שתף קטע נבחר

מכנס ריצה עם כיס לא מזיע וממתיק בריא שהוא כמו סוכר

ממארז מפנק לספורטאים דרך פסטה בריאה במיוחד ועוד מזוודה שתעשה לגב שלכם טוב. 10 מוצרי בריאות חדשים על המדף

1. מארז מוצרי צריכה לספורטאים החבילה אחת

עשירייה בריאה (צילום: יח

בית המרקחת המקוון E-pharma משיק את Power Box - מארז מוצרי צריכה לספורטאים, שמורכב לאחר ייעוץ טלפוני ובהתאמה אישית. העברנו לבית המרקחת המקוון את מספר הטלפון של הנסיין שלנו ואחרי ייעוץ טלפוני קיבל את המארז. זה מה שאמר: "בענף שבו ייעוץ מקצועי אינו תמיד זמין, היה נכון לשמוע מישהו שמבין בעניינים אלו והמליץ על מוצרים שהתאימו לי. לא מדובר במוצרים חדשים, אלא פשוט במקבץ מוצרים קיימים שצריכתם הותאמה לי אישית על-ידי היועץ. וכך הגיעה לביתי כעבור יומיים קופסה מלאה בתוספי תזונה המיועדים לספורטאים, משחת הרגעה לשרירים וחטיפי אנרגיה. המחירים – בהחלט אטרקטיביים לעומת חנויות אחרות, לפחות ברוב המוצרים".

  • ציון: 8
  • מחיר: החל מ-99 שקל למארז ומשולח חינם, באתר

 

 

2. חגורת ריצה לאחסון טלפון ומפתחות

עשירייה בריאה (צילום: יח

חגורת ריצה טובה צריכה להיות חזקה מספיק כדי לשאת בתוכה טלפון ומפתח או מטבעות, אבל גמישה ועדינה כדי שלא תעיק על המותניים בזמן הריצה. העברנו את חגורת הריצה Pulse Belt – Fiery של סלומון מבית קל-גב לאצנית חובבת שחזרה עם רשמיה: "חגורה שנראית תחילה עבה ומגושמת, אולם כשמתחילים לרוץ איתה, היא מתגלה כיעילה וכמעט לא מורגשת על הגוף. האריג ממנו היא עשויה גמיש ונמתח להתאמה מקסימלית על המותניים".

  • ציון: 9
  • מחיר: 155 שקל, בנקודת זינוק מושב עשרת, ראן וואי בזרזיר ולט'ס גו בנמל ת"א

 

 

3. פסטה מקמח כוסמין מלא

עשירייה בריאה (צילום: יח

היא מחממת ומנחמת – אין כמו פסטה. אבל איך הגרסה הבריאה שלה שמגיעה מחברת שדה וכוללת סדרת פסטות אורגניות מקמח כוסמין בכל מיני צורות? הנסיינית דיווחה: "תחילה הטעם – הוא שונה מהפסטה הרגילה, המרקם אחר והטעם אגוזי מעט. אבל שווה להתרגל כי לפסטת כוסמין יתרונות רבים - הגלוטן כאן שונה מפסטות מחיטה רגילה ולכן מתעכל טוב יותר, כמות הסיבים התזונתיים גדולה יותר וכך גם כמות החלבון (כ-10.5 גרם ל-100 גרם).

  • ציון: 9
  • מחיר: 19.90 שקל ליחידה, בבתי הטבע וברשתות השיווק

 

 

4. מיצוי חמוציות בשילוב חיידקים פרובטיוטיים

עשירייה בריאה (צילום: יח

הכירו את קרנביוטיק, תוסף חדש המכיל מיצוי חמוציות בריכוז גבוה במיוחד ופרוביוטיקה בתוספת סיבי FOS שמופקים מצמח העולש, המשמשים כמצע מזון לחיידקים הפרוביוטיים הידידותיים ובכך תורמים לשגשוגם. העברנו לנסיינית שסובלת כמעט תמידית מזיהומים בנרתיק: "אחרי שימוש של קצת למעלה מחודש, שמחה לומר שחלה הפוגה בבעיות שהיו. אבל המחיר לא נמוך, לשתי כמוסות ביום העלות החודשית גבוהה, ואם נוטלים 4 ליום, בכלל מדובר בהוצאה חריגה".

  • ציון: 8 (בגלל המחיר)
  • מחיר: 129 שקל, ברשת ברא צמחים

 

 

5. טונה לייט בשלושה טעמים חדשים

עשירייה בריאה (צילום: יח

כבר לא צריך לקנות טונה במים אם אתם שומרים על המשקל או מתאמנים בחדר הכושר ושומרים על תזונה תואמת. הכירו את סדרת 'סטארקיסט לייט' בטעמי לימון-פלפל חריף, עשבי תיבול וטבעי. הנסיין מדווח: "הטעם מעולה ולא מורגש שמדובר במוצר לייט. רק 125 קלוריות לקופסא, שכוללת 20 גר' חלבון ו-4% שומן בלבד".

