שתף קטע נבחר

10 מוצרים חדשים שישדרגו את הפעילות הספורטיבית

מנעלי ריצה שמיועדות למשטחים עירוניים דרך בקבוק ספורט אליו מוצמד רמקול ועד לשעון כושר יעיל וזול במיוחד. 10 מוצרים חדשים שאם לא ישפרו את הביצועים הספורטיביים שלכם, לפחות ינעימו לכם אותם

1. וסט ריצה - שלוקר

ASIRIYA (צילום: יח

מי שרץ הרבה מעבר ל-5-10 ק"מ ברחובות העיר, ימצא כי השימוש בשלוקר הוא כמעט הכרחי. מדובר בווסט ריצה קל הכולל מיכל מים עם צינור/קש לשתייה במהלך הריצה וגם לא מעט כיסים שימושיים לאחסון החפצים השונים איתם אנחנו רצים. הנסיינית שלנו, אצנית חובבת אך כזו שגומעת עשרות ק"מ בשבוע, הצטיידה בשלוקר החדש שמיובא לארץ ע"י חברת DAAודיווחה: "בדיוק כמו לנעלי ריצה, גם לשלוקר צריך זמן להתרגל, ולשמחתי אחרי שתי ריצות הוא כבר הפך להיות מובן מאליו. כלומר, קליל, צמוד לגוף ולא מורגש יותר מדי. הוא כולל שני כיסים קדמיים גדולים שאפשר להכניס בהם בקבוקים ועוד שני כיסים לאחסון ג'לים, תמרים, חטיפי אנרגיה, מפתחות וכל מה שצריך לריצה. הווסט כולל אלמנטים מחזירי אור שחשובים בשעות החשיכה ונראה טוב מבחינת עיצובית. החיסרון היחיד הוא המחיר היקר. כידוע אפשר למצוא חלופות זולות יותר, אבל אם לוקחים בחשבון שמדובר במוצר איכותי שישמש אותנו לכמה שנים, אז כנראה זו השקעה משתלמת לטווח הארוך".

  • ציון: 8
  • מחיר: 649 שקל, בחנויות הספורט

 

 

2. שעון ריצה שכולל נגן מוסיקה

ASIRIYA (צילום: יח

ככל שאנחנו רוצים לשכלל את הריצה שלנו, כך אנו מוצאים עצמנו עם יותר ויותר אביזרים עלינו בזמן הריצה. שעון הדופק שהשיקה גרמין לאחרונה, Forerunner 245 Music, יכול לחסוך לנו לפחות את הסמארטפון אותו אנו סוחבים לכל ריצה בשביל המוסיקה. מה חשבה הנסיינית שרצה עם הגרמין החדש כחודש? "שעון דופק שיש בו הכל ומעבר – מד דופק, GPS ואפילו אפשרות מעקב אחר רמות החמצן בדם ובגוף עם ניתוחים מעמיקים יותר של פעילויות הכושר השונות. שלא כמו ה-245 הרגיל, דגם זה מאפשר אחסון של עד 500 שירים ויש לו אפשרויות חיבור לשירותי מוסיקה כמו Spotify או Deezer. מחברים אוזניות בלוטות' לשעון – והופ רצים בליווי מוסיקה שלא נגמרת. לו היה זול בכמה מאות שקלים, היה מקבל את מלוא הדירוג".

  • ציון: 8
  • מחיר: מ-1,500 שקל, בחנויות הספורט והאלקטרוניקה

 

 

3. נעלי ריצה עירוניות

asiriya (צילום: יח

אם להוציא את רצי המרתון או הרצים למרחקים ארוכים הרי שרובנו מבצעים את הריצות שלנו במרחב העירוני. באדידס הבינו זאת ובשיתוף פעולה עם קבוצות רצים אורבניות, פיתחו את ה-Pulseboost HD, הנעל החדשה שמבטיחה תמיכה ויציבות במשטחים העירוניים. הנסיינית שלנו מדווחת: "נעל קלה מאוד, כשמכניסים אליה את כף הרגל מרגישה כמו כפפה הודות לסריגה ההדוקה סביב הקרסול. בזמן ריצה ניתן להרגיש את אפקט הבוסט היעיל של אדידס שמספק אנרגיה בכל צעד. הסוליה עתירת זיזים קטנים המסייעים לשמירה על היציבות בכל משטח כמעט. כשרצים על שביל חולי, ההרגשה פחות יציבה. אהבתי את הברקוד בלשון הנעל שעם סריקת הנייד, מספקת פלייליסט מיוחד שהוכן על-ידי אדידס לכל אזור ואזורר בעולם".
  • ציון: 9
  • מחיר: 599.90 שקל, בחנויות המותג

