שתף קטע נבחר
צילום:  AFP, EPA

יו"ר ארגון הבריאות העולמי: אם אתם לא מרגישים טוב - הישארו בבית

ד"ר טדרוס אדהנום גבריזוס צייץ בדף הטוויטר שלו, המלצה גורפת לצמצם את ההתרועעות במרחבים הציבוריים, מחשש להמשך ההדבקה ההמונית בקורונה. בנוסף המליץ להתרחק מבני אדם מרחק מרפק ולהימנע מלחיצות ידיים

בהלת הקורונה: יו"ר ארגון הבריאות העולמי, הד"ר טדהוס אדהנום גבריזוס צייץ הערב בדף הטוויטר שלו המלצה לצמצם את התנועה במרחב הציבורי, ולנסות לשמור על מרחק זה מזה.

 

"אם אתם חשים ברע, הישארו בבית. אם חבריכם או קרוביכם אינם חשים בטוב, אל תבקרו אותם, במיוחד אם הם נמצאים במוסד סיעודי או מוסד לקשישים. תוכלו תמיד להתקשר אליהם או ליצור עמם קשר באמצעי דיגיטלי".

 

טדרוס אדהנום (צילום: רויטרס)
ד"ר טדרוס אדהנום גבריזוס. יו"ר ארגון הבריאות העולמי(צילום: רויטרס)

 

ד"ר אדהנום גבריזוס הוסיף המלצות למיגור הקורונה: "הקפידו לשמור על מרחק של זרוע זה מזה, מה שישמור עליכם במרחק של כמטר זה מזה. כאשר אתם מברכים אחרים, הימנעו מלחיצת יד. אני מניח את ידי מעל הלב כאשר אני מברך אחרים בימים אלה".

 

התפרצות הקורונה - סיקור נרחב ב-ynet

 

ברחבי העולם, נמשכת ההתפשטות המהירה ביותר של הנגיף: נכון להיום (שבת) מדווחים 104,266 מקרים של נדבקים עם 3,526 מקרי תמותה. 58,559 איש החלימו מהנגיף שכבר גרם להדבקות ב-99 מדינות.

 

מרבית המקרים מדווחים בסין, דרום קוריאה, איראן, איטליה, גרמניה, צרפת, יפן, ספרד, ארה"ב ושוויץ.

 

במשרד הבריאות כבר שוקלים להורות על בידוד לשבים גם מארה"ב. במוקד מד"א נמשך העומס העצום, עם עשרות אלפי שיחות המתקבלות מדי יום. עד כה אובחנו 21 ישראלים, אחד מהם עדיין מאושפז במצב קשה בביה"ח פוריה לאחר שנדבק בנגיף כששימש נהג אוטובוס של קבוצת תיירים הנגועה בקורונה.

 

כל מה שידוע על הנגיף:

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: EPA
קורונה. לא להתקרב יותר מדי
צילום: EPA
ד"ר רק שאלה
מחשבוני בריאות
פורומים רפואיים
מומלצים