שתף קטע נבחר

בי"ח איכילוב משיק: זהו בעצמכם אם אתם חולים בקורונה

מיקרוסופט בשיתוף בית החולים איכילוב משיקים - בוט בריאות לבדיקה עצמית מהמחשב בבית לאבחון חולי קורונה. לאחר שיחת צ'אט קצרה תקבלו תשובה אם יש לכם סיבה לדאגה

בוט בריאות של חברת "מיקרוסופט" יאבחן קורונה: בית החולים איכילוב משיק את בוט הבריאות של מיקרוסופט לבדיקה מהירה של סימפטומים לקורונה. המערכת המבוססת על בינה מלאכותית ושירותי ענן, תיתן מענה לשאלות בנושא קורונה ותוכל להעריך באמצעות שיחת צ'אט קצרה את מצב הפונה לפי תיאור הסימפטומים וגורמי סיכון. בנוסף, הבוט יוכל להציע פעולות להמשך מעקב אחר התפתחות הסימפטומים כמו פנייה למד"א, פנייה לקופת חולים או הגעה למיון.

 

לביצוע הבדיקה: לחצו כאן

 

קריסת מערכות (עיבוד תמונה. צילום: shutterstock)
מערכת הבינה המלאכותית תגלה לכם אם יש סיבה לדאגה(עיבוד תמונה. צילום: shutterstock)
 

הבוט יסייע למתן מענה ראשוני ומיידי לקהילה וכן יתרום להקלת העומס על מערכת הבריאות על ידי פינוי זמן נוסף זמן נוסף לטיפול בחולים. מדובר בכלי תומך החלטה והתוכן בו מבוסס על תכנים של ארגון הבריאות האמריקאי, ה-CDC, עם התאמות לשוק הישראלי. מערכת הבוט לא נועדה לשמש לדיאגנוזה או לטיפול במצבים רפואיים ולא נועדה להחליף את הצוות הרפואי, אלא להנגיש מידע למשתמשים ולתת להם מענה ראשוני בזמן עומס.

 

התפרצות הקורונה - סיקור נרחב ב-ynet

 

מיקרוסופט שפיתחה המערכת האוטומטית לבדיקה מהירה של סימפטומים לקורונה והמיון הראשוני, הציעה אותה ללא עלות לארגוני בריאות בכל העולם ללא תשלום. בית החולים איכילוב הוא בית החולים הראשון בישראל שאימץ את הבוט שזמין כעת גם בעברית ומצטרף בכך לבתי חולים במערכות הבריאות של ארה"ב, פינלנד, אירלנד ודנמרק.

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: shutterstock
מערכת הבינה המלאכותית תסייע באבחון עצמי של חולים
צילום: shutterstock
ד"ר רק שאלה
מחשבוני בריאות
פורומים רפואיים
מומלצים