שתף קטע נבחר

האם נדרשה להציג אישור נוטריון לאימהות של רק אחד מהתאומים

אתי מילר ביקשה מקופת החולים שלה את מסמכיהם הרפואיים של שני בניה התאומים. כדי לקבל את מסמכיו הרפואיים של אחד התאומים, דרשה הקופה אישור נוטריון לאפוטרופסותה. האם: "זו דרישה הזויה". קופ"ח: "מצטערים על אי ההבנה"

אתי מילר, אם חד הורית לשני תאומים בני 12, מתארת כי קופת חולים כללית דרשה ממנה להציג אישור מנוטריון לכך שהיא אפוטרופוסית של אחד מילדיה, כדי שתוכל לקבל מהם את מסמכיו הרפואיים. למרבה האבסורד, הקופה לא דרשה אישור דומה עבור אחיו התאום.

 

"הילדים שלי עומדים בפני ועדת השמה לקראת עלייה לחטיבת הביניים בשל מצב רפואי", מתארת מילר, "ועדת ההשמה ביקשה מאיתנו את המסמכים הרפואיים שלהם. לאחרונה עברנו דירה ולא מצאתי את המסמכים של אחד מהבנים שלי, עילי".

 

אתי מילר לכתבה בלבד (באדיבות המצולמים)
"איך יתכן שאחד התאומים שלי והשני לא?"(באדיבות המצולמים)

 

האם מוסיפה: "פניתי לקופת חולים כללית בבקשה שישלחו לי את המסמכים הרפואיים והם דרשו אישור נוטריון לכך שאני האפוטרופוסית של הילד. זה היה מצחיק ומכעיס. לא ברור לי איך ייתכן שאחד התאומים הוא שלי והשני לא? פתאום אחרי 12 שנה אני צריכה להוכיח שאני אימא שלו? זה הזוי.

 

"אני אם חד הורית ומגדלת את הילדים שלי לבד", מציינת מילר, "קבלת אישור מנוטריון לדבר כל כך טריוויאלי כמו לקבל מסמכים רפואיים זה טרטור גדול מאוד. זה לא הגיוני".

 

מילר ניהלה לאחרונה מאבק משפטי מתוקשר על זכאותה לדיור ציבורי. האם הוכרה כזכאית לדיור מהמדינה לפני כ-11 שנה. לאחר שסולקה מדירתה התקשתה מילר למצוא דירה חלופית בשל הצורך להעמיד ביטחונות והיא וילדיה נותרו ללא קורת גג. מילר תיעדה את מצבן המחפיר של הדירות שהוצעו לה במסגרת זכאותה, דבר שהעלה לסדר היום את המצב הקשה של הזכאים לדיור ציבורי. לאחרונה, שוכנה מילר וילדיה בדירה מהדיור הציבורי בנתניה.

 

מקופת חולים כללית נמסר בתגובה: "שוחחנו עם גב' מילר והנושא הוסדר ישירות מולה. הועברו אליה המסמכים הרפואיים מהמרפאה המדוברת. אנו מצטערים על אי ההבנה שנוצרה, ומאחלים בריאות איתנה".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
באדיבות המצולמים
אתי מילר ושני בניה
באדיבות המצולמים
ד"ר רק שאלה
מחשבוני בריאות
פורומים רפואיים
מומלצים