שתף קטע נבחר
צילום: טל שחר , דובורת מדא

צפו: מתנדבת מד"א מירי בוהדנה עם שאלות ותשובות על הקורונה

מהם תסמיני הקורונה? האם שיעול או עיטוש מפיצים את הווירוס? ממי לוקחים בדיקה לנגיף? האם תוצאה שלילית מבטלת בידוד? האב בבידוד, הילדים גם צריכים? הדוגמנית והמנחה מירי בוהדנה, שהחלה להתנדב כמגישת עזרה ראשונה במד"א, התגייסה לסייע גם למוקד הקורונה ומגישה שאלות ותשובות

  

 

השחקנית, הדוגמנית ואשת הטלוויזיה, מירי בוהדנה, התגייסה כבר לפני כשנתיים למעגל הנשים של ידידי מד"א בישראל, במטרה לסייע בהעלאת המודעות לחשיבות הצלת החיים בארץ. מאז, עברה מירי קורס עזרה ראשונה בסיסי מד"א, ובהמשך שידרגה את הכשרתה, והפכה למגישת עזרה ראשונה מן המניין.

  

התפרצות הקורונה - סיקור נרחב ב-ynet

 

כעת, כשמגן דוד אדום נוקט מאמצים למניעת התפשטות נגיף הקורונה ולשמירה על בריאות הציבור, בוהדנה התגייסה לעניין והצטלמה לסרטון הסברה של ארגון ההצלה הלאומי. במסגרתו היא מראיינת את סמנכ"ל רפואה במד"א, ד"ר רפאל סטרוגו. מטרת הסרטון להעלות את המודעות בציבור לפעולות פשוטות שניתן לנקוט על מנת לצמצם באופן משמעותי את סיכויי ההידבקות, ובמקביל להוריד ככל הניתן את הבהלה בקרב האזרחים.

 

"מזה כשנתיים מגן דוד אדום הוא משפחה עבורי, ומקום שבמסגרתו אני זוכה לתת מעצמי למען אחרים", סיפרה בוהדנה, "נגיף הקורונה יצר בהלה רבה בעולם וגם בארץ, והרבה דברים בנושא אינם ברורים, מה שיכול להלחיץ עוד יותר. לכן, שמחתי מאוד לשתף פעולה עם מד"א בנושא הזה".

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: דוברות מד"א
מירי בוהדנה מראיינת את ד"ר רפאל סטרוגו
צילום: דוברות מד"א
ד"ר רק שאלה
מחשבוני בריאות
פורומים רפואיים
מומלצים