטובר, ביניהן: העונה השביעית של "הרשימה השחורה", העונה ה-14 של "האנטומיה של גריי", העונה האחרונה של "מר רובוט ועוד. בהמשך צפויות לעלות "עושה בית ספר 2" וסדרה חדשה של רשת FOX האמריקנית, "הבן האובד".

 

 

פרטנר

 

עונת הילדים של "נינג'ה ישראל" בהפקת ערוץ הילדים, וגם - כמו בסלקום יעלו סדרות רכש: העונה האחרונה של "מר רובוט", "מחשבות פליליות", "ראש העיר" ועוד.

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
לאתר ההטבות
מומלצים