שתף קטע נבחר

תרמה פעמיים את שיערה לחולי סרטן וחלתה בעצמה

אורי יצחקי בת ה-16 תרמה את שיערה כבר כשהייתה בכיתה ד', אבל לא ידעה שכעבור מספר שנים תחלה בעצמה בסרטן ותזדקק לתרומת שיער. בריאיון לאולפן ynet היא מספרת על חשיבותה העצומה של הפאה לתהליך הנפשי שהיא עברה וקוראת לכולם לתרום

  

 

כבר כשהייתה בכיתה ד' החליטה אורי יצחקי (16) לעשות מעשה נדיב ולתרום את הצמה הארוכה שלה לטובת פאות לחולות סרטן. כעבור שנה וחצי, שהשיער ארך שוב, היא תרמה אותו פעם נוספת לאותה מטרה. היא לא ידעה שכעבור מספר שנים היא תהיה בצד השני.

 

לפני כחצי שנה גילתה אורי שהיא עצמה חלתה בסרטן, ובעקבות טיפולי הכימותרפיה היא איבדה את שיערה. רק אז היא גילתה על בשרה עד כמה חשובה הייתה התרומה שהיא תרמה פעמיים.  "בתור ילדה בת 16 עם שיער ארוך, ופתאום אין לי שיער, זה קשה להשלים עם זה", היא מספרת. "אני מסתכלת במראה ואני רואה בן אדם אחר לגמרי, זה לא אני".

 

כל המתנות שבעולם לא יחליפו את מה שהפאה יכולה לתת

היום, לאחר שהיא הבריאה מהמחלה, היא מספרת עד כמה עוצמתית הייתה עבורה הפאה שהיא קיבלה כשחלתה וקוראת לאנשים לתרום. "כשיש את הפאה ועם קצת איפור על הפנים אני חוזרת למה שאני רגילה לראות וזה מקל על השינוי הפיזי שאני עוברת. הרבה אנשים לא מבינים את העוצמה, זה משהו שמחזיר לך את האני שלך כשאת מסתכלת במראה וזה חודר לנפש.

 

"לתרום שיער זה אחד המעשים הכי חשובים שאפשר לעשות בשביל חולי סרטן. לא משנה כמה תתנו, הרעיון של הקמפיין היה שלא משנה כמה פירות, ירקות, שוקולדים, כל המתנות שבעולם לא יחליפו את מה שהפאה יכולה לתת לי בתור חולת סרטן ובתור מישהי שרגילה לראות את עצמי עם שיער".

 

רוצים גם אתם לתרום שיער לחולות סרטן? קמפיין תרומות שיער של זכרון מנחם ו"פנטן" יתקיין בין התאריכים 23-26 בדצבמר 2018

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מסתכלת במראה ורואה בן אדם אחר. אורי יצחקי
ד"ר רק שאלה
מחשבוני בריאות
פורומים רפואיים
מומלצים