לפני המהפך. סת' רולינס על השטיח האדום, 2015

כוכב האופנה הגדול של WWE: המהפך האקסטרווגנטי של סת' רולינס

לאחר שחזר מחופשת אבהות, החליט המתאבק לזנוח את המכנסיים וחולצת הטי לטובת חליפות מטאליות, בדים שקופים, מגפיים צבעוניים וגלימות ענק. "כולם להוטים לראות מה אני הולך ללבוש", אמר רולינס, שגדל על דמויות כמו ריק פלייר, שהגרנדיוזיות האופנתית שלו מככבת בסרט הקולנוע החדש והמדובר "המתאבקים"

פורסם:
בחודש פברואר עלה המתאבק סת' רולינס בריקוד לזירה של ה-WWE לבוש חליפת מכנסיים מעור בדוגמת קרוקודיל שמתחתיה חולצת רשת שחורה וזוג מגפיים אדומים של מותג האופנה MSCHF, הפועל בברוקלין ואחראי בשנים האחרונות לכמה מהעיצובים המופרכים ומלאי ההומור שידעה התעשייה, כמו "נעלי השטן" שפיתח המותג יחד עם המוזיקאי ליל נאס X. המגפיים האדומים, שנראים כמו קריקטורה של דמות הקומיקס הפופולרית "אסטרו בוי", עשויים גומי TPU וסוליית EVA, מה שמעניק להם מראה ותחושה גמישים. מחירם עמד על 350 דולר והם הפכו לסולד-אאוט תוך פחות משלוש שעות. רולינס היה ידוען נוסף שאימץ אותם.
(סת' רולינג והמגפיים האדומים של MSCHF)

בסרטון נוסף שהעלו WWE לאינסטגרם תחת הכותרת "אייקון אופנה", נראה רולינס מזנק על המתאבק אוסטין ת'אורי ובועט בראשו בנעליים האדומות. בין אם זה מבוים להפליא או בעיטה מדויקת בקו ישיר לראש – ההופעה של רולינס חצתה את שורות הזירה עמוסת הטסטוסטרון הגברי היישר אל מדורי האופנה. החיבור עם MSCHF המשיך גם לאחרונה כאשר רולינס, לבוש חליפת טורקיז מטאלית, נעל לקרב נוסף את המגפיים הצהובים של המותג (שנוצרו בשיתוף פעולה עם חברת קרוקס) ובעט בפנים של יריבו. בכיתוב לצד הסרטון נכתב בסרקזם: "מעניק משמעות חדשה ל'מגפיים גדולים'".
בריאיון מיוחד למגזין הגברים GQ, סיפר כי "הפעם הראשונה שבכלל שמעתי על המגפיים האדומים הייתה ביום שנעלתי אותם. טרוי (טרוי אנתוני, הסטייליסט הצמוד שלו, א"י) הופיע איתם בחדר המלון שלי ושלף אותם מהתיק. הם נראו כמו מגפיים של סופר מריו. ואני תוהה מולו: 'מה? איך? אני יכול ללכת בהם? הם פונקציונליים?' הוא ענה לי שזה הדגם הכי לוהט עכשיו ושאני חייב לנעול אותם באותו הערב. כפי שאתם יודעים, זה התפשט כמו אש בשדה קוצים. באופן מפתיע, הם די נוחים ופונקציונליים, ומרגישים כמו נעליים רגילות על הרגל. הם נותנים לך קצת יותר יציבות, כי יש כל כך הרבה תוספת בצדדים. אין נדנוד. כספורטאי ותיק, ברגע שהסתובבתי בהם קצת, הרגשתי די טוב, והם נתנו לי מרחב גדול יותר כשכיוונתי בעיטה לראש של מישהו".
סת' רולינס הוא שם הבמה של קולבי לופז (37), שבשנתיים האחרונות הפך ממתאבק בעל מראה סולידי הלבוש במכנסיים וחולצת טי שחורה, לאחד המתאבקים הצבעוניים בקרבות הטלוויזיוניים של WWE. כמו רבים מבני דורו שגדלו בשנות ה-80, גם רולינס צפה בקרבות של WWF (ותיקי הקוראים זוכרים אותם משידורי הטלוויזיה בסוף השבוע), עם כוכבים בעלי ויזואליות בלתי נשכחת כמו "שייח' הברזל" (The Iron Sheikh), האלק הוגאן, וכמובן, ריק פלייר ובגדי הנוצות הצבעוניים שלבש לקרבות ונראה כמו שילוב בין כוכבת דיסקו לבריון השכונתי.
2 צפייה בגלריה
סת' רולינס על השטיח האדום, 2015
סת' רולינס על השטיח האדום, 2015
לפני המהפך. סת' רולינס על השטיח האדום, 2015
(צילום: Joern Pollex/Getty Images)
ריק פלייר ובגדי הנוצות הצבעוניים ב-WWF
הגרנדיוזיות האופנתית של פלייר מככבת גם בסרט הקולנוע החדש The Iron Claw ("המתאבקים" שיגיע בהמשך השנה לבתי הקולנוע לב), שעלה לאקרנים בארצות הברית בסוף השבוע. הסרט בכיכוכבם של זאק אפרון ולילי ג'יימס, מבוסס על סיפורם הטראגי של האחים ואן אריק, שעשו היסטוריה בעולם ההיאבקות ואפילו הגיעו לסיבוב הופעות בישראל ב-1985. זהו סרט משפחתי המגולל את היחסים הבין-אישיים בין האחים ומול האב הדומיננטי ג'ק בארטון, אבל זהו גם סרט שבו לתלבושות חשיבות בעיצוב התחום ובהתפתחות המקצועית של המתאבקים המשפחתיים: מתחתוני הספידו ההדוקים שאיתם עלו לבמה והציגו מינימום מאמץ ועד לתלבושות אופנתיות וזוהרות יותר, שהתכתבו גם עם עולם האופנה בשנות ה-70 וה-80, לרבות סגנון ה"גלאם רוק" שהתפתח עם מוזיקאים כמו דיוויד בואי, רוד סטיוארט, פרדי מרקיורי מקווין ועוד.
בראיון שהעניקה השבוע לאתר "פשניסטה" מעצבת התלבושות של הסרט, ג׳ניפר סטארזיק, היא מספרת כי התלבושת המרהיבה ביותר בסרט, שייכת לדמותו של פלייר (שמגלם השחקן אהרון דין אייזנברג), הידוע בגלימות המפוארות שלבש. בטריילר לסרט אפשר לראות את התלבושת המדוברת - חלוק ורדרד וארוך עשוי פייטים מעוטר בצווארון פרווה מלאכותית בצבע פוקסיה, שנראה לקוח ממועדוני דראג ופחות מזירות התאבקות. "זה היה מופע ראווה בפני עצמו", אמרה סטארזיק בראיון. "זה לכד את כל הניואנסים שיש היאבקות, שבו יש לך מתאבק שלבוש כמו ליבראצ'ה (פסנתרן ובדרן אמריקני שהיה ידוע בזכות תלבושותיו הצבעוניות, א"י) אבל הכינוי שלו הוא 'ילד הטבע'. אין בזה שום הגיון, אבל זה עושה את זה טוב יותר".
רולינס עצמו מתחזק את הופעותיו הגרנדיוזיות באמצעות הסטייליסט הצמוד טרוי אנתוני – אותו הכיר דרך אשתו, בקי לינץ', מתאבקת WWE בעצמה, שאנתוני מלביש בקביעות. רולינס חזר להופעות לאחר שיצא לחופשת אבהות בעקבות לידת בתו הבכורה, והרגיש שהפרסונה הטלוויזיונית שלו זקוקה לריענון. הוא הוסיף לשמו את הכינוי Freakin והחל באבולוציה האופנתית שלו.


