שתף קטע נבחר
צילום: עידו ארז , מוטי קמחי, shutterstock

פרסום ראשון: רוב רופאי המשפחה והילדים של מכבי - יעבדו באמצעות מענה טלפוני

המהלך יצא לדרך כדי שהמטופלים לא יגיעו למרפאות. התורים ייקבעו באפליקציה והרופא האישי של כל מטופל ייצור איתו קשר לפי התור שנקבע

עוד צעד בדרך למלחמה בנגיף הקורונה: אלפי רופאי משפחה וילדים במכבי שירותי בריאות, יעברו לעבוד באמצעות מענה טלפוני. זאת בעיקר, כדי למנוע ממטופלים להגיע למרפאות ולשמור על כללי הריחוק וגם על בריאותם.

 

 התפרצות הקורונה - סיקור נרחב ב-ynet

 

כ-1,500 רופאי משפחה וילדים החלו להעניק ייעוץ מקצועי טלפוני למטופלים כדי לצמצם ככל הניתן הגעה למרפאות. זאת על מנת להקל על המטופלים לקבל שירות מביתם ולצמצם ככל הניתן את ההגעה למרפאות.

 

בתוך כ-48 שעות קבעו חברי מכבי למעלה מ-6,000 תורים טלפוניים לימים הקרובים. המענה יתבצע עד שעתיים מרגע הפנייה, בשל העומס.

 

וידאו צ'ט (צילום: shutterstock)
טיפול רפואי באמצעות הטלפון(צילום: shutterstock)

 

איך זה עובד?

נכנסים לאפשרות זימון התורים באזור האישי במכבי אונליין, באתר או באפליקציה או מתקשרים למוקד "מכבי ללא הפסקה" בכוכבית 3555, ומזמנים תור לייעוץ טלפוני מקצועי בהתאם לזמינות הרופא המטפל.

 

במועד התור, הרופא יוצר קשר טלפוני עם המטופל. במכבי מוסרים שלאור הביקוש הגבוה לשירות ועל רקע תהליך הטמעתו בקרב הרופאים, ייתכנו עיכובים מסוימים בתורים.

 

 

רן סער, מנכ"ל מכבי שירותי בריאות, מסר: "המשימה המרכזית שלנו כרגע היא להמשיך ולתת שירות מקצועי ואיכותי למטופלים, תוך שמירה על סיכון מינימלי להידבקות של המטופלים ושל אנשי הצוות במכבי".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ד"ר רק שאלה
מחשבוני בריאות
פורומים רפואיים
מומלצים