שתף קטע נבחר

הטיפול הפופולרי בהזעת יתר הסתיים בזיהום ואשפוז

י' עבר טיפול בהזעת יתר בבית השחי. זריקות האלחוש שקיבל במקום גרמו לו לזיהום חמור ואשפוז ממושך. אמו של י': "רוצים ליידע את הציבור בדבר הסכנות. הסבל של בני לא היה שווה את הטיפול"

הטיפול שגרם לסבל: י' בן ה-28 מאזור המרכז הגיע לקליניקת "לייזר שייפ" בראשון לציון כדי לעבור טיפול בהזעת יתר בבית השחי. הצעיר לא שיער כי הטיפול שניתן לו יגרום לו לזיהום שיצריך אשפוז ממושך.

 

הטיפול שעבר י' להזעת היתר בבית השחי מתבצע באמצעות הרס בלוטת הזיעה על ידי חימום האזור באמצעות אנרגיה אלקטרו-מגנטית. מדובר בטיפול חד פעמי שעלותו הממוצעת כ-15 אלף

 

"הגענו לקליניקה אחרי ששמענו עליה בטלוויזיה וקיבלנו המלצות", מספרת אמו של י', "הטיפול הצריך הרדמה מקומית והבן שלי קיבל 12 זריקות אלחוש".

  

לייזר שייפ לכתבה בלבד ( )
12 זריקות אלחוש. גרמו לזיהום חמור ואשפוז ממושך

 

קיראו עוד:

איך תבדילו אם זו רק זיעת קיץ או בעיה יותר מורכבת?

אחרי שהתרשל 3 פעמים - הדוקטור ממשיך לנתח

"התעוורתי כי שב"ס מנעו ממני לקבל תרופות"

 

"זו הייתה טראומה"

אמו של המטופל מספרת: "אחרי שחזרנו הביתה מהטיפול, בית השחי השמאלי של הבן שלי התנפח באופן חמור. הוא החל לסבול מחום ומכאבים, התקשרנו לקליניקה והם ביקשו שנגיע אליהם. כשהם ראו אותו הם שלחו אותו ישר לבית החולים. משם התחילה סאגה מטורפת".

 

י' אושפז בבית החולים בילינסון למשך יותר משבועיים. "הבן שלי נאלץ לקבל טיפול אנטיביוטי נרחב וסטרואידים. עשו לו ניקורים לניקוז הנוזלים. זו הייתה טראומה, והכל בגלל שהוא רצה להפסיק את הזעת היתר בבית השחי", אומרת האם.

 

אחרי שיחרורו, נאלץ י' לעבור טיפולי פיזיותרפיה כדי לשקם את תנועת היד.

 

 

לייזר שייפ לכתבה בלבד ( )
לאחר הטיפולים. פיזיותרפיה לשיקום היד

 

"הסבל של בני לא היה שווה"

אמו של י' מוסיפה כי הם פנו לחברה בבקשה שייקחו אחריות על הנזק שנגרם לבנה. "הם השיבו לנו שמבחינתם הטיפול הצליח ושהם מוכנים לפצות אותנו רק על עלות הפיזיותרפיה.

 

"מבחינתי הם התנערו מלקחת אחריות על המקרה. אני לא מעוניינת בכסף. אני רוצה ליידע אנשים בדבר הסכנות שיש בטיפולים הללו. יש צד בטיפולים הללו שלא חשוף לציבור. הסבל של הבן שלי לא היה שווה את הטיפול, למרות שמבחינתם הטיפול הצליח".

 

מלייזר שייפ נמסר בתגובה: "לייזר שייפ מכחישה בכל תוקף את הנאמר על ידי המטופל. מרגע שהמטופל יצר עמנו קשר הוא טופל ולווה על ידי המנהל הרפואי של הרשת אשר היה איתו ועם אמו בקשר רציף ובנוסף עם הצוות המטפל. אנו נמשיך להתנהל מול המטופל.

 

"לייזר שייפ שומרת לעצמה את הזכות לתביעה בגין הוצאת לשון הרע. אנו נמשיך להעניק את השירות המקצועי והמסור לאלפי לקוחותינו".

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ד"ר רק שאלה
מחשבוני בריאות
פורומים רפואיים
מומלצים