שתף קטע נבחר

טחינה עם ספירולינה וסקייטבורד לאימוני כושר

מטחינה שמשולבת עם אצת ספירולינה, דרך סקייטבורד ייעודי לתרגילי כושר ביתיים ועד לקרם עיניים ולחות שעולים ביחד פחות מ-100 שקל. מוצרים חדשים על מדפי הבריאות, הטיפוח והכושר

1. טחינה עם ספירולינה

עשירייה בריאה (צילום: יח

טחינה, בעיקר אם היא עשויה משומשום מלא, בריאה לנו. כך גם ספירולינה, שהיא אצה שנחשבת בשנים האחרונות לכוכבת הסופר פודס. בחברת המזון ניליפוד-טק שידכו את שני המרכיבים וקיבלו טחינולינה – טחינה סופר בריאה בשילוב אצת הספירולינה. הנסיינית מדווחת: "אין ספק שרכיבי המוצר החדש בריאים ואפילו קיבלו תו אורגני, אבל בכל מה שקשור לטעם – צריך קצת להתרגל. בכל זאת, טחינה היא כמעט המאכל הלאומי שלנו, וכשנוגעים לנו בטחינה, נוגעים בנשמה. מומלץ למי שלא מפחד מטעמים חדשים".

  • ציון: 8
  • מחיר: מ-20 שקל ל-350 גר', בחנויות הטבע והרשתות

 

 

2. שואב אבק לאסתמתיים

עשירייה בריאה (צילום: יח

בכל בית כמעט תמצאו היום שואב אבק. אבל יש אנשים שלא יכולים לחיות בלעדיו. הנסיינית שלנו, למשל, סובלת מאסתמה קשה ומתעקשת להמשיך ולגדל את חתולתה השעירה. אז נתנו לה לנסות את שואב האבק החדש של Shark שמבטיח רמת שאיבה שלא נראתה עד היום. אכן? הנה התרשמותה: "כשסיפרו לי שמדובר בדגם חזק במיוחד, חייכתי ואמרתי לעצמי – ברור שיגידו, הם רוצים למכור. אבל ברגע הראשון שהפעלתי אותו על השטיח הבנתי למה התכוונו. מרוב עוצמה, השואב כמעט ברח לי מהידיים והתקדם בעצמו. מדובר בשואב לא זול אבל כזה שמבצע את העבודה כמו שצריך. אחרי שימוש קצר בו, הוא הותיר שטיח נקי לחלוטין מכל שערותיה של חתולתי היקרה והשעירה, כלולים במחיר אביזר פינות ומסילות, אביזר מיוחד ללכידת שיערות, מברשת לספות ומזרונים, מברשת טורבו ממונעת ומברשת אבק אנטי אלרגנית. ניתן לטעון את הסוללה כשהיא בתוך השואב או מחוצה לו. הדגם הספציפי שאני ניסיתי (IF250) הגיע עם 2 סוללות נשלפות, כך שזמן השאיבה כמעט בלתי מוגבל, השואב עצמו קל מאוד, המוט מצליח להגיע לכל מקום בעזרת מערכת טלסקופית מתקפלת והוא קל לאיחסון לאחר קיפול פשוט של המוט. ממליצה".

  • ציון: 9
  • מחיר: 1,990 שקל, ברשתות החשמל

 

 

3. תה ג'ינג'ר וכורכום

עשירייה בריאה (צילום: יח

למעלה מ-3,000 מחקרים מעידים שצריכה קבועה של כורכום טובה לבריאות. על ג'ינג'ר כמובן אין מה להוסיף, מדובר גם כאן בשורש עם הרבה יתרונות בריאותיים. לכן שמחנו לדגום את התה החדש של פומפדור שמכיל תמציות של ג'ינג'ר וכורכום. אבל איך הטעם? הנסיינית מדווחת: "אם שותים במחשבה שזה בריא, מתגברים על הטעם הלא כל-כך קונבנציונלי. אהבתי את העובדה שמדובר בתה ללא קפאין ושכל המרכיבים בריאים".

  • ציון: 8
  • מחיר: מ-14.90 שקל, בכל רשתות המזון

 

 

4. סקייטבורד לאימוני כושר

עשירייה בריאה (צילום: יח

הוא לא מיועד לרכיבה, אלא לאימון כושר. מדובר בסקייטבורד קטן שניתן לבצע עמו מגוון תרגילי כוח לידיים, לכתפיים, לרגליים, לבטן ולגב, תרגילי גמישות, קואורדינציה, שווי משקל ועוד. את התרגילים ניתן לראות ביו-טיוב. נתנו את הסקייטבורד לנסיין שלנו שחזר עם התרשמותו: "יופי של רעיון. תחילה לא הבנתי מה לסקייטבורד ולתרגילי כושר. הסרטון בהחלט הכניס אותי לעניינים בקלות. יופי של תרגילים, הגוף כאב מכאבי שרירים טובים ביום שאחרי. אהבתי שהוא מגיע בתיק נשיאה כך שניתן לנייד אותו לכל מקום".

