שתף קטע נבחר

ביל קוסבי בריאיון ראשון מהכלא: "אין בי חרטה"

השחקן התראיין לאתר המיועד לקהילה השחורה באמריקה והבהיר כי הוא לא מוכן לקחת אחריות על הרשעתו בתקיפה מינית חמורה. "אני הייתי שם. לא אכפת לי מה קבוצה של אנשים אומרת על משהו שקרה כשהם לא היו שם. הם לא יודעים"

בריאיון טלפוני ראשון מהכלא, בעודו מרצה תקופת מאסר של שלוש עד עשר שנים שנגזרה עליו לאחר שהורשע בתקיפה מינית חמורה, אמר אתמול (ב') ביל קוסבי כי הוא אינו מתכוון להביע חרטה כשיגיע הזמן לוועדת השיחרורים. "נותרו לי שמונה שנים ותשעה חודשים", אמר השחקן לאתר BlackPressUSA.com. "כשיגיע הזמן שלי לשיחרור על תנאי, הם לא ישמעו ממני שיש בי חרטה. אני הייתי שם. לא אכפת לי מה קבוצה של אנשים אומרת על משהו שקרה כשהם לא היו שם. הם לא יודעים".

  

ביל קוסבי בדרך לכלא (AP Images)
ביל קוסבי בדרך לכלא(AP Images)

קוסבי בן ה-82 הורשע באפריל 2018 בסימום ותקיפה של מי שהייתה חברתו, אנדראה קונסטנד, בשנת 2004. קוסטנד, עובדת לשעבר בקבוצת כדורסל הנשים של אוניברסיטת טמפל שבפילדלפיה, הגישה את התלונה לפני כארבע שנים וטענה כי קוסבי, בוגר האוניברסיטה ואחד מתורמיה, סימם אותה והתעלל בה בביתו שליד פילדלפיה. מנגד טען קוסבי כי המפגשים עמה נעשו בהסכמה. בתום הליך משפטי שנמשך שנים, קבע בית המשפט בפנסילבניה שקוסבי ירצה שלוש עד 10 שנות מאסר.

 

השחקן, שמרצה את עונשו בכלא שמור היטב בפילדלפיה, התראיין טלפונית לאתר המיועד לקהילה השחורה, והאתר אף טרח והדגיש לציין כי מאחר וקוסבי זכאי רק ל-15 דקות שיחה מדי יום כמו שאר האסירים, הוא נאלץ להתקשר פעם אחר פעם כדי להשלים את הריאיון.


ביל קוסבי (צילום: רויטרס)
אין בו חרטה. קוסבי(צילום: רויטרס)

קוסבי המשיך וטען כי המשפט לא היה הוגן ולא צודק. "הכל היה העמדת פנים, כל עניין המושבעים, הם היו מתחזים", והתייחס למקרה בו אחת המושבעות צוטטה כשאמרה שהוא אשם ו"כולנו יכולים ללכת הביתה".

 

מנגד, הוא מבקש להבהיר כי הוא מרגיש בעל פריבילגיות בכלא. הוא קורא לתא שלו "הפנטהאוז שלי" ואומר שהוא במצב רוח טוב ומרגיש כמו אב הקהילה של השחורים בכלא, כשמדי שבוע הוא מעביר להם דרשות ומספר עד כמה הוא מודאג ממצב הקהילה השחורה באמריקה, בגלל סמים, ג'נטריפיקציה ועוד.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: רויטרס
לא מתחרט. ביל קוסבי
צילום: רויטרס
לאתר ההטבות
מומלצים