שוברת שתיקה. דורית בר אור

בעקבות החרם של אתרי הקניות - דודו בר אור מבהירה: "לא התכוונתי לפגוע באף אחד"

מעצבת האופנה העלתה פוסט ובו תיארה את מעשי הטרור של חמאס בישראל ואת מאמציה להעלות מודעות ברחבי העולם לפשעים הנוראיים - שעלו לה ביוקר. "בין הסרטונים ששיתפתי, היה אחד שתיאר כיצד ישראל היתה רק מטרה ראשונה של קבוצות טרור כמו חמאס, ושמדינות אחרות עלולות להיות הבאות בתור. לא שמתי לב שסרטון אזהרה זה, הובל על ידי קולו של מואזין ברקע"

פורסם:
בתום ארבעה ימים של שתיקה, מעצבת האופנה דורית (דודו) בר אור מגיבה לראשונה לסערה הבינלאומית שנוצרה כתוצאה מכך ששיתפה סרטון הקורא להיאבק בטרור בחשבון האינסטגרם שלה. מאז החל מסע הצליבה של המעצבת הישראלית ברשתות החברתיות על ידי משפיעניות ומעצבות פרו-פלסטיניות ביום ראשון השבוע, הושעתה בר אור מאתרי קניות בינלאומיים כמו MyTheresa ו- Net a Porter שאף הגיב אתמול לדברים בצורה חד משמעית.
הלילה (חמישי), פרסמה המעצבת תגובה ראויה, בה שיתפה את המעשים הנוראיים שעשה ארגון הטרור חמאס ואף הבהירה כי לא ידעה שמדובר בסרטון פוגעני. עם זאת, בר אור לא התייחסה לתגובתם החד-צדדית של אתרי הקניות כלפיה, כיצד מהלך זה השפיע עליה באופן אישי, וכיצד הדבר יקרין על המותג בעתיד. היום אחר הצהריים הוחזרו עיצוביה לאתרים מיי תרזה ונט-א-פורטה.
"ב-7 באוקטובר תקף ארגון החמאס את ישראל בהפתעה מהאוויר, מהיבשה ומהים", פתחה בר אור את הפוסט. "אלפי רקטות נורו לעבר המדינה, וטרוריסטים פלשו לערים, ורצחו, במקרים מסוימים גם אנסו, יותר מ-1,400 חפים מפשע: גברים, נשים, מבוגרים, ניצולי שואה, נשים בהיריון וילדים, מתוכם 40 תינוקות. 240 בני אדם נוספים נגררו באכזריות לעזה ונלקחו כבני ערובה".
בתמונה השנייה של הפוסט היא כתבה: "בשלושת השבועות האחרונים עמדתי לצד ארצי. סייעתי בחיפוש אחר נעדרים מפסטיבל מוזיקה שהותקף באלימות, כשכל מה שהם רצו היה לרקוד ולחגוג את החיים. בנוסף, גייסתי תרומות עבור משפחות שבתיהם נשרפו עד עפר על ידי טרוריסטים; עבור ילדים שהוריהם נרצחו באכזריות בדרכים הכי ברבריות שאפשר להעלות על הדעת; ותמיכה בעסקים קטנים שנפגעו מהמתקפה הנוראית הזו. אך בעיקר, פעלתי להעלאת המודעות ברחבי העולם לפשעים אלו".
3 צפייה בגלריה
דורית בר אור
דורית בר אור
"מגנה בחריפות טרור ואמשיך לגנות טרור בכל דרך שהיא"
(צילום מסך: אינסטרם)
בר אור המשיכה וכתבה על האנטישמיות שהרימה ראש בשבועות האחרונים בעולם, עם קריאות נגד יהודים ברחבי העולם והפגנות הקוראות להשמדת ישראל. "לאור הדאגה העמוקה שלי מהצמיחה המהירה של אנטישמיות ברחבי העולם, בין הסרטונים ששיתפתי, היה אחד שתיאר כיצד ישראל היתה רק מטרה ראשונה של קבוצות טרור כמו חמאס, ושמדינות אחרות עלולות להיות הבאות בתור. לא שמתי לב שסרטון אזהרה זה הובל על ידי הקריאה המוסלמית לתפילה. לא התכוונתי לפגוע באף אחד".
את הודעתה הפומבית שאף היתה פתוחה לתגובות הגולשים (כמו תמיד, הזדהות חיובית לצד קריאות נגד) חתמה בר אור במילים: "אני מגנה בחריפות טרור ואמשיך לגנות טרור בכל דרך שהיא. אני תומכת במדינה שלי ומתפללת לחזרתם המיידית של 240 בני הערובה שלנו המוחזקים בעזה".
3 צפייה בגלריה
דורית בר אור
דורית בר אור
מבהירה את פשעי חמאס, ואז מתנצלת. דורית בר אור
(צילום מסך: אינסטרם)
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button