  • ציון: 9
  • מחיר: 39 שקל, ברשת מגה ספורט

 

 

5. תרסיס אורגני לידיים

עשירייה בריאה (צילום: יח

החורף מביא איתו כידוע לא מעט מחלות, רבות מהן יכולות להמנע בקלות יחסית. קבלו אמצעי אחד במלחמה הזו - תרסיס אורגני להיגיינת הידיים בניחוח לבנדר של ד"ר ברונר. הוא מכיל אלכוהול אורגני (מסתבר שיש כזה דבר), גליצרין אורגני ושמן לבנדר אורגני שמותיר את הידיים ריחניות. הנסיינית דיווחה: "מוצר טוב, מתאים ל-500 שימושים על פי היצרן, כך שגם לא יקר. לאחר השימוש יש ריח עדין ונעים של לבנדר".

  • ציון: 8
  • מחיר: 29.90 שקל, בבתי הטבע וברשתות השיווק

 

 

6. פסטה עשירה בחלבון

עשירייה בריאה (צילום: יח

פסטה Rummo משיקה שתי צורות חדשות – לינגוויני ופוזילי, ועל הדרך מתגאה באחוזי חלבון גבוהים – 14.5% ל-100 גרם, מה שגם תורם ליציבות הפסטה בבישול וגם מתאים לספורטאים שמעוניינים להגדיל את צריכת החלבון. הנסיין חובב הכושר טעם ודיווח: "פסטה מעולה, טעמה לא מרגיש שונה משאר הפסטות, אבל טוב לדעת שאני מקבל ממנה יותר חלבון בארוחה".

  • ציון: 8
  • מחיר: 10.90 שקל ל-500 גרם, ברשתות המזון

 

 

7. שעון עמיד לזעזועים עם סטופר, מד שתייה וטיימר

עשירייה בריאה (צילום: יח

הוא לא שעון דופק מסורתי, אבל יש לו כמה תכונות מעניינות כמו סטופר עם פיצול זמנים, תזכורות למניעת התייבשות, וגוף פלדה עמיד במיוחד. שעוני ה-shock של טיימקס קיימים כבר עשרות שנים והדגם החדש יתאים בעיקר לחיילים שנמצאים בשטח. הנסיין, חייל בסדיר, מדווח: "דבר ראשון השעון יפה ומאוד מרשים על היד. אהבתי את הגודל ואת הספרות הגדולות בתצוגה, רצועת הגומי מאוד נוחה ואפשר אפילו לכבסה, הטיימר מעולה, יש גם שעון מעורר, אבל במחיר הזה הייתי מצפה שהשעון 'ידבר' גם עם הטלפון הנייד".

  • ציון: 7
  • מחיר: 599 שקל, בחנויות השעונים

 

 

8. חזיית ריצה לנשים

עשירייה בריאה (צילום: יח

כשמדובר בלבוש וציוד לנשים שרצות – חזיית ריצה טובה חשובה כמעט כמו נעלי הריצה. נתנו את חזיית הריצה Fiona של ברוקס לנסיינית שמשתתפת בתחרויות ריצה רבות ומדווחת: "בדקתי את חזיית הספורט של ברוקס בכמה ריצות והיא הייתה נוחה ובעלת תמיכה מצוינת, גם אחרי מספר כביסות במכונה. החזייה עשויה מבד מנדף זיעה איכותי ועם כתפיות רחבות ונוחות. עצם זה שלא חשבתי עליה בכלל במהלך האימון אומר שהיא עשתה את העבודה. יתרון נוסף - יש לה פתיחה וסגירה מאחור, מה שמקל על הלבישה וההורדה שלה ולא צריך 'להילחם' איתה כשמזיעים אחרי ריצה, מה שקורה לא פעם עם גוזיות".

  • ציון: 9
  • מחיר: 250 שקל, ברשת חנויות ברוקס

 

 

9. קוסמטיקה במחיר משתלם

עשירייה בריאה (צילום: יח

הורגלנו במשך השנים להשקיע מאות שקלים במוצרי הקוסמטיקה שאנו צורכים. לכן עניין אותנו לנסות דווקא מוצרים עם עלות נמוכה ולבחון אם יש הבדל בביצועים. העברנו לנסיינית קרם ג'ל מעורר לעיניים וקרם לחות עם חומצה היאלרונית מסדרת הטיפוח החדשה של ניוטרוג'ינה, וכך התרשמה: "קרם העיניים נותן תחושה של רעננות. הג'ל סמיך אבל לא מדי, העיניים מרגישות פחות נפולות. קרם הלחות הרגיש כמו אותם קרמים עליהם נשלם פי 5, ולעיתים פי 10 ובסך הכל עשה את העבודה. במחיר הזה הם קנו אותי".

  • ציון: 9
  • מחיר: 81.90 שקל למוצר, ברשתות הפארם והשיווק

 

 

10. מוצרי טיפוח לשיער לגבר

עשירייה בריאה (צילום: יח

שוורצקוף יצאו עם 3D Men, סדרת מוצרים לטיפוח השיער שמיועדת לגברים. הסדרה כוללת שמפו לשיער דליל, חימר לעיצוב השיער, וקס וג'ל. הנסיין השתמש ודיווח: "חומרים איכותיים עם ניחוחות גבריים. החימר לשיער עובד מצוין. בגלל הגימור המאט שלו השיער נראה טבעי ונראה כאילו לא טופל. השמפו משאיר בשיער ניחוח מנטה פרשי. אם המחירים היו זולים יותר, היה מושלם".

  • ציון: 8
  • מחיר: 78-200 שקל, במספרות ברחבי הארץ

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: יח"צ
חזיית ריצה של ברוקס
צילום: יח"צ
ד"ר רק שאלה
מחשבוני בריאות
פורומים רפואיים
מומלצים