  • ציון: 9
  • מחיר: מ-6.90 שקל, ברשתות השיווק

 

 

6. לא רק בחורף: תה פרימיום שמיוצר ע"י ישראלים בסין

עשירייה בריאה (צילום: יח

מחקרים רבים כבר הוכיחו את יעילותו הבריאותית של התה. יזם ישראלי לקח את העניין כמה צעדים קדימה והחל לגדל בעצמו תה איכותי ואורגני בסין בתנאי גידול מוקפדים. כך נולד המותג "Te" שמציע לישראלים 9 סוגי תה שונים ביניהם תה לבן, תה אולונג ותה פרחים. ואיך הטעם והמחיר? הנסיינית שלנו, חובבת גדולה של תה, מדווחת: "בגלל שמדובר בדבר האמיתי, הטעם מעט שונה ממה שהורגלנו. אבל תוך שניות החיך מתרגלת ומתמכרת".

  • ציון: 9
  • מחיר: מ-1.80 שקל לתיון, בקניון הזהב, שער רומא

 

 

7. יוגורט עיזים ויווני סמיכים במיוחד

עשירייה בריאה (צילום: יח

מחלבת שומרון שמייצרות בדרך-כלל גבינות פלשו לתחום היוגורטים ומציעים יוגורט עיזים 3.8% במתיקות מעודנת ויוגורט יווני 3% או 8% - כולם מיוצרים בשיטות מסורתיות. והטעם? "את העיזים אכלתי ונהניתי, עם היווני היו לי מעט בעיות בסמיכות הרבה שפחות נעימה לחיך", מדווחת הנסיינית.
  • ציון: 7
  • מחיר: מ-6.50 שקל לגביע, ברשתות השיווק

 

 

8. לטוס לחו"ל בלי כאבי גב עם המזוודה הדקה בעולם

עשירייה בריאה (צילום: יח

עידן הלואוקוסט בטיסות גרם לכך ששווה לטוס עם טרולי בלבד ולחסוך כסף וזמן רב במתנה למזוודה. אז אם עולים עם המזוודה למטוס, לפחות שתהיה קלה. וזוהי בדיוק הטרולי החדשה של Rollink, ששוקלת רק 2.1 ק"ג ומתקפלת לעובי של 5 ס"מ. ציוותנו אותה לנסיין שטס בדיוק לחו"ל וזו התרשמותו: "היא קלה ודקה מאוד, 40 הליטרים שהיא מכילה מספיקים בהחלט לטיול של 3-4 ימים וחסכו לי את תוספת המזוודה השנייה".

  • ציון: 9
  • מחיר: 249 שקל, באתר וברשתות

 

 

9. הממתיק שנראה כמו סוכר אבל הוא לא

עשירייה בריאה (צילום: יח

אם הוא נראה כמו סוכר וטעמו כסוכר, האם יכול להיות שהוא לא סוכר? בהחלט כן. זהו הסוויטאנגו - תחליף סוכר חדש על בסיס רכיבים מן הטבע (אריתריטול וסטיביה, אשר יעילותם הוכחה במחקרים רבים והם נמצאו כבטוחים לצריכה), שמתאים גם לסוכרתיים וגם לשומרי המשקל. "מדובר במוצר עם טעם, מראה ומרקם של סוכר. אלא שיש למוצר הזה אינדקס גליקמי 0, מה שאומר שהוא אינו גורם לקפיצה בערכי הסוכר בדם ואינו גורם להפרשת אינסולין, כך שהוא בטוח לחלוטין לסוכרתיים וסופר יעיל לשומרי הבריאות האחרים. אבל 30 שקל לפחית סוכר? מעט יקר".

  • ציון: 9 (רק בגלל המחיר)
  • מחיר: 29.90 שקל, בחנויות הטבע ובאתר החברה

 

 

10. מכנס ריצה עם כיס עמיד לזיעה

עשירייה בריאה (צילום: יח

הריצה הפכה בשנים האחרונות לחלק מחיינו, וככזו אנחנו משלבים אותה בכל שעות היום, בין העיסוקים הרבים שלנו. ב"ברוקס" הבינו את העניין ויצאו עם מכנס ריצה עם כיסים רבים לאחסון מפתחות, כרטיסי אשראי והטלפון הנייד. הנסיין התלהב מהכיס ללא זיעה: "במיוחד עבור הטלפון הנייד שנמצא איתנו תמיד, מיועד הכיס הצדדי שמבודד מזיעה. כך ניתן לרוץ עם הנייד, לשמוע מוסיקה לאורך הריצה וכלל לא להרגיש שהוא בכיס הצדדי שנמצא פחות בתנועה".

  • ציון: 9
  • מחיר: 199 שקל, ברשת ברוקס

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: יח"צ
זה רק נראה כמו סוכר
צילום: יח"צ
ד"ר רק שאלה
מחשבוני בריאות
פורומים רפואיים
מומלצים