שתף קטע נבחר

נפטר הפעוט שהתמוטט בגיגית - איבריו נתרמו

אלעד חיים אזרן בן השנתיים ושמונה חודשים נפטר בבית החולים כשבועיים לאחר שאיבד את הכרתו בזמן רחצה בגיגית בביתו בקריית חיים. "היה ילד יפה תואר, טהור, עם לב של מלאך", מסרו מקורבים למשפחה. הוריו הסכימו להעביר את איבריו לתרומה

בבית החולים רמב"ם בחיפה, נפטר בצהריים אלעד חיים אזרן, פעוט בן שנתיים ושמונה חודשים, שאיבד את הכרתו לפני כשבועיים בביתו. בבית החולים אושפז הילד במחלקה לטיפול נמרץ בבית החולים לילדים רות, אך למרות מאמצי הרופאים לא שב להכרתו.

 

הוריו, דקלה ודודו, אישרו לתרום את איבריו. אלעד היה הבכור, ולזוג תינוק כבן 9 חודשים.

 

בני המשפחה הסכימו לתרום את איבריו. אלעד חיים ז"ל ()
בני המשפחה הסכימו לתרום את איבריו. אלעד חיים ז"ל

האסון אירע בשבת, ה-14 באוקטובר בבית המשפחה בקריית חיים שבחיפה. בתחילה דווח כי הפעוט טבע בגיגית במהלך רחצה, אולם בני המשפחה סיפרו היום כי בימים שקדמו לאירוע סבל הילד מחום גבוה, ובמהלך הרחצה התמוטט. בני המשפחה החלו בפעולות החיאה בעודם מזעיקים עזרה ממד"א ומקבלים הנחיות מהחובשת במוקד.

 

הילד פונה במצב אנוש לרמב"ם שם חזר הדופק, אולם היום כאמור נקבע מותו. במהלך השבועיים האחרונים, נערכו תפילות רבות לשלומו של הפעוט בכל רחבי הארץ. בני המשפחה אמרו היום כי אלעד, "היה ילד יפה תואר, טהור, עם לב של מלאך מלא שמחת חיים, תמיד היה עם חיוך על פניו".

 

הלוויה תתקיים מחר ב-12:00 בבית העלמין נחלת בנימין בתל רגב.

 

יום לפני האסון, נפטר פעוט נוסף בקריות, יונתן קוזק, לאחר טביעה בבריכה בקיבוץ אפק. גם במקרה זה, אישרו הוריו לתרום את איבריו.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
"ילד יפה תואר וטהור". אלעד חיים ז"ל
ד"ר רק שאלה
מחשבוני בריאות
פורומים רפואיים
מומלצים