 

 

4. מתקן אלקטרוני ביתי לשיפור האימונים

ASIRIYA (צילום: יח

בלייזפוד היא מערכת אימון פרי פיתוח ישראלי, שמאפשרת למדוד ולשפר את ביצועיהם בדיוק רב. היא כוללת פודים עם חיישנים שנשלטים על-ידי אפליקציה באמצעותה פועלת המערכת שמפיקים אורות שמכתיבים ומודדים את אופן האימון. פוד הנדלק בצבע מסוים, מניע את המשתמש לפעולה. המערכת כוללת למעלה מ-100 סוגי אימון. אפשר לעבוד עם 2 פודים ועד 24 בו זמנית. הפודים יכולים להיות ממוקמים בכל מקום – מעמודים וגדרות ועד לעצים או דלתות. האימון יכול להיות אינטנסיבי או פחות – הכל תלוי בבחירה שלכם באפליקציה. כלי יעיל ביותר לפעילות אירובית מאתגרת, אבל במחיר כזה, סביר שרק מכוני כושר ירכשו.

  • ציון: 7
  • מחיר: מ-1,690 שקל (ל-4 פודים), באתר החברה

 

 

5. בקבוק ספורט שכולל רמקול

ASIRIYA (צילום: יח

בזמן ריצה נוח יותר לצרוך את המוסיקה שלנו עם אוזניות, אבל כשמתאמנים בחוץ, לעיתים האוזניות על הראש מפריעות. וכאן מגיע בקבוק השתייה החדש מבית H2O המשולב ברמקול בלוטות' בעוצמה של 3W. מומלץ? הנסיין מדווח: "רעיון טוב, אפשר למזוג למיכל מים קרים או משקה חם, הרמקול שבתחתית הבקבוק מפיק צלילים טובים אם כי העצמה מעט חלשה. אידיאלי גם לטיולים".

  • ציון: 8
  • מחיר: 109 שקל, ברשת ג'נטלמן

 

 

6. שעון דופק במחיר הוגן

ASIRIYA (צילום: יח

לאחרונה שחררה פיטביט את דגם ה-Versa בגרסת Lite Edition, או במילים אחרות – קבלו שעון במחיר שווה לכל נפש (כמעט) אבל בלי כמה אופציות שהיו לדגם המקורי שיצא בשנה שעברה. אצן חובב בילה עם השעון מספר שבועות וחזר עם תובנות: "שעון קטן ממדים שכולל את כל מה שצריך אם אתם רצים, שוחים, הולכים או עושים פעילות גופנית אחרת. יש גם תכניות אימונים מובנות, מעקב אחר דופק/שריפת קלוריות, מנתח איכות שינה וגם התראות מהטלפון הנייד. החיסרון הבולט – אין לדגם זה GPS מובנה. יתרון בולט – סוף סוף פיטביט נותנת כבוד לשפה עברית ומאפשרת לקבל התראות מהנייד בעברית. אם זה נשמע לכם מובן מאליו לגבי שעון שנמכר בישראל, אז עד עכשיו אופציה זו לא היתה קיימת והתראות בעברית היו מופיעות בשעון כשורות של ריבועים. עוד יתרון הוא המחיר הזול יחסית לדגמי המותגים הגדולים שבשוק".

