שתף קטע נבחר

שולה זקן בדמעות אחרי המאסר: "אף אחד לא לוקח אותי לעבודה"

ראש לשכתו של ראש הממשלה לשעבר, אהוד אולמרט, הורשעה בעבירות שוחד והלבנת הון וריצתה מאסר בפועל. עכשיו היא משתתפת בתוכנית הדוקו ריאליטי "גולסטאריות" וחושפת את האמת על החיים בעקבות הכלא. "אני רוצה את החיים שלי בחזרה. אני רוצה לחיות"

 

 

ארבע שנים אחרי שהשתחררה מבית הסוהר, שולה זקן - מי שהייתה ראש לשכתו של ראש הממשלה לשעבר, אהוד אולמרט - מספרת בגילוי לב על החיים שאחרי המאסר. "אני לא חופשיה בנפש מפני שאני לא מצליחה להתרומם מזה, אי אפשר לתקן את זה אפילו", סיפרה זקן לחברותיה בתוכנית הדוקו-ריאליטי "גולסטאריות" שעולה היום (ה', ל-VOD של HOT ותעלה לשידור ב-HOT REAL ביום שני), על הצלקת שנותרה בה בעקבות התקופה מאחורי הסורגים. "אין איזה כדור שאתה לוקח, בולע אותו ואומר הנה בוא נתחיל את החיים מחדש. אני רוצה את החיים שלי. אני רוצה את החיים שלי בחזרה. אני רוצה לחיות".

 

שולה זקן בוכה גולסטאר כלא ()
שולה זקן. מתוך "גולסטאריות"

זקן שהורשעה בעבירות שוחד והלבנת הון בפרשת הולילנד, ריצתה עונש מאסר של 6 חודשים ו-11 ימים, אחרי שהגיעה להסדר טיעון. היא משתתפת כאמור בתוכנית הדוקו-ריאליטי שמשודרת ב-HOT ובהפקת סוכנות הייצוג והתוכן ADD, ובמהלך הצילומים סיפרה על רגשות האשם שלה כשילדיה נאלצו לבקר אותה בבית הסוהר ועל החיים בין חומות הכלא. "כלא זה כלא, זה לקחת את החופש מהבן אדם. הסוהרת אומרת 'איפה שהיית, היית. פה רק על הנשימות שלך את מחליטה". סיפרה זקן, "בחדר האוכל הג'וקים שותפים לאוכל".

 

זקן בת ה-62 סיפרה גם כי היא לא מצליחה לשקם את חייה המקצועיים. "אף אחד לא לוקח אותי לעבודה, אף אחד לא רוצה. אני רוצה לקום בבוקר, ללכת למקום עבודה ולחזור הביתה בצהריים ולהגיד עשיתי משהו. אני לא מתרוממת בגלל זה, בגלל שיש לי פחד שאני לא אוכל לפרנס את המשפחה שלי בכבוד. בגלל שאני מרגישה שכל יום שעובר אני דועכת יותר ויותר".

 

עוד משתתפות בעונה השמינית של התוכנית המצליחה: מפיקת האירועים אירית רחמים, חברת הכנסת לשעבר ענבל גבריאלי, לי ברקוביץ', בתו של אייל ברקוביץ', כוכבת הנוער שירן סנדל ואחותה הכדורגלנית קארין סנדל, זוכת "מיס טרנס ישראל" תאלין אבו חנא, אוהדת בית"ר ירושלים אביגיל שרעבי, הדוגמנית לי לוי, כדורגלנית העבר מיטל דיין, והדוגמנית דניאל גרינברג, זאת לצד המאמנים שייע פייגנבויים ופרשן הספורט רז זהבי.

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
שולה זקן. מתוך "גולסטאריות"
לאתר ההטבות
מומלצים