שתף קטע נבחר

עשירייה בריאה: שמנים אתריים בערכה והמבורגרים מונבטים

מנוזל כלים אקולוגי דרך אביזרי תמיכה אורתופדים מתכווננים ועד לתכשירי קוסמטיקה המיועדים לספורטאים. 10 מוצרי בריאות חדשים על המדף

1. נוזל כלים אקולוגי

asirya (צילום: יח

חומרי הניקוי מכילים כימיקלים רבים שעלולים לגרום נזק לבריאות שלנו, בעיקר אם יש בבית ילדים קטנים. לחברת אקובר נוזל כלים חדש שמבוסס על רכיבים ממקור צמחי ומינרלי ונקי מתוצרים מתעשיית הנפט. אפילו הבקבוק שלו עשוי מקנה סוכר ופלסטיק ממוחזר. אבל האם גם מדובר בחומר יעיל שעובד? הנסיינית מדווחת: "נוזל הכלים מאוד סמיך, כך שמספיקות כמה טיפות על הסקוץ' לסבב בינוני של ניקוי כלים. המחיר כמובן יקר מנוזל הכלים הרגיל".

  • ציון: 9
  • מחיר: 15.90 שקל לליטר, בבתי הטבע וברשתות השיווק

 

 

2. מסכת פנים למזעור השפעת נזקי הסביבה

asirya (צילום: יח

טרנד מסכות הפנים לטיפול עצמי בבית שיגר אלינו עשרות מוצרים מכל מיני סוגים ובכל מיני מחירים. המסכות של Hydrashield מסדרת Luminesce הבטיחו למזער את החשיפה לפגעי נזקי הסביבה ולהעניק לעור הפנים מראה זוהר. אמת בפרסום או הבטחות שווא? הנסיינית: "מודה שתחילה הייתי סקפטית לגבי המוצר, אבל חצי שעה אחרי שהונח על הפנים והוסר, אכן הורגש אותו מראה זוהר שהובטח על ידי היצרן ונשאר איתי עד ליום שלמחרת. השאלה היא אם שווה לשלם כ-80 שקלים למסכה אחת עבור אפקט מרשים ל-24 שעות. החלטה שלכם".

  • ציון: 8 (בגלל המחיר)
  • מחיר: 409 שקל למארז של 5 מסכות, אצל המפיצים ובמשרדי החברה

 

 

3. סדרה טיפולית לאקנה

asirya (צילום: יח

העברנו את המוצרים בסדרת אקניל, שכוללים תחליב עם מקדם הגנה, תרחיץ וג'ל, למתבגר עם בעיה קלה של אקנה בפנים. אחרי כחודש וחצי של שימוש יומי, הנה מה שמסר: "התחליב הפך את העור לשומני מדי ולכן הפסקתי, אבל התרחיץ והג'ל יעילים. האקנה לא נעלמה לגמרי, אבל חל שיפור משמעותי".

  • ציון: 7.5
  • מחיר: 69.50 שקל למוצר, ברשתות הפארם ובתי המרקחת

 

 

4. אביזר תמיכה אורתופדי מתכוונן

asirya (צילום: יח

לא מעט אביזרי תמיכה אורתופדים קיימים בשוק לקיבוע ותמיכה של הברך, הקרסול, מפרק כף היד או המרפק. אלא שהמוצר החדש של המותג Futuro מבית 3M, מגיע עם חוגת כוונון להתאמת התמיכה באופן ספציפי על האיבר הכואב. שינוי רצוי או תרגיל שיווקי? הנסיינית שסובלת מכאבי במפרק כף היד מדווחת: "כמי שמשתמשת כמעט באופן קבוע בתומכים מסוגים שונים, יש כאן רעיון מצוין. החוגה אפשרה לי לכוון בדיוק את מידת הלחץ על היד להרגשה נוחה יותר ולאפקט טיפולי משופר. עם זאת, המחיר יקר מהמוצרים הרגילים בתחום".

  • ציון: 8.5
  • מחיר: 109-349 שקל, בבתי המרקחת

 

 

5. סדרת שמנים אתריים טיפוליים

asirya (צילום: יח

סדרת Roll To Remedies של nealsyard כוללת 5 בקבוקונים של שמנים אתריים להגברת תחושת הרוגע והשלווה, להרפיית הגוף והמחשבות, להגברת תחושת הריכוז ולהגברת האנרגיה. עובד או לא? הנסיין מדווח: "כמי שהשתמש בעבר בשמנים אתריים, האפקט הטיפולי מוכר לי. אהבתי את העובדה שמדובר בבקבוקונים קטנים למטרות שונות. הטיפול להשראת רוגע שלפני השינה עבד, האחרים פחות. המחיר אינו זול, אבל נראה כי מדובר במרכיבים איכותיים".

