שתף קטע נבחר

אידי סגר את מסעדת החוף באשדוד אחרי 10 שנים

מסעדת החוף באשדוד של המסעדן אידי ישראלוביץ' נסגרה השבוע אחרי עשר שנים של פעילות, ובמקומה ייפתח חלל כשר לאירועים. אידי: "זו עבודה תובענית, התעייפנו. נפרדנו ביום שישי וביקשנו סליחה מהלקוחות הקבועים שלא יהיה להם יותר לאן לבוא"

 

אחרי עשר שנים של פעילות נסגרה מסעדת החוף של המסעדן הותיק אידי ישראלוביץ', שמחזיק במסעדת הדגים המפורסמת "אידי". במקומה של המסעדה ייפתח מקום כשר לאירועים.

אידי דגים ופירות ים (צילום: טל שמעוני)
אידי ישראלוביץ': "התעייפנו"(צילום: טל שמעוני)
"עשר שנים זה לא צחוק בחיים של מסעדה, אבל התעייפנו מהעבודה בחוף", מסר אידי ישראלוביץ', הבעלים. "זו פרנסה טובה אבל תובענית. מי שמכיר עבודה בחופים יודע שזו עבודה שלא נגמרת, ונחים רק ביום כיפור וביום הזיכרון. החלטנו שאנחנו רוצים להפוך את המסעדה למקום מסודר של אירועים, שיהיה מסודר. בימים אלה אנחנו מכשירים את המקום ואני מקווה להגיע לקהל אחר ולסוג עבודה אחר".

בימים שמחים יותר. מסעדת החוף של אידי באשדוד (צילום: יח"צ)
בימים שמחים יותר. מסעדת החוף של אידי באשדוד(צילום: יח"צ)
 

תגדיר "התעייפנו".

"העבודה בחוף ים היא לא כמו עבודה בכל מסעדה או בית קפה בעיר. אם יש יום שמש יהיו מאה איש נוספים וביום בלי שמש יהיו לך פחות מאה. בצורה הזאת קשה לדעת מתי להביא עובדים ומתי לא. בחורף ביום של שמש באים יותר אנשים מיום של קיץ, אי אפשר להתכונן לזה. הילדים שלי שמפעילים את המסעדה גם רוצים להיות יותר עם הילדים שלהם, זה שונה ממסעדנים של פעם. אני גם מאמין שככה יהיה להם יותר קל כי ככה אתה יודע איך להתארגן עם הצוות ואיך לקנות סחורה. המסעדה נסגרה ביום ראשון, הודנו לכולם על השנים היפות, תלינו שלטים וביקשנו סליחה".

 

על מה לבקש סליחה?

"על שאנחנו סוגרים לאורחים את המקום, כי יש אורחים קבועים שהיו פה שנים ובאו לקבלות שבת בכל יום שישי, ויש אנשים שרגילים לשתות פה קפה בבוקר ופתאום אין להם את המקום ועצוב לנו עליהם וגם לנו, אבל החיים חזקים יותר מהעבודה".

 

מסעדת "אידי" ממשיכה בפעילות רגילה. 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אבי רוקח
אידי ישראלוביץ' סגר את מסעדת החוף באשדוד
צילום: אבי רוקח
מומלצים