  • ציון: 8
  • כמה: 599 שקל, בבאג וחנויות הספורט

 

 

7. אוזניות לשימוש במים

ASIRIYA (צילום: יח

תודו ששחייה עשויה לשעמם. זה רק אתה והמים והשקט הרועם כשהראש בתוכם. זו הסיבה שרבים מהשחיינים רוכשים אוזניות עמידות למים. JBL השיקה את דגם ה-Endurance Dive שלה שמיועדות לשימוש במים. הנסיינית שלנו לקחה אותן לסיבוב רטוב וחזרה עם תובנות: "הן יפות ויעילות, יושבות מעולה על הראש ומפיקות צלילים טובים. שעתיים בלבד של טעינה מספקות 8 שעות שימוש, וכדי שהסאונד יהיה רציף במים, ניתן לאחסן את השירים שלכם במכשיר עצמו. אבל כאן יש גם בעיה. האוזניות מגיעות עם 1GB בלבד של אחסון, כלומר כ-200 שירים. במחיר כזה רצוי היה להגדיל את נפח האחסון. בנוסף, כפתור השליטה הבודד במכשיר לא תמיד מתפקד כמו שצריך במים. עדיף היה לפצל למספר כפתורים".

  • ציון: 7
  • מחיר: 499 שקל, בבאג ובחניות הספורט

 

 

8. בקבוק ספורט של סודהסטרים

ASIRIYA (צילום: יח

במקום לצרוך משקאות ממותקים לפני או אחרי פעילות גופנית, למה שלא תיקחו אתכם מהבית משקה מוגז שהכנתם מראש? סודהסטרים משיקה בקבוק ספורט עם קיבולת של חצי ליטר ואפשרות נשיאה נוחה. הנסיינית מדווחת: "להבדיל מהבקבוק הרגיל של המותג, את זה החדש קל להחזיק בדרך לאימון וגם במהלכו. הוא מגיע עם ידית נשיאה פרקטית שמחוברת לפקק ועם פיית ספורט לשימוש נוח ויעיל. גם המחיר לא רע ביחס לבקבוקי הספורט האחרים. כמובן שמחייב גם קנייה של המכשיר הביתי להכנת סודה".

  • ציון: 9
  • מחיר: 49 שקל, ברשתות השיווק

 

 

9. חומצות אמינו תוצרת ישראל

ASIRIYA (צילום: יח

צורכים אבקת חלבון כדי להגדיל את מסת הגוף אחרי האימון בחדר הכושר? זה טוב אבל כדי לתת לשרירים בדיוק מה שהם צריכים כדי להתאושש ולגדול צריך לספק להם חומצות אמינו ממקור חיצוני שמסייעות בעלייה נקייה במסת השריר ובעיכוב תהליך פירוק השריר. ה-BCAA של ATOM+ מיוצר בישראל ומגיע בטעם פטל לימון ואננס. הנסיין מוסיף: "אהבתי את העובדה שהמוצר מגיע במנות אישיות, 30 שקיקים למארז. כך זה נשאר טרי לזמן רב יותר. הטעם יכול היה להיות פחות מתוק".

  • ציון: 8
  • מחיר: 138 שקל, באתר החברה

 

 

10. כרית שיאצו לשימוש ביתי

ASIRIYA (צילום: יח

אחרי שחזרנו מהריצה או האימון בפארק, אין כמו להניח את צווארכם על כרית שיאצו שלא רק תעשה לכם נעים מאחורה, אלא גם תטפל בנקודות כאב שעלולות להיווצר לאחר האימון. העברנו את הכרית החדשה שך מותג Beurer הגרמני לנסיינית וזו התרשמותה: "צריך רק למצוא את התנוחה הנכונה (וזה לוקח כמה דקות), אבל אז זה קורה. ראשי העיסוי, שכוללים גם מנורות חימום אינפרה אדום יודעים לעשות את העבודה ולהגיע לכל שריר כואב בצוואר. לי אישית עזר המכשיר לשחרר את הצוואר גם לאחר ישיבה ממושכת מול מחשב".

  • ציון: 9
  • מחיר: 399 שקל, ברשת אמריקן קומפורט ובאודיוקר תקשורת

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: יח"צ
אוזניות למים של JBL
צילום: יח"צ
ד"ר רק שאלה
מחשבוני בריאות
פורומים רפואיים
מומלצים