שתף קטע נבחר

הסדנה שתלמד אתכם לצמוח ממשבר

מכון סילבה, המקדם בארץ את לימוד שיטת סילבה, טכניקת אימון פסיכולוגי שנועדה להגביר את את הריכוז והביטחון העצמי ולהפחיד מתחים וחרדות, יקיים שתי סדנאות בהנחיית מנהלת מרכזי הסילבה במרכז אמריקה, ד"ר ריבה ריבס. במוקד הסדנאות - החוסן הפנימי והיכולת לצמוח מתוך משבר וחוכמה רגשית

מכון סילבה ישראל, מכון המפיץ בארץ את שיטת סילבה, טכניקת אימון אישי שנועדה להגביר את הריכוז והביטחון העצמי, יארח בשבוע הבא את ד"ר ריבה ריבס, מנהלת מרכזי השיטה במרכז אמריקה לשתי סדנאות שילמדו את עקרונות השיטה.

 

ד"ר ריבס, פסיכותרפיסטית קלינית, תקיים בארץ שתי סדנאות שכותרתן "החוסן הפנימי – לצמוח מתוך משבר" ו"החוכמה רגשית – הבסיס לכל הצלחה".

 

שיטת סילבה, שיוסדה על ידי חוזה סילבה, היא שיטת אימון להתמודדות עם לחץ וחרדה. לימוד השיטה מורכב מארבעה שלבים – הרפיה מבוקרת, שיפור אישי, פיתוח יצירתיות ותפיסה על חושית.

 

ד
ד"ר רוזה ריבס(מכון סילבה ישראל)

 

בשלב ההרפיה לומדים מתרגלי השיטה להגיעה לרגיעה שכלית וגופנית. טכניקה זו, כך מסבירים מפתחי הטכניקה, מסייעת לפתור בעיות כמו נדודי שינה ועייפות.

 

שלב השיפור האישי של השיטה נועד כדי להקנות למתרגלים כלים להגברת הריכוז והזיכרון. השלב השלישי של השיטה הוא כאמור של פיתוח היצירתיות והאינטואיציה של המתרגלים ובשלב הרביעי והאחרון של השיטה נועד כדי לחדד את הכישורים האינטואיטיביים של המתרגל.

 

הסדנה הראשונה שתקיים ד"ר ריבס ביום 11.10.18 במוזיאון ארץ ישראל בתל אביב תתמקד בהקניית כלים להפוך משברים להזדמנויות. "בסדנה תחשוף ד"ר ריבס אסטרטגיות פרקטיות, טכניקות מוכחות וכלים יומיומיים שיאפרו למתרגלים לזהות ולפתח את המשאבים הפנימיים שיחזקו אותם בכל מצב", מתארים במכון סילבה ומוסיפים: "הסדנה תסייע לצלוח קשיים ומשברים, לצאת מהם מחוזקים יותר ולשמור על האופטימיות והחיוך".

 

הסדנה השנייה שתתקיים באותו היום תעסוק בחוכמה רגשית. "הכעס, החרדה והעצב הם בדרך כלל הרגשות שמוציאים אותנו מאיזון וגורמים לנו לבעיות", מסבירה ד"ר ריבס, "האנאלפביתיות הרגשית עולה לנו ביוקר - או שאנחנו מנהלים את הרגשות שלנו או שהרגשות שלנו מנהלים אותנו".

 

הסדנה תקנה למשתתפים טכניקות לניהול הכעס, העצב והחרדה, ותסייע לפתח יכולת לשלוט ברגשות.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: shutterstock
חוסן נפשי וצמיחה ממשבר
צילום: shutterstock
ד"ר רק שאלה
מחשבוני בריאות
פורומים רפואיים
מומלצים