שתף קטע נבחר

אסף גרניט, רן שמואלי, גולן גורפינקל ואחרים: הארוחות הסודיות חוזרות

לא למיזנטרופים: סדרת ארוחות סודיות תאפשר לכם לבלות ערב בחלל סודי בתל אביב עם שף שלא תדעו מי הוא עד לרגע האירוע ובחברת אנשים שאתם לא מכירים סביב שולחן אחד. מחיר התענוג: 350 שקלים לסועד

מי השף, מה התפריט ואיפה תתקיים הארוחה - השאלות ששואל כל בליין או כל חובב קולינריה לפני שהוא מזמין מקום למסעדה, לא רלוונטיות בסדרת הארוחות הסודיות Secret Dinner by GAD, שחוזרת זו הפעם השלישית.

אסף, תעביר את החמשוקה (צילום: פרדי מולי)
אסף, תעביר את החמשוקה(צילום: פרדי מולי)
ואיך זה עובד? 13 שפים יבשלו 13 ארוחות בלוקיישנים שונים בתל אביב. יום לפני הארוחה יקבלו הסועדים שנרשמו (ושילמו) מסרון, ובו ייחשף רק מקום הארוחה. אל התפריט והשף הם יתוודעו רק ברגע ההגעה למקום.

מתאים לו אדום. שף אסף גרניט (צילום: פרדי מולי) (צילום: פרדי מולי)
מתאים לו אדום. שף אסף גרניט(צילום: פרדי מולי)
   

כל הארוחות מתקיימות בחללים מגניבים ולא שיגרתיים כמו גלריה, בית מלאכה, בתים פרטיים וכדומה. לכל חלל הותאמה תפאורה ספציפית וקטע אומנותי שונה (מיג, שירה וכו'). אז למי זה מתאים? לכל מי שלא חושש להיפרד מ-350 שקלים לראש (כולל יין ואלכוהול) ומחפש ריגושים קולינרים וחוויה מסוג אחר. למי זה לא מתאים - למיזנטרופים (הישיבה בצוותא סביב שולחן אחד) ולכל מי שלא אוהב הפתעות או למי שבעניין של שף ספציפי בלבד, כי כאמור לא תוכלו לדעת מי השף עד לרגע האמת.

 (צילום: פרדי מולי) (צילום: פרדי מולי)
(צילום: פרדי מולי)
לרשימת השפים נכנסו אסף גרניט ("מחניודה"), יוסי שיטרית ("קיטשן מרקט", "משייה"), רן שמואלי ("קלארו"), גולן גורפינקל ("דלאל"), יובל בן נריה ("טאיזו"), דיויד פרנקל ("פרונטו"), טל כהן ("סילו"), אביבית פריאל ("אוזריה"), מוטי טיטמן ("מלגו ומלבר"), אסף דוקטור ("האחים", "דוק"), ארז קומורובסקי, גולן גורפינקל ("דלאל"), יוגב ירוס ("מטבחצר") ומיכאל גרטופסקי ("מיכאל").

השף דייויד פרנקל, "פרונטו" (צילום: פרדי מולי)
השף דייויד פרנקל, "פרונטו"(צילום: פרדי מולי)
הארוחות יתקיימו החל מאמצע חודש ינואר ועד סוף חודש פברואר, הזמנת כרטיסים באתר האירוע. 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: פרדי מולי
אסף גרניט ועוד 13 שפים אחרים: נחשפו שמות השפים בסיקרט דינר
צילום: פרדי מולי
מומלצים