תחילה היו אלה חליפות מחויטות עם עניבה, אחר כך הגיעו מכנסיים מנומרים וחגורות נוצצות. לאחרונה קיבלה המלתחה שלו מתיחת פנים והופעותיו הפכו להיות טווסיות וחסרות מעצורים. הן כוללות חולצות שקופות, גלימות מפוארות, מגפיים צבעוניים, חליפות מטאליות ואאוטפיטים שהפכו לוויראליים ברשתות החברתיות. "פניתי לאנתוני כי הייתי זקוק לעזרה בחיפוש חומרים. לא היה לי מושג מאיפה להתחיל, איפה לחפש, ולכן נעזרתי בו", הסביר.

2 צפייה בגלריה
סת' רולינס בקרב עם לוגן פול, 2023
סת' רולינס בקרב עם לוגן פול, 2023
סת' רולינס בקרב עם לוגן פול, 2023
(צילום: AP Photo/Charles Krupa)

אחת מהופעותיו הבולטות הייתה גלימה עם שרוולי ענק בצבע ארגמן שלבש לפני אחד הקרבות, כאילו נשלף ישירות מהמסלול של שבוע ההוט קוטור בפריז. "זה פשוט זועק שפע, נכון?" אמר בריאיון. "הרגשתי כמו כוכב. זה היה פראי ופנטסטי, והרגיש כמו הדבר הנכון ללבוש לאותו קרב של רסלמניה (אירוע הקרבות הגדול הנערך פעם בשנה, א"י). טרוי שמר על זה בסוד עד לשנייה האחרונה, וכשהוא הראה לי את זה הרגשתי שהגעתי איתו לפסגת ההר. זה מושך את העין ומעורר את הקהל בו-זמנית".

הופעותיו מצליחות לבדל אותו בנוף המתאבקים, שלרוב בוחרים בפריטי לבוש גנריים כמו תחתוני לייקרה הדוקים או מכנסי טייטס עם הדפס. רולינס עצמו מספר כי הוא מקבל מחמאות רבות מקולגות וחלקם גם מתעניינים איך הוא מרכיב את מערכות הלבוש האלה. "יש הרבה שאלות, אבל לא הרבה מוכנים לקחת את הסיכון", הוא אומר. "אני כבר במים העמוקים והם יצטרכו לקפוץ ישר פנימה, וזו תהיה תחרות שחייה קשה. אבל אני חושב שכולם – בדיוק כמו הקהל – פשוט להוטים לראות מה אני הולך ללבוש".
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button