  • ציון: 7
  • מחיר: 300 שקל לסדרה, באתר או ברשת אניס

 

 

6. המבורגרים וקציצות מירקות וקטניות מונבטות

asirya (צילום: יח

לשוחרי הבריאות ובעיקר לטבעונים נוספו לאחרונה לא מעט אופציות ראויות על מדפי המוצרים הקפואים. עכשיו מגיעה "מונבטים", סדרה של המבורגרים וקציצות מן הצומח אורגנית, ללא גלוטן, ללא תוספת סוכר, ללא שמן וללא חומרי טעם וריח. ומה עם הטעם? דבר טבעוני המחמד של המערכת: "אחרי ניסיונות לא כל-כך מוצלחים עם מוצרים קפואים אחרים, הופתעתי מהטעם המעולה של הסדרה החדשה. הטעם לגמרי לא תעשייתי ומרגיש כאילו נעשה במטבח הביתי. כמה דקות בטוסטר-אובן או על מחבת חמה ויש לכם ארוחת מלכים. המומלץ ביותר - המבורגר עדשים חומות, כוסמת וסלק".

  • ציון: 9
  • מחיר: 25 שקלים למארז, באתר ובחנויות

 

 

7. תכשיר קוסמטיקה לספורטאים

asirya (צילום: יח

הזיעה שמתלווה לעיסוק בספורט אולי מעניקה לנו הרגשת סיפוק ואישור שהצלחנו להיפטר מקלוריות עודפות, אבל לעיתים היא עשויה לגרום לנזקים קלים בעור, בגלל הרכיבים השומניים שעלולים לגרום לסתימת נקבוביות העור ובהמשך לאקנה. בחברת חוה זינגבוים, השיקו את Clearest – Balancing Cleanser, שהוא ג'ל ניקוי לפנים המיועד לעוסקים בספורט. כדורגלן חובב שמח לקבל את המוצר להתנסות ודיווח: "מדובר בתכשיר איכותי, שבאמת נותן תחושה של ניקיון והתחדשות העור ולסיום גם רוגע. חבל שהעלות כזו יקרה".

  • ציון: 8
  • מחיר: 399 שקל, אצל קוסמטיקאיות העובדות בשיטת חוה זינגבוים

 

 

8. סדרה טיפולית לשיקום העור

asirya (צילום: יח

סדרת CeraVe של לוריאל פותחה על-ידי רופאי עור ומשלבת 3 סרמידים (מולקולות שומניות) המסייעים בשיקום שכבת ההגנה הטבעית של העור ומערכת הולכה הגורמת לשחרור מושהה, כך שהעור מוזן בלחות למשך שעות ארוכות. ואיך זה מרגיש? "כמי שסובלת שנים מאלרגיות שונות בעור, משחתי לנסות את תכשירי הסדרה שבנוסף לכל המרכיבים שלהם, מגיעים לא פראבנים או בישום. התכשירים טובים, אהבתי את קרם הרגליים שבשניות העניק לעור לחות שנשארה עליו למשל שעות ארוכות".

  • ציון: 9
  • מחיר: מ-24.90 שקל למוצר, בחנויות הקוסמטיקה

 

 

9. פתיתי ספירולינה

asirya (צילום: יח

נראה כי אצת הספירולינה כבשה בשנים האחרונות את עולם מזונות הבריאות. עכשיו קבלו ורסיה נוספת למזון-העל הזה – פתיתים של ספירולינה מבית 'ברא צמחים'. מדובר בפתיתים פריכים במליחות מעודנת שניתן להוסיפם לסלטים, לטחינה, לשייקים, לכריכים ולממרחים. מה חשב הנסיין? "היה לי כייף אפילו לנשנש את גרגרי הבריאות האלו, אבל למה כזה יקר?".

  • ציון: 8
  • מחיר: 95 שקל ל-200 גרם, באתר או בחנויות הטבע

 

 

10. אוזניות ריצה שמופעלות בדיבור

asirya (צילום: יח

סמסונג השיקה בישראל את ה- Galaxy Buds, אוזניות כפתור אלחוטיות עם מערכת סאונד של AKG, המיועדות לאנשים שעושים ספורט. הנסיין בילה איתן מספר שבועות ואלו חוויותיו: "הסאונד של ה-buds מעולה, אבל לא רק בסביבת הבית השקטה, אלא גם בחוץ. אהבתי את העובדה שהאוזניות "מדברות" עם הטלפון שלי מתוצרת סמסונג, וכך במהלך הריצה יכולתי לבצע שיחות, לשלוח הודעות טקסט ואפילו לבדוק את חיי הסוללה של האוזניות – הכל בעזרת דיבור עם ביקסבי (ה"סירי" של סמסונג) ללא מגע עם הטלפון. המחיר אינו זול, אבל יש תמורה".

  • ציון: 9
  • מחיר: 599 שקל, בחנויות המורשות

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: יח"צ
לכוונן את התומך האורתופדי
צילום: יח"צ
ד"ר רק שאלה
מחשבוני בריאות
פורומים רפואיים
מומלצים