שתף קטע נבחר

הבר טיילור מייד בתל אביב ייסגר אחרי 7 שנים ואיתו עוד 4 ברים סמוכים

ביי פייב: טיילור מייד, אחד הברים הפופולרים בתל אביב ייסגר בסוף חודש יוני אחרי 8 שנים של פעילות. יחד איתו יסגרו עוד 4 ברים סמוכים וזאת בשל הריסת המבנה והקמת פרויקט נדל"ן המתוכנן במתחם. עידן מרדכי מבעלי הבר: "זה נכס עם הרבה מאוד נשמה"

טיילור מייד, הבר שנפתח לפני כשבע שנים ברחוב אלנבי 99 בתל אביב, במתחם בו שכנה מסעדת "סטפן בראון", ייסגר ב-1/7. הבר היה אחד מברי הקוקטיילים הראשונים בתל אביב, והיה אחד ממקומות הבילוי הראשונים בסביבה, שהייתה עד אז מנומנמת למדי. מחוץ לבר, שפעל שבעה ימים בשבוע, השתרכו תורים ארוכים, ולרוב הותיר החלל הקטן לא מעט בליינים מאוכזבים שלא הצליחו לפלס את דרכם לכניסה, מפאת הצפיפות.

טיילור מייד (צילום: ערן חרודי)
טיילור מייד(צילום: ערן חרודי)
הטיילור מייד היה בית למוזיקאים ולבליינים, שכן במבנה מימי המנדט הבריטי, השימש כבית משפט. שם גם הייתה חנות הפרווה של האדון סטפן בראון (מה שהפך אחר כך למסעדה של שאול טבת). אבל המקום לא שימש רק לערבי אלכוהול מלאי חשקים: הבר גם היה אתר מבוקש לחתונות, ובמקום נישאו למעלה מ-200 זוגות.

 

אבל הטיילור מייד לא לבד: יחד איתו ייסגרו עוד 4 ברים סמוכים - בית הפסנתר, הוטל אלנבי, הקורדורי והסליפרס, מה שישאיר את מתחם הבילוי השוקק - ריק. לכל הדואגים לשלומו של דוכן אוכל הרחוב, ג'סמינו, נציין שמעוז הקבב הפופולרי חי, בועט וקיים, ואינו נכלל ברשימת הסגירה.

 

כל המקומות נסגרים בשל עבודות הריסה שאמורות להתחיל בחודש ספטמבר במקום. בתוכנית הנדל"נית: בניין בן 7 קומות שיכלול גם קומת מסחר בת 2000. הפרויקט קיבל את השם המחייב "בית הפסנתר".

 

עידן מרדכי, מבעלי הטיילור מייד, מסר בתגובה: "כשנכנסו לכאן לפני 7 שנים היה לנו חוזה לשנתיים כי אמרו שעוד שנתיים הורסים את המבנה, וזה לא קרה עד עכשיו. אבל בספטמבר המבנה ייהרס סופית וזה עצוב. למרות שידענו על תוכנית ההריסה כולם בשוק. המקום הזה הוא הנשמה שלי בשנים האחרונות, ועכשיו המנהלים, הלקוחות והעובדים צריכים להתסגל למציאות החדשה. זה נכס עם הרבה מאוד נשמה, אבל אנחנו מסכמים שם דרך מדהימה וכל מי שהיה חלק במתחם הזה עשה טוב לשכונה והתפתח לאורך השנים. אנחנו הקדמנו תרופה למכה ופתחנו את הטי-האוס, מתחם בילוי בבית ציוני אמריקה. גם תאריכים לחתונות כבר סגרנו שם".

 

ב-29 ביוני מתוכננת מסיבת סגירה לכל מקומות הבילוי במתחם, השוכן בכתובת אלנבי 99.

  

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ערן חרודי
הטיילור מייד ועוד 4 ברים נוספים בתל אביב נסגרים בשל פרויקט נדל"ן
צילום: ערן חרודי
מומלצים